|
Post by Charmed_GirL on Aug 6, 2006 20:05:08 GMT 1
Plaats hier je favoriete films en welke leuke films er op TV komen. Ik was naar Little Man geweest, echt zoo een komische film! Echt zeker een aanrader.
|
|
|
Post by Marissa on Aug 7, 2006 11:29:20 GMT 1
Pirates of the Carribean 2 is echt super! En voor de mensen die nog moeten: als je even op het einde wacht na de aftiteling, (duurt heel lang), dan komt er nog een klein stukje film. Is wel grappig.
Maar, hij was iig heel leuk. Johnny Depp is echt goed.
|
|
|
Post by Lau on Aug 7, 2006 12:20:59 GMT 1
Pirates of the Carribean 2 is echt super! En voor de mensen die nog moeten: als je even op het einde wacht na de aftiteling, (duurt heel lang), dan komt er nog een klein stukje film. Is wel grappig. Maar, hij was iig heel leuk. Johnny Depp is echt goed. Ik ga daar als t goed is vnaaf naartoe ;D Mijn #1 film is Narnia... ;D Mijn favo categorie is gwoon Fantasy, dat zal je wel al merken... ;D
|
|
|
Post by lauraatje on Aug 7, 2006 13:31:51 GMT 1
Heb van de week 'Underworld Evolution' gezien. Echt een coole film. Vampieren, weerwolven, slice en dice, bloed ;D Vampieren (Blade) doen het bij mij altijd wel goed net zoals zombies (Dawn of the dead, Resident Evil)!
|
|
|
Post by LionHeart on Aug 7, 2006 18:22:25 GMT 1
Heb laatst The Fast and The Furious Tokio drift gezien, vond hem erg gaaf, vooral het einde...daar had ik respect voor Verder zijn Man on Fire en Coach Carter echte aanraders vind ik, en The Girl next door natuurlijk
|
|
|
Post by Boot on Aug 8, 2006 9:26:01 GMT 1
@ Lionheart... Coach Carter is inderdaad echt heel erg leuk... maar wel een beetje cliche film.. oke... heb je kinderen? broertjes of zusjes? nichtjes of neefjes... Pak ze op en neem ze mee naar Over The Hedge, Beesten Bij De Buren... Ik zweer het je... lachen, huilen de hele mikmak.. dat is een aanrader ( ik was gister met een van mijn boefjes )
|
|
ilse
Figurant
|
Post by ilse on Aug 8, 2006 11:03:22 GMT 1
Over the Hegde is idd echt een geweldige film!!!! voor jong en oud ;-)
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 8, 2006 20:19:27 GMT 1
Nou die moet ik dan ook maar eens gaan zien. Ik ben afgelopen weekend voor de 2e keer naar Pirates 2 geweest was nog steeds even lachwekkend hahaha erg goeie film. Waar ik wel van op keek is dat ze (in Den Helder) een pauze hadden en dat kennen wij al een lange tijd niet meer in Amsterdam zo vaag Ben je gelijk weer uit de film
|
|
|
Post by Lau on Aug 8, 2006 20:56:32 GMT 1
Nou die moet ik dan ook maar eens gaan zien. Ik ben afgelopen weekend voor de 2e keer naar Pirates 2 geweest was nog steeds even lachwekkend hahaha erg goeie film. Waar ik wel van op keek is dat ze (in Den Helder) een pauze hadden en dat kennen wij al een lange tijd niet meer in Amsterdam zo vaag Ben je gelijk weer uit de film Ja dat vond ik gister ook vreselijk irritant... Maar gelukkig zat ik gelijk toen ie weer begon al weer in de film... Helemaal GEWELDIG!! is ie...
|
|
|
Post by xeor on Aug 8, 2006 22:56:00 GMT 1
The Fast and the Furious : Tokyo Drift... Want kan ik ervan zeggen... gewoon prachtig.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 9, 2006 11:29:10 GMT 1
daar wil ik ook nog heen!! Mooie snelle auto's die over de weg gaan als goden!! ik moet die film echt een keer zien!!
|
|
|
Post by LionHeart on Aug 11, 2006 23:16:26 GMT 1
Mike toch...auto's die over de weg gaan als goden, hahaha ;D Dan hoort een van onze auto's ook daarbij Maar je moet er inderdaad nog een keer heen dan Mike... Zoals ik al eerder zei, het einde...Respect
|
|
|
Post by lauraatje on Aug 12, 2006 17:01:08 GMT 1
Heeft iemand gisteren ook Frequency gezien? Echt een super film!
|
|
|
Post by LionHeart on Aug 13, 2006 11:12:44 GMT 1
Ja ik had hem een andere keer gezien, wel een goede film ja Maar wat nog een aanrader is...Kiss Kiss Bang Bang
|
|
|
Post by lauraatje on Sept 1, 2006 14:07:02 GMT 1
Afgelopen dinsdag naar Doodeind geweest. Had er helemaal niets van verwacht (heb ik toch altijd een beetje met nederlandse films) maar het was echt een goeie film vond ik. En spannend ook! Dus ga er gerust heen En dan binnenkort naar Zwartboek. Dat lijkt me echt een super film!
|
|