|
Post by Pammie's Charmed on Aug 20, 2006 14:29:52 GMT 1
Piper Omdat je niet wilt praten... En Cole zou ons nooit wat doen? Laat me niet lachen. *Zucht* Ik hoop dat je gelijk hebt Phoebe, Heb je nog steeds gevoelens voor hem? Als dat zo is... Ik hoop aleen niet dat je weer gekwetst wordt.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 20, 2006 14:32:07 GMT 1
Phoebe kijkt haar zus zwijgend aan.
"Het is puur zakelijk" " Ze kijkt eens rond
"Maar waar is Paige godverdorie?? PAIGE!!!!!!"
|
|
|
Post by Annika on Aug 20, 2006 14:51:44 GMT 1
*Paige orbt binnen, met een stuk of tien tassen*
Paige: Sorry, maar ik kon niet weg, midden in het winkelcentrum wegorben valt niet mee. En ik kon die zeer afgeprijsde, geweldig mooie schoenen ook niet laten staan, want door al dat demonenjagen hou ik zo'n beetje geen schoenen meer over. En toen moest ik er weer een broek bij en een shirt en-- *Phoebe kijkt geirriteerd naar Paige* Laat maar.
*Zet de tassen neer*
Paige: Ach, ik dacht, met Prue erbij hebben jullie toch al een Power of Three, dan kon ik wel ff lekker shoppen.
*Paige ziet dat dr zussen er niet de lol van in zien*
Paige: Oké.... uh, waar hebben jullie me voor nodig?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 20, 2006 14:56:08 GMT 1
Phoebe kijkt wat jaloers naar de tassen van Paigemaar komt gauw terug tot aarde en zegt
"Dan is dood....neergeschoten door een darklighter...wij moeten de darklighter vinden en doden"
|
|
|
Post by Annika on Aug 20, 2006 15:07:48 GMT 1
Paige: Oh..... Huh? Sinds wanneer is- was Dan nou weer een Whitelighter? En wanneer is dat gebeurd? .. Maar wow, ben ik toch langer in dat winkelcentrum geweest dan ik dacht! Nouja, ik heb ook de schoenen, drie broeken, waarbij natuurlijk drie riemen en-- Sorry, sorry, dit is serieus. Waarom ken ik die Dan eigenlijk amper? Maar goed, ik dwaal weer af.. Hoe gaan we die Darklighter eigenlijk vinden? En als we naar de Onderwereld moeten, dan doe ik eerst even andere schoenen aan als jullie het niet erg vinden...
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 20, 2006 15:34:33 GMT 1
Piper Als je maar opschiet... Voordat er nog meer gewonden vallen.
|
|
|
Post by Annika on Aug 20, 2006 18:30:37 GMT 1
Paige: Tuurlijk schiet ik op!
*Paige orbt naar boven en hoort Piper nog net 'Hoezo persoonlijk gewin!' roepen*
Paige (tegen zichzelf mompelend): Waar zijn die dingen toch?
*Graait in een berg met schoenen en vindt uiteindelijk de schoenen waar ze naar zocht* *Paige orbt weer naar beneden*
Paige: Zo, ik ben klaar om te gaan.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 20, 2006 20:24:29 GMT 1
Prue komt binnen georbt*
"Hallo oh kom ik ongelegen binnen? Ik moest nog effe wat regelen met iets! Dat koste wat tijd! Zo gaaan we nog wat doen of hoe zit dat?"
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 20, 2006 20:24:42 GMT 1
Leo komt uit de keuken gelopen en vraagt aan Paige....
Waar gaan jullie heen??
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 20, 2006 21:56:04 GMT 1
Phoebe vat het even samen voor Leo die het allemaal neit zo heeft gevolgd
"We gaan met zijn vieren naar de onderwereld om de Darklighter te zoeken. Chris is daar ook evenals Cole. Ik wil die darklighter dood hebben voor vanavond"
|
|
|
Post by Annika on Aug 20, 2006 22:41:41 GMT 1
Paige: Dus... Tot zo!
*Pakt Phoebe met haar ene arm en Piper met de andere*
Tegen Prue: Volg mij..
*Orbt naar de Onderwereld*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 21, 2006 9:04:48 GMT 1
Aangekomen in de onderwereld kijkt Phoebe eens rond. Ze ziet dan een energiebal op haar afkomen en zweeft net op tijd de lucht in om hem te ontwijken
Ze zijn terecht gekomen in een waar vuurgevecht en moeten vechten alsof hun leven ervan afhangt. (Is in feite ook) Dan komt er een persoon binnen geshimmerd
Cole: "Phoebe bukken"
Hij gooit een energyball richting Phoebe die op tijd bukt en achter haar spat een demon uiteen die haar net neer wilde steken met een athame.
Phoebe kijkt cole verbaasd aan en zegt; "Bedankt, anders had ik het neit meer na kunnen vert......"
Ineens komt er een demon vannachter, pakt Phoebe vast en neemt haar mee.
Cole: "PHOEBE!!!!"
Hij kijkt naar de zussen maar die zijn druk in gevecht
|
|
|
Post by Lau on Aug 21, 2006 10:22:19 GMT 1
Chris n Coop kwamen alleen op een ander punt in de onderwereld uit. "Wat doen wij hier nog??" vroeg Chris aan Coop. Hij stond al klaar om Coop weg te gooien met zijn telekinesis, tot hij iemand 'PHOEBE!!!' hoorde roepen. Hij rende naar het geluid toe. 'Mam!!! Als er nu iets met je isgebeurd, vergeef ik het je nooit.' dacht hij. Toen hij zijn tantes en moeder zag, zag hij ook allemaal energie- en vuurballen. Hij duwde zijn moeder nog net op tijd weg voor een aanval in de rug, maar werd daarbij zelf geraakt.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 21, 2006 10:51:43 GMT 1
Coop: Ik zal m wel even uit de weg voor de demons leggen...
*Coop pakt Chris vast en neemt hem mee naar de gang waaruit ze kwamen. Daarna komt Coop terug naar het gevecht en probeert een paar demon uit te schakelen maar dat lukt niet echt want hij kan alleen teleporteren, dus hij teleporteert telkens weg van een energiebal totdat hij opeens op de grond valt en zijn ring van zijn vinger schuift*
Coop: Sh*t!!
|
|
|
Post by Lau on Aug 21, 2006 11:04:42 GMT 1
Chris' bloed drupte overal. "Mam..." zei hij.
|
|