Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 10, 2006 19:45:49 GMT 1
Mijn zusje had me helemaal blij gemaakt omdat ze zei dat ze de aflevering had opgenomen dus ik blij. Ik kom thuis en doe de video erin en begin te kijken. Het is leuk tot halvewege ineens wat anders begint! Ze had er gewoon overheen genomen! Ik weet niet of ik liever helemaal niks had gezien. Ik weet nu in ieder geval een beetje wie iedereen is.
Vanavond afl 2. Die ga ik zeker niet missen!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 10, 2006 19:56:23 GMT 1
Voor iedereen die vragen heeft over de DVD's kun je een klein beetje informatie op doen bij - Grey's Anatomy Algemeen -
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 7, 2006 12:53:10 GMT 1
De serie is gisteren hier in België eindelijk van start gegaan. Het is een ziekenhuisserie en ik vind ziekenhuisseries meestal erg leuk (das vast beroepsmisvorming), dus zat ik al meteen aan mn tv gekluisterd. En ik moet zeggen, hoewel het gisteren weer veel te laat werd, omdat er twee afleveringen na mekaar kwamen, was het dat zeker wel waard ! Heb echt genoten, dit zou wel eens mn nieuwe te volgen serie kunnen worden als Charmed stopt. Het heeft echt alles wat ik leuk vind : leuke omgeving met goede verhalen (ziekenhuis en de patiënten dus), verder ook leuke verhaallijnen, toffe personages. Bovendien zal het ook niet langdradig worden, er is voortdurend actie en altijd wel wat nieuws te doen.
Laten we hopen dat het gauw donderdag wordt, zodat aflevering 3x4 kunnen starten.
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 22, 2006 14:51:56 GMT 1
Echt goed dat ze de afleveringen herhalen. Heb de eerste afleveringen niet helemaal gezien. Dus heb vandeweek lekker zitten kijken
|
|
|
Post by Boot on Jun 22, 2006 15:02:48 GMT 1
ik heb het gewoon weer gemist... ik had het me zo voorgenomen.. omdat ik de eerste had gemist... verdikkeme
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 27, 2006 12:49:36 GMT 1
Ik ben gewoon weer overnieuw begonnen en vind het nog steeds een leuke aflevering! Zeker een van de beste pilots want je krijgt gelijk een beeld bij de personen en het verhaal zeg maar. Super!
|
|