|
Post by Pammie's Charmed on Jul 5, 2006 17:25:48 GMT 1
oke oke rustig maar het is een flesje. eehm er zat iets in ik weet aleen niet wat.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 5, 2006 17:32:03 GMT 1
"Okeej! Zat er een doosje bij misschien!"
* Prue probeert een beetje te kalmeren. Eigenlijk wordt ze boos omdat haar zus haar niet meer herkent maar nu is ze boos om een flesje! Dat is toch wel vreemd. Ze probeert na te denken of ze zoiets flesje niet al eens eerder heeft gezien*
"Ik denk dat ik dat flesje erken. Ik denk van toen Andy dood was. Toen had ik ook zo'n flesje gebruikt! Ik wilde hem niet vergeteh maar alleen de pijn verzachten. Ze moet er iets hebben bij gedaan. Piper weet je misschien wat je er hebt bijgedaan??"
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 5, 2006 17:36:21 GMT 1
*Piper denkt hard na*
Nee...sorry, ik weet het niet
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 5, 2006 17:41:42 GMT 1
Het wordt Phoebe even allemaal te veel
Haar oudste zus is terug, haar jongste zus is depressief omdat ze haar krachten niet meer heeft, en haar andere zus wil al haar herrineringen wegstoppen
"Ik ga even een blokje om, laat Chris me maar halen als ik nodig ben"
Ze loopt de Manor uit en slaat rechtsaf en loopt de straat ui
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 5, 2006 17:41:59 GMT 1
"En het doosje weet je die nog wel te vinden?"
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 5, 2006 17:46:56 GMT 1
*Piper denkt nog eens na, graait iets onder haar bed vandaan en geeft het aan Prue*
Als het goed is is dit het doosje
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 5, 2006 17:52:58 GMT 1
"Ja zie je dat is dat doosje. Daar heeft het flesje in gezeteh die ik en zij nu hebben gebruikt. Nu ga ik effe naar de boven om te kijkeh of er een spreuk is die pijn en geheugen kan wissen. Ga je mee Piper??"
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 5, 2006 17:55:49 GMT 1
*Piper gaat aarzelend mee naar de zolder*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 5, 2006 17:56:56 GMT 1
Phoebe wandelt over straat en vindt zichzelf terug bij de voordeur
" Ik zal even sterk moetne zijn en doorzetten nu....Piper heeft me nodig" Denkt ze bij zichzelf en loopt naar binnen
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 5, 2006 18:02:10 GMT 1
''Ik zal het even vragen aan Hun....(daar boven)'' En Leo orbt weg.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 5, 2006 18:09:40 GMT 1
* Prue zoek snel naar een spreuk om herineringen en pijn te laten verdwijnen en vind eerst de omkeer spreuk*
Vleugje wind, ziel van vuur, Vervul mijn pijn terughaal wens op dit uur. Schoot der aarde, tranen meer, Breng mij nu mijn herineringen weer
"dat is een spreuk om ze weer terug te krijgen die andere staat hier" * zoekt die spreuk en vind het*
Vleugje wind, ziel van vuur, Vervul mijn hartenwens op dit uur. Schoot der aarde, tranenmeer, Breng mij nu mijn liefste weer.
"ik denk teminste dat het zo moet gegaan zijn dat ze mij heet veranderd op deze manier wacht ik pak wel een papiertje en een pen"
* zoekt een pen en papier*
"gevonden!"
* schrijft haar versie neer en laat het lezen aan Piper* (dit is die versie die ze ziet staan! Vleugje wind, ziel van vuur, Vervul mijn pijn weghaal wens op dit uur. Schoot der aarde, tranenmeer, Verberg de herineringen aan prue vooraltijd weer)
"En klopt het zo heb je het zo gemaakt?"
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 5, 2006 18:14:17 GMT 1
*Er begint Piper iets te dagen*
Ja... dat kan wel kloppen ja
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 5, 2006 18:17:08 GMT 1
"Dan moet je dit dus zeggen! Vleugje wind, ziel van vuur, Vervul mijn pijn terughaal wens op dit uur. Schoot der aarde, tranen meer, Breng mij nu mijn herineringen weer
Maar wil je dat wel?"
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 5, 2006 18:20:01 GMT 1
''Ze hebben niks gevonden. Prue, spreuk gevonden??''
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 5, 2006 18:24:55 GMT 1
Ik weet het niet, ik bedoel...ik heb het niet voor niets in genomen.
|
|