|
Post by Peter on Feb 23, 2007 22:52:33 GMT 1
Er klonk een geluid alsof het laatste water de badkuip verliet door de grot. Paige kwam weer achter de deur vandaan. Terwijl ze haar kleren nog even goed streek zei ze mopperend,'vervelende periodes.. maar ik voel me nu weer leeg.. hehe'. Toen ze opkeek zag ze dat de kooi van Pykar leeg was. 'Verdikkie' mopperde paige en keek even rond en orbte toen met roze orbs naar de bovenwereld.
Eenmaal in the manor keek paige even rond en liep toen met de tikkende pumps naar waar phoebe en billie waren. Ze begon als een gek de meest raarste dingen te mompelen en met zwaaiende armbewegingen kwam er met een half dronken stem uit d'r mond,'Give back my *hikup* demon! You evul bitches in prada!'
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Feb 24, 2007 13:16:08 GMT 1
Billie: Wauw, hoe zie jij eruit? Nice outfit En het lijkt wel alsof je zat bent ofzo?
|
|
|
Post by Peter on Feb 25, 2007 11:15:49 GMT 1
'komt door de roze orbs denk ik *hikup* Geen aanrader voor leo dus o.0' zei Paige terwijl ze d'r linkerenkel omzwikte
|
|
|
Post by Jonna on Feb 28, 2007 21:20:16 GMT 1
Phoebe: Wat is er met je? Je gedraagt je vreemd en je draagt vreemde kleren...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 1, 2007 8:54:42 GMT 1
Wat is niks voor mij, paige?? zegt Leo terwijl hij met zijn blauwe orbs binnen komt.
|
|
|
Post by Peter on Mar 1, 2007 13:29:14 GMT 1
'Whatever leo, zou toch gay staaaaaan, vergeet het dus maaar' Zei paige terwijl ze zich aan een paspop vastklampte.. Ze wendde haar hoofd vervolgens naar Phoebe en zei toen met een pruillip,'Vind je het niet mooi? Je hebt ook altijd zo'n sletterige kleren aan Dacht dat je het mooi zou vinden'
|
|
|
Post by Jonna on Mar 1, 2007 13:43:16 GMT 1
Phoebe:Noem jij me nou een slet?!?
*Phoebe begint weer rood aan te lopen..*
|
|
|
Post by Peter on Mar 1, 2007 13:48:34 GMT 1
'Wat? Wil je zeggen dat je het niet bent?' Ploepte uit Paige d'r mond, terwijl ze dat zei keek ze naar d'r hand. In haar zelf pratend zei Paige ,'Sinds wanneer heb ik zo'n coole ring? Zal wel bij de outfit horen, haha'. In een onopgemerkt moment straalde ze met ring op Phoebe. 'Wii, lasereffecten *hikup*' zei paige met een overslaande stem.
|
|
|
Post by Jonna on Mar 1, 2007 13:50:56 GMT 1
*Phoebe's hoofd gloeit een paar seconden rood en ze is in een soort trance. Als de ring stopt met een straal uitstralen wordt Phoebe wakker uit haar trance.*
Phoebe: JE BENT ZELF EEN SLET!!
|
|
|
Post by Peter on Mar 1, 2007 13:53:30 GMT 1
'nou nou, heetgebakken skipper!, Bijna jij very S,lut barbie ofzo?' Zei paige terwijl ze even rond keek. 'Heej waarom zeggen leo, piper, billie, die maffe chick enzo niets? *hikup*' vervolgde ze
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Mar 2, 2007 20:35:00 GMT 1
Billie: Melinda, volgens mij is dat jou ring en is Paige betoverd...Wat te doen???!
|
|
|
Post by Peter on Mar 2, 2007 22:39:48 GMT 1
'Naar P3 voor de afterparty natuurlijk! *hikup*'
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 3, 2007 14:51:05 GMT 1
Leo : Waarom probeer je niet de Lost and Found spell...??
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Mar 3, 2007 16:06:39 GMT 1
Billie: Ik zal de ring wel afpakken... *Billie probeert de ring van Paige haar vinger af te doen maar er komt een rode gloed van de ring op Billie*
|
|
|
Post by Peter on Mar 3, 2007 16:23:51 GMT 1
'Hihi' grinnikte paige zachtjes, waarna ze in een evil laughter uitbreekt ,'Mwuahahahahahaha' Ze kuckte even.. en zei toen,'Wat heb je gedaan? Oh m'n ring heb ik nog.. Billie niet meer aan m'n ring zitten he.. dan komt m'n 2de persoonlijkheid opborrelen'
|
|