|
Post by Crazybloempje on Aug 14, 2006 11:26:30 GMT 1
Ondertussen is Phoebe bezig in de keuken met het maken van een potion. Dan komt binnengeorbt. Phoebe begroet Dan
"Hoi Dan, begin je het al te leren?"
Ze slaat vriendelijk met een hand op zijn schouder maar dan gebeurt er iets verschrikkelijks. Ze krijgt een preminition van een Darklighter die Dan neer zal schieten in de keuken. Ze kan bepalen dat ze weinig tijd heeft en dat het heel snel wel eens zou kunnen gebeuren. Maar als haar preminition voorbij is ziet ze nog net de darklighter weggaan en ligt Dan met een pijl door izjn hart op de grond.
"Leo!!!!" Roept phoebe wanhopig
Leo verschijnt in heldere witte lichtjes en rent meteen op Dan af.
Leo: "Helaas, het is al te laat"
Leo kijkt Phoebe aan die tranen in haar ogen heeft.
|
|
|
Post by Lau on Aug 14, 2006 11:28:54 GMT 1
Chris hoort geschreew en rent naar de keuken. "Wat..." zegt Chris, maar hij is gelijk weer stil. Hij ziet iedereen verdrietig kijken, dsu hij beseft dat Dan overleden is. "Onee..."
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 14, 2006 11:45:34 GMT 1
*opeens teleporteert iemand de kamer binnen* Coop: Ow, sorry verkeerde kamer... *Hij ziet Dan op de grond liggen, dood* Coop: Euh, kan ik niet beter vertrekken? Euh... *Iedereen in de kamer kijkt hem raar aan* Coop: Ow, jah, ik ben Coop sorry dat ik stoor...
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 14, 2006 12:03:29 GMT 1
Phoebe ziet Coop binnen komen en vraagt zich af wie hij is. Maar al gauw dwalen haar gedachte's weer af naar Dan...
"Arme Dan. Eerst sterft hij en wordt ie een whitelighter, en dan kon ik hem niet redden."
Maar dan neemt de woede het over van het verdriet.
"Ik zal erachter komen wie dit heeft gedaan. Ik weet wel iemand die ik kan roepen, ook al is het niet verstandig, maar die kan ons zeker helpen. Cole!!!!!"
Cole komt binnen shimmeren, heel verbaasd dat Phoebe hem riep, aangezien de twee tijden geleden hadden besloten hun eigen wegen te gaan. Cole had geprobeerd goed te blijven, maar zijn demonische krachten stonden de liefde van Phoebe en Cole in de weg.
Cole: "Phoebe?? Wat is er?? We zouden toch...."
Hij stopt wanneer hij de tranen en woede in haar gezicht ziet. Hij wil op haar aflopen om haar te omhelzen maar Phoebe houdt hem tegen.
"Dit is zakelijk Cole. Ik wil weten wie Dan heeft vermoord en ik weet dat jij daarachter kunt komen."
Cole kijkt enigszins bedrukt, zijn liefde voor Phoebe is nooit afgenomen in al die maanden.
|
|
|
Post by Lau on Aug 14, 2006 12:22:03 GMT 1
"Tante!!" roept Chris. "Ik weet wat hij je heeft allemaal heeft aangedaan!! Waarom roep je hem??!!!" Hij hield zijn hand klaar om bliksemschichten te gooien.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 14, 2006 12:22:35 GMT 1
Coop: Euh, ik zal dan maar gaan zeker? *Coop kijkt de anderen aan en dan teleporteert hij weer weg, Coop komt thuis aan...* Coop: Oef, dat was niptjes... Die vrouw was wel mooi... Eens kijken... Die Cole was het vroeger lief van...Phoebe? Ok, ze noemt Phoebe, ik zal er straks nog eens langskomen.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 14, 2006 15:54:06 GMT 1
Phoebe kijkt haar neefje aan en zegt
"Nood breekt wet, Chris. Ik wil weten wie Dan heeft vermoord en Cole is misschien onze enige optie"
Ze kijkt naar Cole en weet niet goed wat ze voelt...de liefde van haar leven waar ze niet mee samen kan zijn. Cole ziet haar blik en neemt snel het woord over
Cole: "Ok, ik weet dat ik veel verkeerde dingen heb gedaan, maar ik heb al maanden niemand meer gedood. Ik ben wel de demon met de beste connecties dus ik help graag, maar bleef afzijdig omdat Phoebe me dat had bevolen. Ik weet dat we niet samen kunnen zijn, maar kunnen we dan op zijn minst op een zakelijke manier samenwerken?"
