|
Post by Crazybloempje on Feb 9, 2006 3:22:54 GMT 1
Op Spoilerfix stond dat Eric Dane, ook wel bekend als Jason Dean uit Charmed, waarschijnlijk de rol gaat vervullen van Mark Sloane. De vroegere beste vriend van Derek die met zijn vrouw heeft geslapen..... Ik hoop het van harte, want Eric is zeker leuk om naar te kijken. Voor de mensen die hem niet kennen Dit is Eric Dane En de doktersjas is uit een andere serie...het is namelijk nog niet officieel bevestigd dat hij de rol zal vervullen, dus dit is allemaal onder voorbehoud
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 9, 2006 15:28:49 GMT 1
Nou, lijkt me best leuk als hij in de serie komt, ziet er goed uit!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 9, 2006 18:38:45 GMT 1
Oow! Als hij die rol gaat vervullen zal er wel weer het een en ander gaan gebeuren, maar dat lijkt me zeker heel leuk! En hij ziet er zeker goed uit. ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 9, 2006 20:40:19 GMT 1
Van mij mag er wel een acteur bijkomen!(niet dat ik homo ben ofzo) Maar het is wel leuk omdat het dan lekker druk en er een verhaal aanvast wordt geknoopt. Dus van mij mag hij komen
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 14, 2006 21:50:24 GMT 1
Jaah!!! hij mag zeker die rol vervullen, kijk er al naar uit!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 20, 2006 20:35:01 GMT 1
Hij speelt hoogstwaarschijnlijk maar 1 aflevering mee...maar oeh wat een rol. Ze noemen hem McSteamy en niet zonder reden Onze Eric heeft in de sportschool gezeten sinds Charmed en ziet er geweldig uit...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 21, 2006 17:25:51 GMT 1
Maar één aflevering? Dat is wel erg weinig... want wat ik las was dat hij Addison weer terug wilde winnen. Maar in het begin blijft zij erbij dat zij bij Derek wil blijven. Daarna flirt Mark met Meredith die er erg gewillig op in gaat, en Derek slaat hem dan een blauw oog zover ik heb begrepen. Daarna is er nog een 'groot' gesprek tussen Mark en Addison, waarna ze huilend in de kleedkamer zit. En als hij maar een aflevering mee speelt zou het wel jammer zijn, want je zou er een best grote verhaalllijn rond verwachten. Ik ben wel heel benieuwd!
|
|
|
Post by Boot on Mar 7, 2006 15:38:29 GMT 1
YEAH ik hoop dat hij snel komt... Ik vond Jason Dean wel een schatje... en op die foto van Jessica ziet hij er nog beter uit..
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 29, 2006 13:23:27 GMT 1
GOED NIEUWS!!!! Eric Dane heeft voor het 3e seizoen van Grey's anatomy voor zeker 13 afleveringen bijgetekend... Moi is happy
|
|
|
Post by Rianne on Mar 29, 2006 14:23:06 GMT 1
GOED NIEUWS!!!! Eric Dane heeft voor het 3e seizoen van Grey's anatomy voor zeker 13 afleveringen bijgetekend... Moi is happy Wat gaaf!!! Dat kan nog een hoop leuke verhaallijnen opleveren. Stel je toch eens voor dat hij wat met Meredith krijgt, ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 29, 2006 17:56:59 GMT 1
Wat leuk! Sowieso leuk dat het even gezegd wordt, want ik wist niet eens dat er een derde seizoen kwam. Geloof dat ik een beetje zit te slapen... Maar vind het echt leuk! En idd, wat als hij nou wat met Meredith krijgt! Je kan je er zoveel bij voorstellen...
|
|
|
Post by Rianne on Mar 29, 2006 18:24:56 GMT 1
Ik dacht dat ik ooit had gehoord dat (even kijkcijfers buiten beschouwing gelaten, gewoon denk dat het zeg maar een ideale wereld is ;D) ze 7 seizoenen wilden maken van deze serie
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 29, 2006 18:45:47 GMT 1
In dat geval, mijn toestemming hebben ze! Zolang de serie leuk blijft zal ik het zeker blijven volgen. En tot nu toe vind ik het echt een van de leukste series op tv.
|
|
|
Post by Boot on Mar 30, 2006 8:28:27 GMT 1
haha yes, ik ben er erg blij mee, ik hoop op zeker dat hij iets met meredith krijgt, ik hoop zoiezo dat meredith niet meer met dokter sheperd gaat, hij is uidelijk nog verliefd op zijn vrouw... nou dan moet zij gewoon een ander
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 30, 2006 11:47:20 GMT 1
Nee. want de volgende aflevering in Amerika opent de ogen van Derek en hij en addison gaan eindelijk uit elkaar....
|
|