|
Post by Sam Halliwell on Jan 18, 2007 20:49:28 GMT 1
Billie: Lokken we hem niet? Piper kan hem bevriezen en dan spreken we toch die spreuk uit voor hem te vernietigen? Of we pakken de ring af als hij bevroren is? Er zijn volgens mij nog meer mogelijkheden hoor...
|
|
|
Post by Peter on Jan 19, 2007 8:08:53 GMT 1
Toen de twee weer terug waren in de onderwereld keek Paige Pykar gepiekeerd aan. 'Mannen' mompelde ze terwijl ze met d'r ogen rolde. Paige pakte de hand van Pykar goed vast en mompelde toen zachtjes iets, zo zacht dat pykar het niet kon verstaan. De in leer ingepakte heks liet Pykar weer los en draaide zich van hem af. Rustig liep ze rond in de grot en keek even een kant op. Het was een donkerder gedeelte van de grot die in een andere grot overliep, waar ze haar blik op focuste. Meteen had ze al door wat zich daar bevond. 'Pykar, kijk wat daar is!' beveelde ze. En zoals een gehoorzame mannelijke demoon betaamd voerde hij de opdracht van zijn meesteres uit. Eenmaal in het gebied waar Paige hem wou hebben, begon Paige evul te glimlachen. 'Dom dom dom' mompelde ze luid. De demoon was bezig om om te draaien maar voordat hij omgedraaid was, was er opeens een hek voor hem beland. 'dom dom dom demoontje' mompelde Paige rustig door ,'Niet eens kunnen zien wat recht voor je neus ligt.. Wel triest eigenlijk'. Nadat ze uitgesproken was draaide Paige zich om en ging op een soort vage grote stoel zitten. Het leek wel een soort troon. Langzaam wendde haar blik richting haar hand, die in een vuist gebold was. Vinger voor vinger opende ze haar vuist. Eemaal open zag je het liggen, alles waar het om draaide: De Ring. Paige vond het wel humor hebben en begon erover heen te aaien,'My Precious' mompelde ze terwijl ze erover heen aaide. Ze draaide opeens haar hoofd opzei en riep op een hoestachtige manier,'Gollum Gollum'. De demoon keek haar verafschuwd aan. Paige gooide hetzelfde soort blik terug. Met een bazige stem beantwoorde ze ook nog de blik van Pykar ,'Mag een vrouw ook geen lol meer hebben? Jezus het was wel een zeer goede film hoor *rolleyes* Ik wou dat ik je niet meer nodig had.. dan kon ik je teminste slayen *2 times rolleyes*'
|
|
|
Post by Jonna on Jan 19, 2007 13:08:54 GMT 1
Pykar: En waarvoor heb je mij dan nodig?
|
|
|
Post by Peter on Jan 19, 2007 16:19:49 GMT 1
'dom dom dom DOM DOM DEMOONTJE' zei paige steeds luider. Ze kuchte even en ging toen op d'r normale toon verder ,'als je dat niet eens weet... Je komt er nog wel achter..'
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jan 29, 2007 20:31:58 GMT 1
Billie: niemand antwoord... Grr! Ik zal me wel als lokaas gebruiken! *Billie gaat in het midden van de zolder staan* Billie; Dom demoontje? kom naar hier! kom demon! Ik wil met je vechten! Kom en wees niet bang, anders ben je een bang kieken. *doet een kip na* Kom nou hier als je niet van me bang bent!
|
|
|
Post by Jonna on Feb 18, 2007 14:52:07 GMT 1
*Paige kijkt abrupt omhoog... en kijkt geirriteerd om zich heen...*
Pykar: Wat is en nou weer aan de hand?
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Feb 22, 2007 13:50:43 GMT 1
Billie: Komen ze nog of niet Miss werkt luider roepen wel! KOM DEMOONTJE, KOM, KOM, KOM! Come out come out wherever you are!
|
|
|
Post by Peter on Feb 22, 2007 17:07:25 GMT 1
'heb ik jou het recht gegeven? NEE. Dus hou die lelijke smoel van je dicht' blafte Paige met een star gezicht. Langzaamdraaide ze zich om en keek toen naar boven en dacht toen ,'wat is er gaande?'
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Feb 22, 2007 17:26:04 GMT 1
Billie denkt dat ze de aandacht krijgt van de demon en roept weer hetzelfde 'KOM DEMOONTJE, KOM, KOM, KOM! Come out come out wherever you are! '
|
|
|
Post by Peter on Feb 22, 2007 20:47:23 GMT 1
'Jezus die billie bezorgt me nog een koppijn' mopperde Paige. Ze draaide zich om een keek naar Pykar.. 'Misschien moet ik je gewoon naar boven sturen,, ben ik ook van jou af,.. hahaha'
|
|
|
Post by Jonna on Feb 23, 2007 22:22:13 GMT 1
Pykar: Maar ik snap het niet... Ben je nou slecht of goed?
|
|
|
Post by Peter on Feb 23, 2007 22:25:49 GMT 1
paige keek verward naar pykar en zei toen ,'Goed.. slecht.. Nee ik ben neutraal.. maar dat wordt snel als slecht bekeken. Kijk...... Ik doe waar ik zin in heb, maar ik heb tot nu toe geen dingen gedaan waarmee ik mensen met gevoelens pijn mee heb gedaan.. lichamelijk dan.. Misschien worden m'n zusjes een beetje gek in hun hoofd, maar dat doe ik toch niet? Dat doen ze zich zelf aan. Demonen vermoorden is trouwens niet slecht, die hebben toch geen gevoelens. So that doesn't matter '
|
|
|
Post by Jonna on Feb 23, 2007 22:27:20 GMT 1
Pykar: Waar wil je naartoe? *Pykar kijkt angstig*
|
|
|
Post by Peter on Feb 23, 2007 22:31:22 GMT 1
'naar de wc eigenlijk.. excuse me' zei paige en liep toen naar een deur die in de rotswand verscheen en liep toen naar binnen
|
|
|
Post by Jonna on Feb 23, 2007 22:46:11 GMT 1
Pykar: Ah you got to be kidding... *op dat moment verschenen er allemaal lichtjes rond Pykar en verdween hij*
-Manor-
*Pykar verschijnt midden in de zolder in een kooi van kristallen.. Phoebe en Billie staan recht voor zn neus..*
Pykar: Wat is dit!
Phoebe: Zie je Billie.. Een summoning spell is toch wat effectiever...
|
|