|
Post by Crazybloempje on Aug 21, 2006 22:04:39 GMT 1
Het is echter Leo die Chris te hulp schiet
"Rustig blijven liggen" hoort chris de stem achter hem
Hij heelt Chris en stuurt hem naar de manor om op baby wyatt en chris te letten...
|
|
|
Post by Lau on Aug 22, 2006 10:46:26 GMT 1
Chris wou eigenlijk nog blijven, om te vechten, maar toch luisterde hij wel naar zijn vader.
Net toen Chris in the Manor wou binnenorben, werd hij tegen gehouden door een krachtveld. Net even later verschenen kleine Wyatt en kleine Chris voor zijn neus, maar niet zoal je zou verwachten; met orben. Nee, ze shimmerden.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 22, 2006 11:54:50 GMT 1
Leo
Dit kan geen goed teken zijn! Er moet iets in het verleden zijn gebeurdt wat de toekomst heeft veranderd!! Chris.... orb is
|
|
|
Post by Jonna on Aug 22, 2006 12:53:35 GMT 1
*Bianca hoort gestommel boven haar en gaat naar de woonkamer. Daar ziet ze baby Chris en Wyatt en tegenover Leo en Chris.*
Bianca: He Chris je bent er weer!
*Ze wilt naar Chris toelopen, maar als ze langs baby Chris en Wyatt loopt krijgt ze een schok van een electrisch veld. Ze word achter in de kamer gesmeten.*
Bianca: What the...
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 22, 2006 15:14:32 GMT 1
In de onderwereld wilt een demon Coop vermoorden, maar hij kan niet weg teleporteren omdat zijn ring weg is (ligt wat verder van Coop) opeens ontploft de demon
Coop: Huh?
Hij ziet dat Piper de demon heeft laten ontploffen
Coop: Thanks *Hij staat weer op en pakt zijn ring en doet m weer om zijn vinger*
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 22, 2006 16:27:07 GMT 1
Piper Graag gedaan!
*Piper draait zich om en gaat weer verder met het gevecht*
|
|
|
Post by Lau on Aug 22, 2006 21:03:28 GMT 1
"BIANCA!!" roept Chris. "pas op..." Hij keek naar zijn vader. "We moeten dan naar het verleden. Problemen zijn hier ontstaan, laat ons terug naar toen gaan."
Chris hield Leo gauw nog even vast, zodat die ook mee werd gezoen naar het verleden.
Chris en Leo verschenen net achter een soort van tribune. "En hierbij verklaar ik deze man schuldig." Er kraakte iets en 1 tel later zagen Chris en Leo 2 benen, hangend; iemand was zojuist opgehangen
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 23, 2006 9:40:54 GMT 1
* Ergens in de wonderwereld *
Phoebe wordt wakker met een knallende hoofdpijn. Ze vraagt zich af waar ze is, maar ze kan niet opstaan. Haar benen zijn bij elkaar gebonden en haar handen op haar rug. Ze ziet niemand om zich heen
"Cole!!!" ze weet dat Cole haar moet horen als hij in de onderwereld is...Maar er komt geen reactie.
"Zou deze grot dan soms beschermd zijn voor magie?" Vraagt phoebe zichzelf af
* Ergens anders in de onderwereld *
Cole heeft een vaag vermoeden dat hij wordt geroepen maar kan het gevoel en de locatie niet plaatsen. Hij vecht ondertussen een aantal Demons van zich af en baant zich een weg naar Prue en Paige
"Kunnen jullie Phoebe neit sensen met jullie whitelighter krachten? Ik heb het idee dat er iets aan de hand is met haar,maar kan het niet plaatsen..."
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 23, 2006 20:20:28 GMT 1
Leo
Chris.... denk jij wie ik denk dat het is??
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 23, 2006 23:17:15 GMT 1
Prue
"Paige Probeer jij het maar! Ik heb dat nog niet geleerd!"
|
|
|
Post by Annika on Aug 24, 2006 0:18:46 GMT 1
Paige: Hmm, oké..
*Probeert Phoebe te sensen*
Paige: Iets blokkeert het signaal..
*Prue trekt een bedenkelijk gezicht*
Paige (tegen Prue): Het is gewoon dat je iets bijna hebt, maar dan totaal niet, snappie?
*Prue reageert niet*
Paige (tegen Prue): Het is net als met shoppen -mijn nieuwe hobby- , je ziet een prachtig, flink afgeprijsd, paar schoenen staan, je loopt er naartoe en dan kaapt iemand ze voor je neus weg...
*Prue staart Paige aan met een blik alsof ze van plan is haar te laten opnemen, maar ze lijkt het te begrijpen*
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 24, 2006 1:01:47 GMT 1
Prue
"Okej ik begrijp je! Maar eh waar kan Phoebe dan toch zijn?"
* Draait zich snel om en gebruikt haar kracht en de demoon die achter haar stond vloog weg met een harde vaart tegen de muur en ontploft*
"Zo weer 1tje minder!"
|
|
|
Post by Lau on Aug 24, 2006 16:16:25 GMT 1
LeoChris.... denk jij wie ik denk dat het is?? "Dat kan ik even niet zeggen. Alleen als jij denkt dat dat een heks was." Voetstappen. Chris beweegt zijn vinger naar zijn mond kijkend naar zijn vader, als teken dat hij stil moet zijn. Even later, als de kust velig lijkt te zijn, lopen Chris en Leo weg, half bukkend. Maar iemand zag ze. "Jullie dar!! Wie zijn jullie??" vroeg een oude man, met snor en baard en al. Chris en Leo bleven stokstijf staan.
|
|
|
Post by Jonna on Aug 26, 2006 13:03:51 GMT 1
*Bianca wrijft over haar hoofd en staat op.*
Bianca tegen kleine C. en W.: hebben jullie dat krachtveld gemaakt?
*Ze knikken.*
Bianca: Knap werk, maar mag ik er misschien door?
*ze schudden hun hoofd.*
Bianca:Maar waarom niet? Ik heb jullie toch niets gedaan?
Kleine Chris: Anders jij Papa en Chris helpen.
Bianca: Waarom zou ik dat doen? Ik heb Wyatt nodig.
*Dan verschijnt er een poort door het krachtveld. Bianca loopt erdoor heen.
Bianca: Dankje jongens!
*Ze loopt naar de zolder en staart de jongens erg raar aan.*
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 26, 2006 17:06:34 GMT 1
(w8, zaten die niet in de toekomst of verleden, Chris en Leo?)
|
|