|
Post by Jonna on Dec 13, 2006 20:55:04 GMT 1
*Phoebe kijkt angstig naar Paige die nog steeds die vuurbal in haar handen heeft*
Phoebe: Je gaat toch niet echt...?
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Dec 14, 2006 12:55:05 GMT 1
Billie tegen Liwinda; Heey! Wie denk je wel dat je bent?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 14, 2006 15:49:34 GMT 1
Lidwina: iemand die weet wat er gebeurt als ze nog bozer worden. Het kan je dood worden meid. Ik ben dan wel jonger als jou maar dan nog weet ik wel wat ik wel een niet moet doen en dat is er voor zorgen dat ze op dit moment niet nog bozer worden snappie. Me ring heeft heel erg veel schade bij ze aangericht. Als ik me ring weer terug heb ken ik hun weer normaal maken. Maar op dit moment kan ik dat niet. This te gevaarlijk.
|
|
|
Post by Peter on Dec 14, 2006 18:47:49 GMT 1
Paige had nog net optijd de vuurbal terug geörbt naar haar hand en keek toch richting Phoebe, en zei toen op haar lippend bijtend 'WAT ga ik niet echt..?'
|
|
|
Post by Spike Gammo on Dec 14, 2006 19:57:34 GMT 1
Leo : Ik neem Paige wel even mee naar boven. Kijken of "Zij" iets weten!! Leo orbt met een woedende Paige naar de Elders.
|
|
|
Post by Peter on Dec 14, 2006 20:02:18 GMT 1
'HEEJ' brulde paige nog door de vertekkende orbs heen
|
|
|
Post by Jonna on Dec 15, 2006 12:13:35 GMT 1
Phoebe: Ik ga naar The Bay Mirror... Ik heb afleiding nodig...
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Dec 15, 2006 14:27:01 GMT 1
Billie: ok, maar eerst, zeg me je naam eens...en wat doet je ring alweer met ons?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 15, 2006 15:53:30 GMT 1
Lidwina: Ik heet Lidwina. En kort uitgelegt: Me ring kan emoties veranderen. Vaak in goede buien maar een demoon heeft hem dus wordt door dat die demoon hem heeft mensen boos of erger gigantische kwaad. En soms zelf zoo erg dat ze demonische krachten gaan vertonen door dat ze boos zijn Oke de uitleg is best wel lang. Maar ik moet hem terug hebben alleen daardoor kunnen ze weer normaal worden This de enige manier
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Dec 15, 2006 20:39:17 GMT 1
Lidwina: Zo nu ken je mijn verhaal, nu de jouwe! Billie; uhm, wel, ik ben Billie en ik heb ook magische krachten en ik ben opgeleid door de zussen. Lidwina: Zo, dan kan ik jou ook gebruiken! Billie; uh, ok? Lidwina: maar eerst Piper laten bedaren...
*Gaan weer naar binnen* Billie en Lidwina: Piper, waar ben je? **met toestemming van Simone aka pipersimyfan**
|
|
|
Post by Jonna on Dec 19, 2006 12:26:57 GMT 1
-In The Bay Mirror-
*We zien Phoebe achter haar bureau zitten met stapels brieven... Ze pakt een brief waardoor de hele stapel omvalt...*
Phoebe: Godver!
*Ze graait onder haar bureau om de brieven weer op te pakken, maar als ze weer naar boven wilt komen stoot ze haar hoofd tegen de tafel*
Phoebe: Aah! Wat een ROTdag!
*ze veegt haar pennendoosje kwaad van haar bureau op de grond. Elise staat voor de deur en ziet het hele tafereel gebeuren...*
Elise: *komt binnen* Wat heb jij vandaag Phoebe?
Phoebe: Mijn dag niet...
Elise: Ga naar huis... Maak daar je column maar af... Ik wil niet weer een gevecht hier in the Bay Mirror...
Phoebe: *kijkt schuldig* Jah oke... Tot morgen dan maar...
*Phoebe pakt de stapel brieven erg onhandig en laat ze weer vallen...*
Phoebe: Damn it!
Elise: Ik help je wel even...
*Elise stapelt de brieven netjes op en doet ze in een tas en overhandigt de tas aan Phoebe.*
Phoebe: Dankje Elise...
*Phoebe loopt haar kantoor uit en gaat richting huis...*
|
|
|
Post by Peter on Dec 24, 2006 10:32:00 GMT 1
(sorry hoor, maar dit duurt me te lang)
Nadat Leo bij de Elders was aangekomen had Paige nog een paar lelijke scheldwoorden geroepen en was toen weer naar de aarde georbt. Eenmaal terug op de aarde keek ze even rond, waar was ze in godsnaam beland?
Paige stond midden in een steegje. 'De volgende keer eerst denken en dan pas orben, paige!', zei ze tegen haarzelf. Langzaam aan begon ze te lopen. Je hoorden het tikken van haar hakken, maar achter haar hoordje iets vallen. Het klonk als een ijzeren buis.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 29, 2006 14:28:03 GMT 1
*Phoebe komt de Manor binnen en ziet Piper verbaast voor zich uit staren...*
Phoebe: Piper? Wat is er met je?
*Piper draait haar hoofd naar Phoebe toe... Als Phoebe haar ogen ziet schrikt ze.... *
Phoebe: Piper! wat is er met je ogen aan de hand?!?! Ze gloeien helemaal!
*Lidwina kijkt om naar Piper en schrikt ook*
Lidwina: Oh nee... Niet nu al... dat kan niet...
Phoebe: Wat niet nu al?! Wat is er met Piper? HALLOOW!!
(gepost door Jonna, Peter en Jessica, sorry simone)
|
|
|
Post by Spike Gammo on Dec 29, 2006 15:39:47 GMT 1
Leo orbt de manor binnen waarbij Piper verbaasd opkijkt. Leo : Ik heb een groot probleem!! Ik was met Paige bij de Elders toen het gebeurde. Ze begon het hele rijk uit te schelden en orbte toen naar een plaats waar ik haar niet kan sence'en!! Dus weet ik niet waar ze is en moeten we haar met spoed gaan zoeken voordat er iets ergs gebeurd met haar!!
|
|
|
Post by Peter on Dec 29, 2006 18:06:07 GMT 1
Paige draaide zich abrupt om. Ze keek serieus, evul en sneaky tegerlijkertijd en zei op een vertroetelend stemmetje,'come out come out whereever you are!'. Ze zette een paar stappen. Het geklik van d'r stiletto's weergalmde enorm in het steegje, nog erger dan dat ze eerst deden. 'Ik weet dat er iemand is, en ik weet dat er iemand... tsja daar kom je vanzelf dan wel achter', eindigde ze de zin op een twisted valse manier
|
|