Cole kijkt richting Chris
Leo komt tussenbeide
Leo:"Ik weet niet of het een goed idee is hoor Phoebe. Hij heeft ons al vaker bedrogen in het verleden. Maar nu hij toch hier is laten we maar meteen van de gelegenheid gebruik maken, dan kunnen onze wegen hierna weer scheiden."
Hij werpt een boze blik richting Cole en dan orbt hij weg om Piper en Paige te zoeken omdat ie aanvoelt dat ze de power of three nog wel eens nodig zouden kunnen hebben
|
|
|
Post by Lau on Aug 14, 2006 15:59:27 GMT 1
"Oke," zei Chris, "maar dit wordt de laatste keer! En als jij het ook maar waagt om iets uit te proberen, ben je onmiddelijk dood." Hij keek naar Cole...
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 15, 2006 1:43:38 GMT 1
*ondertussen bij de Elders*
Piper Ok zo komen we dus ook geen stap verder als jullie ook niet weten wat er aan de hand is en verder niks weten te doen dan moet Leo maar mn handen vastbinden... ik weet aleen niet hoelang hij dat van plan is te gaan doen... want ik weet ook niet hoelang dit allemaal gaat duren.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 16, 2006 16:02:44 GMT 1
Leo komt bij de elders binnen georbt
"Ik heb Piper nodig nu....hebben jullie al een oplossing?"
Piper knikt haar hoofd van nee...
"Nou ja, dat zal dan moeten wachten. Dan is vermoordt en Phoebe heeft Cole geroepen om ons mee te helpen de demon te vinden die dit op zijn geweten heeft."
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 16, 2006 16:09:19 GMT 1
Piper Whaat!! Cole?!?!!! Is ze gek geworden!!!?? Hoe kan ik nu naar beneden dan?? Straks blaas ik de boel op. Wacht effe is Dan dood?? Huh hij was toch een Whitelighter? time out! Ik snap het effe niet meer.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 16, 2006 17:20:48 GMT 1
Leo kijkt zijn vrouw aan
"Dan was een whitelighter, maar een darklighter raakte hem met een pijl recht in het hart, er was niks meer aan te doen helaas. "
Leo kijkt zenuwachtig naar zijn vrouw
"We moeten gaan nu, Cole is bij Phoebe en ik wil ze in het ook kunnen houden"
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 16, 2006 19:08:05 GMT 1
Piper
Leo waarom ben je zo zenuwachtig? Ja die 2 moet je zeker in de gaten houden, ik ben bang dat dat verkeerd afloopt.
Leo... Als je bang bent dat ik alles opblaas kan je me misschien beter hier laten.... Ik weet het niet... Naja we zien wel....
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 18, 2006 10:29:05 GMT 1
Coop: ik zal maar even teruggaan zeker? *Coop teleporteert terug naar the manor* Coop: Eh, hey, hier ben ik weer... Wat is hier eigenlijk gebeurt?
|
|
|
Post by Lau on Aug 18, 2006 10:31:36 GMT 1
Chris ziet Coop. "Nou, Dan is dood, en mijn fantastische tante heeft haar ex-man, aka Belthazor opgeroepen om een Darklighter te vinden..." Chris flipte zo ongeveer.
|
|