|
Post by Crazybloempje on Dec 24, 2005 10:03:20 GMT 1
Derek en Meredith proberen (onsuccesvol) discreet te zijn als ze de nacht samen doorbrengen in Meredith's huis, maar hun verschijning maar het duidelijk voor iedereen, inclusief Bailey. Deze waarschuwt Meredith om de relatie te beeindigen. Ondertussen verdenkt George een anesthesist ervan om te drinken tijdens het werk maar is niet willig om het te melden. Alex behandelt een voormalig deelnemer die het nu leuk vind om zichzelf te verminken. Izzie heeft te maken met een patient die zijn vriendin niet wil laten gaan, letterlijk, en Cristina strijdt met de griep.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 13, 2006 18:10:28 GMT 1
Klinkt goed morgen zeker kijken
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 13, 2006 18:48:03 GMT 1
ja kklinkt zeker goed! Heb nu al zin in morgen
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 13, 2006 19:01:04 GMT 1
Ja ik ook!!! Ik heb het voorstukje alweer gezien, en dat belooft weer heel wat! ;D
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 13, 2006 20:47:56 GMT 1
ik ben morgen ook weer van de partij! heb zin in!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 14, 2006 14:50:56 GMT 1
Vanavond lekker kijken met wat lekkers erbij. Dat verdien ik wel
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 14, 2006 17:36:48 GMT 1
haha, ja anders ik wel
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 15, 2006 13:21:15 GMT 1
Was weer een leuke aflevering! ik vond het wel sneu voor George dat hij niet meer mag assisteren nadat hij dat van de alcohol had gezegd..
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 15, 2006 14:23:05 GMT 1
´t was weer een leuke aflevering!
|
|
|
Post by kiwi on Feb 15, 2006 16:01:55 GMT 1
Was een leuke aflevering ....... maar arme george eerste komt hij er achter dat meredith mte derek gaat... En dan mag hij niet mee doen met de operatie terwijl hij gelijk had was wel sielug... en hij wou derek hatte maar da kon hij niet omdat derek te aardig was wasig maar leuk
|
|
|
Post by Boot on Feb 15, 2006 16:10:02 GMT 1
uhmz ja het was weer een goede aflevering. Die smerige puist die onplofte in Merediths' gezicht! iehh Sneu voor George dat hij niet bij de hersen operatie mocht zijn omdat hij dacht dat de anesthasist ( ofzo ) een drank probleem had, vooral dat het waar is. Zou dr Yen zwanger zijn... ze keek wel erg zwanger...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 15, 2006 16:22:21 GMT 1
Christina had griep en is (denk ik) niet zwanger. Ik sta nou al te wachten op de aflevering van volgende week ;D Hij was weer goed.
|
|
|
Post by Rianne on Feb 15, 2006 18:15:26 GMT 1
Hebben jullie de aflevering wel afgekeken??
SPOILER Ze zat op het eind van de aflevering met een zwangerschapstest
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 15, 2006 18:35:30 GMT 1
De aflevering was leuk! En ik vond vooral het verhaal rond George heel leuk deze aflevering! En aan het einde stond het in de gang met Derek, en je zag gewoon dat hij in tweestrijd was. Maar toch netjes om dat toch nog zijn hand te schudden... En Christina zat inderdaad met een zwangerschapstest op de wc. Twee zelfs! En ze was ook misselijk en was redelijk vaak aan het eten... dus dat kan maar één ding betekenen. En ik vond het verhaal rond Meredith en Derek deze aflevering iets minder. Het enige grappige vond ik hoe Derek het huis uit probeerde te sluipen...
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 15, 2006 20:00:10 GMT 1
Wat is George ook een schatje! En nu blijkt dat hij geen watje is vind ik hem nog leuker. Ik vind het zo dapper dat hij het lef had om te vragen of dr Taylor gedronken had. Meeste mensen zouden het lef niet gehad hebben. Izzie waardeer ik ook steeds meer. Ze heeft groot gelijk en vind het geweldig dat ze zichzelf zo naar boven heeft gewerkt. Cristina, tja dat wordt een abortus lijkt me. Alex is nog steeds een winkie de behanger ook al had ie het moeilijk. Meredith wil ik het niet eens over hebben.
|
|