|
Post by ilselostfan on Jan 6, 2006 16:25:41 GMT 1
Is er nu al een dvdbox met alle afleveringen van seizoen te koop ergens ofzo? Of wanneer komt het in nederland dat je de dvdbox kan kopen ( als die komt ) wie weet dit???
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 6, 2006 17:19:54 GMT 1
De DVD van het eerste seizoen komt in Amerika binnenkort uit op 14 februari geloof ik, maar hij is al te bestellen via Amazon.com. In Nederland is hij volgens mij nog niet uit, maar meestal komt dat pas als een seizoen volledig op tv is uitgezonden. Zeker weten doe ik dit echter niet.
EDIT: Ik heb ook even op de grote bestelsites gekeken maar ook daar is nog niets te vinden over het eerste seizoen als DVD in Nederland.
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 30, 2006 14:04:30 GMT 1
je kunt hem nu kopen geloof bij amazon.com ! Ben benieuwd wanneer hij in Nederland komt!
|
|
|
Post by Rianne on Mar 30, 2006 14:21:42 GMT 1
Die bij Amazon is R1, Nerderland heeft als regio R2. Er zijn hier dus dvd's spelers die dat dat af zouden kunnen spelen.
|
|
|
Post by Rianne on May 6, 2006 9:58:32 GMT 1
Even nieuws over seizoen 2. Het gaat hier dan wel om de versie in de VS uit zal komen, maar gewoon even om te kijken naar de cover (die er trouwens echt mooi uitziet )
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 6, 2006 10:23:37 GMT 1
Hij ziet er inderdaad mooi uit! Maar is er eigenlijk al nieuws over de release van de DVDbox van het eerste seizoen? Want daar zit ik nu ook al een tijdje op te wachten....
|
|
|
Post by Rianne on May 6, 2006 13:36:26 GMT 1
Ik heb een vermoeden dat ze wachten totdat in Belgie alles is uitgezonden. In belgie hebben ze gister of volgende week vrijdag de laatste aflevering van seizoen 1
Edit: Hij komt op 17 juli uit in de UK. Nederland/Belgie zullen dan ook wel rond die datum zitten ;D ;D
|
|
|
Post by Boot on May 8, 2006 13:23:57 GMT 1
mooie cover!!! die staat vast prachtig tussen mijn andere dvd boxen
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 8, 2006 19:23:31 GMT 1
Edit: Hij komt op 17 juli uit in de UK. Nederland/Belgie zullen dan ook wel rond die datum zitten ;D ;D Echt super, want ik vind het echt een geweldige serie! Kan ik hem net nog even kopen en kijken voordat ik op vakantie ga.
|
|
|
Post by Rianne on Jul 1, 2006 12:23:10 GMT 1
Ok de datum voor Nederland is bekend 26 september is het dan eindelijk zover, dan komt seizoen 1 op dvd uit
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 1, 2006 17:40:27 GMT 1
Wat mij steeds meer opvalt is dat ieder seizoen van de nieuwe series niet meer ... The Complete .... Season is. Maar het is de laatste tijd zegmaar met: Desperate Houswives: The Extra Juicy version Grey's Anatomy: Uncut Lost: The Extended Version Echt raar, is hier een rede voor ofzoiets
|
|
|
Post by Rianne on Jul 2, 2006 15:10:59 GMT 1
Misschien is het gewoon een nieuwe verkoop techniek
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 8, 2006 11:43:26 GMT 1
Ja idd... het geeft het allemaal wat speciaals ipv telkens seizoen 1, 2, 3, enz. Maar wel jammer dat hij hier weer later uitkomt... had gehoord dat het juli was. Maarja... hij komt er in ieder geval aan.
|
|
|
Post by Rianne on Jun 3, 2007 16:14:38 GMT 1
Ok, ik kwam weer wat tegen, de amerikaanse cover van seizoen 3. De nederlandse versie zal er wel op lijken. Hij lijkt gelukkig wel veel op de covers van seizoen 1 en 2
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 5, 2007 9:59:07 GMT 1
weer zo'n dvd met een subnaam :S Seriously extended
Wat is dat toch allemaal met die subnamen...Lost, DH en nu GA...
|
|