|
Post by Sam Halliwell on Aug 18, 2006 10:32:43 GMT 1
Coop: Eeh, ok... Kan ik helpen?
|
|
|
Post by Lau on Aug 18, 2006 10:33:57 GMT 1
"geen idee, aangezien ik hier ook weinig aan kan doen. Belthazor leeft... Weer.." Hij zucht.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 18, 2006 10:48:26 GMT 1
Coop: Nu, we kunnen ook zelf gaan zoeken...
|
|
|
Post by Lau on Aug 18, 2006 10:51:41 GMT 1
"Dat kan inderdaad, het was ook mijn eerste plan. Maar tante Phoebe had geliefde Cole al geroepen voordat ik iets kon zeggen." Chris keek spijtig naar zijn tante. "Sorry tante, ik wil gewoon niet dat hij" hij wees naar Cole "jullie leven weer helemaal verpest."
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 18, 2006 11:01:36 GMT 1
Coop: was het dan zo slecht? Chris: Jah... Coop: Laten we zelf de Darthlighter zoeken! Chris: Maar- *Maar voordat Chris zijn zin kan uitspreken pakt Coop hem vast en teleporteert weg*
|
|
|
Post by Lau on Aug 18, 2006 11:04:42 GMT 1
Als ze in de onderwereld zijn, protesteert Chris nog steeds. "Maar daar gaat het eigenlijk niet om, ik wil gewoon Cole weg hebben!! Die Darklighter vinden we gemakkelijk!"
----------------------------------------------------------------------
Ik heb toestemming gegeven aan Anke om even mijn personage even te mogen gebruiken.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 18, 2006 11:28:08 GMT 1
Phoebe en Cole kijken elkaar aan in de keuken
Phoebe: "Zullen we dan maar aan het werk gaan?"
Cole:"Uhm Phoebe....weet je zeker dat ik hier moet zijn. Ik denk niet dat de rest er erg blij mee is dat ik hier ben"
Phoebe: "Laat de rest maar aan mij over, vind jij die darklighter maar"
Ze kijkt naar Cole en ziet hem dan wegshimmeren. Ze zakt op de keukenvloer in elkaar naast het levenloze lichaam van Dan.
"Waarom kon ik dit niet tegenhouden?" Jammert ze Dan ziet ze Piper en Leo binnenorben in de keuken en vermant zich
Leo:"Phoebe, waar is Cole?"
Phoebe: "De Darklighter zoeken...en het was mijn keuze om hem hierheen te halen, dus zullen we daar niet over discussieren?"
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 18, 2006 22:45:53 GMT 1
*Piper kijkt Phoebe kwaad aan en loopt dan weg*
|
|
|
Post by Lau on Aug 19, 2006 10:26:26 GMT 1
*In de ondewereld* Chris was nogsteeds met Coop aan het zoeken. Meestal bleef Coop op afstand, omdat hij wel dood. Net toen Chris iemand aan het ondervragen was, shimmerde er iemand binnen. Chris keek niet om, hij wist al wie het was. "Cole, wij zijn hier al bezig."
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 19, 2006 19:04:17 GMT 1
*er schimmert een demon achter Coop* Coop: Huh? *De demon vuurt een vuurbal af* (wat heb k toch me vuurballen en demons? ;D)
|
|
|
Post by Lau on Aug 19, 2006 19:17:20 GMT 1
Chris orbde Coop nog net op tijd weg, anders was ook hij verloren gegaan. Hij had al de hele tijd, vanaf dat Phoebe Cole riep een dolk in handbereik gehad. Die dolk pakte hij nu en hij stak zijn informatiebron neer, die verdween in vlammen. Daarna gooide hij wat bliksemschichten op de demon die Coop aanviel. Ook hij verdween, maar hij met een knal waar (blijkbaar) alleen Whitelighters, Elders of Heksen gevoelig voor waren; Chris werd minstens 5 meter achteruit gegooid, terwijl Coop bleef liggen de paar meter verderop waar Chris hem naartoe had georbd toen hij werd aangevallen. Net voordat hij de grond raakte, orbde Chris weg om te sorgen dat hij geen klap zou krijgen, 1 tel later stond hij weer op zijn benen en rende hij naar Coop toe om hem te healen.
|
|
|
Post by Jonna on Aug 20, 2006 8:22:44 GMT 1
*Bianca weet nu niet goed wat ze moet doen. Meegaan met Chris? Om te helpen die darklighter te vinden? Of Wyatt helpen. Om die nexus weer na te trekken...
Bianca: Wyatt!! Kom is!!
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 20, 2006 11:38:04 GMT 1
*Coop komt weer bij bewustzijn door Chris die hem heeft gehealt*
Coop: We kunnen maar beter weer weggaan...
*Coop pakt Chris vast en teleporteert weg*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 20, 2006 12:33:13 GMT 1
Phoebe loopt achter Piper aan
"Waarom ben je boos? Ik moest toch iets? En Cole zou ons nooit iets doen, dat weet je...het enige wat je hem kwalijk kan nemen is dat hij ons nooit heeft opgegeven. Ik heb dat gedaan voor ons"
|
|
|
Post by Jonna on Aug 20, 2006 14:16:25 GMT 1
Bianca: Wyatt!! WYATT!! Jeetje moet ik nou alles alleen opknappen...
*Bianca schimmert weg en verschijnt weer in de kelder.*
Bianca: Nou we zullen zien of wyatt het goed heeft gehoort...
|
|