|
Post by LionHeart on May 17, 2007 9:05:38 GMT 1
Nou ben bijna niet naar school geweest dit jaar door omstandigheden, dus kan beter Ga je nog iets leuks doen op deze Hemelvaartsdag ?
|
|
|
Post by Peter on May 17, 2007 10:24:48 GMT 1
nope, moet werken
wat is een van je lievelingsgerechten?
|
|
|
Post by Boot on May 17, 2007 21:05:17 GMT 1
spagethie.. dat vind ik zooo lekker wat is je grootste angst ?
|
|
|
Post by Peter on May 18, 2007 12:31:22 GMT 1
(zwaar) verminkt wakker worden
wat vindje het het meest irritant?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on May 20, 2007 14:38:55 GMT 1
examen stresss op het hoogste niveau......
Hoe ga jij om met stress?
|
|
|
Post by Boot on May 20, 2007 15:09:27 GMT 1
sporten... of s eksen... als ik verkering heb
Wat is je favoriete popster ? en waarom ?
|
|
|
Post by LionHeart on May 21, 2007 15:09:30 GMT 1
Ja Michael Jackson nog steeds ;D Waarom ? Ja ben er al van kleins af aan gek van, en deed hem altijd na Wat is je favo serie op dit moment ?
|
|
|
Post by Peter on May 23, 2007 11:18:19 GMT 1
ik denk Greys Anatomy ...
wie is de domste persoon die je dit jaar hebt leren kennen?
|
|
|
Post by lauraatje on May 26, 2007 18:39:16 GMT 1
ik heb volgens mij geen domme mensen leren kennen dit jaar!!!
Welke cd of dvd heb je als laatste gekocht?
|
|
|
Post by wollieszz on May 27, 2007 19:59:17 GMT 1
fantastic 4 ( omda julian der in meespeelt !)
draag je graag jeans ?
|
|
|
Post by Boot on May 28, 2007 17:58:03 GMT 1
ja... ik draag niets liever dan jeans wie is je jeugd held
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jun 4, 2007 13:50:27 GMT 1
Dat vind ik een moeilijke... Bedoel je daarmee iemand die je in je jeugd heeft gered.. want als dat zeg ik me 2 overleden opa's Want toen ik klein was zat ik op de fiets samen met me moeder en ik ging oversteken, want het licht stond op groen en toen kwam er een dronken gozer voor bij die reed door rood. En toen remde ik nog niet en werd ik tegen gehouden door me opa's geesten. Want ik stopte plotseling. En k voelde hun handen op me borst. Ik zat 2 cm maar van de auto vandaan. Ik had ook niet eerder moeten stoppen want anders was ik er nu niet meer. Dat denken ik en me moeder teminste
Wat is het engste wat je ooit hebt gedaan?
|
|
|
Post by Boot on Jun 5, 2007 14:46:06 GMT 1
toen ik ging surfen afgelopen zomer leek het iedereen grappig om een paar 100 meter uit de kust te peddelen... ik vond het rete eng... ik was bang voor haaien enzo....
met jeugd held bedoel ik gewoon een persoon die je vroeger wilde zijn... vandaar nog een keerdezelfde vraag...
wie is je jeugd held
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 6, 2007 11:50:00 GMT 1
Ok...ff allemaal er rekening mee houden dat ik een nerd was vroeger(vroeger zeg je? hoor ik iedereen denk) en dat ik andere helden had dat mijn klasgenootjes...maar ik wilde altijd een filosoof zijn.
Ik vond Plato, Aristoteles en alle griekse filosofen echt helden en ook al waren hun boeken veel te moeilijk...ik deed net alsof ik ze las
Als je één dan almachtig zou zijn, wat zou je dan doen?
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 6, 2007 12:31:34 GMT 1
Dan zou ik acuut alle grenzen dichtgooien, zodat er in ieder geval geen buitenlanders meer in Nederland kunnen komen! En dan heb ik het nog niet over de mensen die hier al zijn, en die Mighty Mark dan terug zou kunnen sturen Vertel is een leuke grap ?
|
|