Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 5, 2007 22:24:30 GMT 1
Lidwina: En wat gaat er nu allemaal gebeuren? * Ze kijkt Piper vragend aan*
|
|
|
Post by Jonna on Jan 5, 2007 22:25:22 GMT 1
Phoebe: Oke... Ze zit nu ergens in The Underworld... kom mee...
*Phoebe pakt Leo's hand en Leo orbt hun weg...*
-The Underworld-
*De Demon knielt voor Paige*
Demon: Het spijt me vermoord me nu niet! Ik heb U nog veel te leren over Uw krachten...
*Op dat moment orben Leo en Phoebe de grot in...*
|
|
|
Post by Peter on Jan 5, 2007 22:34:57 GMT 1
'damnit' brulde Paige op een vrouwlijke manier. vervolgens orbte paige naar de bovenwereld, met in d'r ene arm de demoon.
eenmaan in de bovenwereld, orbt paige naar een druk winkelcentrum. Ze gaan aan een tafeltje zitten in een café. 'Dadelijk gaan we weer, ze zijn ons op het spoor' zei ze terwijl ze nipte van een bananashake
|
|
|
Post by Jonna on Jan 5, 2007 22:51:45 GMT 1
-In The Underworld-
Phoebe: Nou ja zeg! Waarom deed ze dat? Leo... denk je dat Paige...?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 5, 2007 22:56:25 GMT 1
(met toestemming van Mike)
Leo: Ik weet niet wat ik moet denken. Waarom kon je haar sensen? Betekent dat dat jij ook....
|
|
|
Post by Jonna on Jan 5, 2007 22:58:46 GMT 1
Phoebe: Ik ben al slecht geweest... en door mijn woede aanvallen is een gedeelte van mijn slechte kant denk ik naar boven gekomen... daarom kon ik ook vuurballen afschieten,.. Maar ik voel me nog wel goed...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 6, 2007 16:19:39 GMT 1
Leo : als je haar weer voelt kunnen we weer achter ze aan. zegt Leo tegen Phoebe.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jan 6, 2007 18:42:33 GMT 1
Billie: Uhm, Piper, ga jij het boek maar uitproberen, de laatste keer heeft het boek mij naar achter gesmeten en nu vertrouw ik heml eventjes niet!
*kijkt verdacht naar het boek*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 8, 2007 2:01:14 GMT 1
* Op de zolder kijkt Piper argwanend naar het boek
Piper: Het boek hangt samen met onze emoties..ik vertrouw het momenteel ook niet. Maar wees niet gevreesd, ik heb deze spreuk al ontelbare keren gebruikt.
* Piper pakt 5 kaarsen en zet ze in een pentagram. Steekt ze aan en begint de spreuk op te zeggen
Piper:Hear these words, hear my cry, spirit from the other side, come to me I summon thee, cross now the great divide.
* Een prachtige vrouw in een wit gewaad verschijnt in sterretjes
|
|
|
Post by Jonna on Jan 8, 2007 12:51:41 GMT 1
-Bij Phoebe en Leo-
Phoebe: Ja ik voel haar weer!! KOM
*Leo en Phoebe orben weer weg... en komen terecht bij een cafeetje... ze kijken rond en zien Paige met de Demon zitten...*
|
|
|
Post by Peter on Jan 8, 2007 16:44:21 GMT 1
'Damnit' mompelde paige. Ze keek de demoon aan. Langzaam stond ze op en trok de demoon omhoog aan z'n jas. Toen hij eenmaal stond, trok ze z'n jas weer goed en pakte toen z'n hand vast. Ze toverde een betoverend glimlachje op d'r gezicht. Even, heel snel, ging ze met d'r hand langs het gezicht van de demoon. Het leek wel een verliefd stelletje, naja paige leek dat wel.. de demoon keek verward maar overheersend neutraal. Nog met haar hand in de zijne, sleurde Paige de demoon de wc's binnen. Eenmaal in een hokje orbte ze weer weg.
Toen kwam ze weer in de onderwereld uit, op een plek waar ze bijna niet te 'voelen' was voor de buitenwereld, omdat ze onder een magische schild zat,.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 8, 2007 17:12:13 GMT 1
Leo : nuts!! zijn ze weer ontsnapt!!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 8, 2007 19:14:15 GMT 1
Lidwina kijkt haar ogen uit. Ze krijgt tranen in haar ogen En begint te huilen* Lidwina: Mama!!!!! * Ze wil er naar toe lopen maar denkt eerst na* Lidwina: Mam! Misschien kunnen we dit beter maar niet doen. Je bent dan wel hier voor mij denk ik maar ook voor de zussen. * Marilena ziet dat Lidwina dat heb boekje op de tafel ligt en haar ring niet om heeft* Marilena:Je hebt gelijk. Ik snap waarom ik hier ben. *Marilena denkt heel even na* Marilena:Ik denk jullie met z'n drieeen heel erg snel moeten op schieten. Voordat iedereen Evil wordt. Lidwina, ik weet denk ik al wat je me gaat vragen. Maar ik weet niet of ik dat nu voor elkaar kan krijgen. Er zijn op zich wel wat dingen die je zou kunnen doen. Kijk. Mij is het ook niet gelukt. Ik denk dat als je mijn manier gebruikt er alleen maar meer dingen aan het doen. En dat alles nog slechter gaat. Lidwina: Oke mama... maar wat kunnen we dan doen? Marilena: Jullie moeten jullie krachten samen voegen... The Power Of Three met de kracht van een ringdrager... Het moet kunnen lukken om de ring weer terug te krijgen... Lidwina: Maar er is 1 probleem... Marilena: En dat is? Lidwina: We hebben geen Power Of Three... Paige is nergens te vinden...En Leo en Phoebe zijn weg .Ze zijn haar aan het zoeken. Marilena: Oh... hmm... dat is wel een probleem ja.. Lidwina: Piper? weet jij iets waardoor we The Power Of Three terug kunnen halen? * Jonna heeft me ook geholpen een beetje op een punt waar ik vast liep!! Thanks Jonna!!!!! *
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jan 8, 2007 19:44:37 GMT 1
Billie: Kan ik helpen of niet?
|
|
|
Post by Jonna on Jan 9, 2007 20:31:32 GMT 1
-In the Underworld-
*De Demon kijkt Paige een beetje zenuwachtig aan en probeert te glimlachen...*
Demon: Kunnen ze ons nu niet meer vinden, Oh machtige?
|
|