|
Post by charmingfantasy on Aug 8, 2006 22:23:55 GMT 1
mijn probleem. Het is me een keer gelukt bij deze. Een paar stukjes tekst boven de muziek uit laten komen. Maar op de een of andere manier wil me dit niet meer lukken. Kan iemand mij helpen
|
|
|
Post by ninaa on Aug 18, 2006 19:12:39 GMT 1
Mcleods daughters is wel te downloaden Maar dan moet je u-torrent installeren en dan op www.mininova.org , mcleods daughters zoeken en kun je daarvan kijken wat je wil. Niet alles, maar wel veel. Ook andere series natuurlijk
|
|
|
Post by Annika on Aug 19, 2006 0:29:57 GMT 1
Je doet nu aan triple-posten ofzo, en dat mag niet. Je kan je vorige berichtje aanpassen door op Modify te drukken rechtsboven. Maar om op je vraag terug te komen: als je van Storyboard naar Tijdlijn gaat, kun je bij die Tijdlijn ook de audio van de video veranderen. Je kan die dempen of het volume harder of zachter zetten, als je er rechts op klikt. Je kan dan de stukken video waar je dus geen spraak van wil dempen, waar je het wel wil, laat je het gewoon zo. Hoop dat je het een beetje snapt, volgens mij is uitleggen niet mijn sterkste kant En ik hoop dat ik heb uitgelegd wat je wilde weten
|
|
|
Post by ninaa on Aug 19, 2006 10:32:35 GMT 1
Okee.. bedankt ga het proberen.. En heb mijn berichtjes aangepast! Sorry nog daarvoor
|
|
|
Post by Annika on Aug 19, 2006 18:38:36 GMT 1
Goed zo Maareh, succes ermee hè! Hoop dat het lukken wil ;D
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Oct 20, 2006 14:08:02 GMT 1
hoi hoi ik heb net de DVD boxen van Charmed en wil graag Music Videos er van maken. Ik snap wel hoe je Windows Movie Maker moet gebruiken, maar hoe krijg ik m'n DVD's geripped? Met welke programma's kun je je DVD's rippen? ? Groetjes!!!!!!!
|
|
|
Post by Annika on Oct 22, 2006 15:27:27 GMT 1
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Oct 25, 2006 18:57:37 GMT 1
ik kan hem niet meer openen. ik kon hem wel openen maar nu niet meer en ik heb het niet echt doorgelezen. Nu weet ik nog niet welk programma ik moet gebruiken. Ik heb nu Ahead DVD Ripper, maar het resultaat is niet zo goed. Het beeld is best wel onscherp en het geluid komt later dan het beeld. Ook duurt dat enorm lang. dus hier volgen weer een paar vraagjes: Hoelang duurt het programma dat jij gebruikt ongeveer, is de kwaliteit goed en kun je me die link weer sturen??? Groetjes Tvaddictmapje
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Oct 25, 2006 19:25:23 GMT 1
laat maar, ik kan hem nu wel openen (en ik heb hem gelijk opgeslagen in een word document) . Ik weet nog niet hoelang het duurt maar daar kom ik vanzelf wel achter. Ik ga hem straks gelijk uitproberen. Maar, er komt nu weer een vraag (zucht, wèèr een vraag) Hoe zorg je ervoor dat je videoclip op de zite komt te staat Bij de fancorner bedoel ik dan. Alvast bedankt (alweer)
|
|
|
Post by Annika on Oct 26, 2006 7:54:51 GMT 1
Dat zal wel in orde komen als je Jessica (Love_Charmed) een PM/Email stuurt. Ik weet natuurlijk niet of ze tijd heeft, drukdrukdruk Je kan trouwens ook meedoen voor de Clip van het Jaar (ik denk tenminste dat het inmiddels zo heet)
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Oct 26, 2006 19:40:48 GMT 1
heb ik ook gedaan... Denk ik.... Ik heb een emailtje gestuurt met de link van mn videoclip op Bolt.com. Ik heb alleen nog nietsterug gestuurd gekregen, moet je verder nog iets speciaals doen of niet En komt je clip dan ook op de site te staan, in de fancorner ofzo En nog bedankt voor de uitleg, ik heb er veel aan gehad, mijn afleveringen zijn echt haarscherp nu. Groetjes Tvaddictmapje En ik weet het, ik ben een enorme zeur... Maar ik kom er net achter dat ik de aflvering die ik met DVDshrink hebt geript, niet in WMM kan openen. Ik heb alle instructies gevolgt, maar hij zegt dat de juiste codec niet gedownload is. ik heb hem al aangevinkt bij 'Opties'. maar hij pakt hem gewoon niet.
|
|
|
Post by Annika on Oct 27, 2006 16:43:30 GMT 1
Hmm dus je hebt wel de codecs geïnstalleerd en je kan de aflevering afspelen en je hebt de codec al aangevinkt in WMM. Dan zou ik niet weten waarom het nog niet werkt, misschien omdat WMM een k*tprogramma is, maar dat zal het toch ook wel niet zijn. Het lijkt me dat je wel gewoon de goede codec hebt, want je kan 'm afspelen. Iemand briljants nog een slimme ingeving?? Hier heb ik zelf de codec vandaan gehaald www.divxmovies.com/codec/
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Oct 31, 2006 14:46:39 GMT 1
Ik denk dat ik gewoon de verkeerde codec heb gebruikt want bij deze doet hij het wel. Dankjewel. Sorry voor het late reageren maar ik had andere dingen aan mijn hoofd.
Thnx, thnx, thnx, thnx! Nu kan ik verder met videoclips maken. ;D
Groetjes tvaddictmapje
|
|