|
Post by Rianne on Jul 14, 2007 15:44:42 GMT 1
Ook hier is het Harry Potter 5 Hij was beter dan de vierde film, maar het boek blijft toch beter
|
|
|
Post by Annika on Jul 14, 2007 22:14:20 GMT 1
Zeker wel. Ze hebben er wel veel uit gelaten, dus vandaar dat ik het boek ook veel beter vind
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 16, 2007 20:18:54 GMT 1
Harry potter and the order of the phoenix ofcourse Ik vond hem echt gaaaaaaaf vooral een bepaald stuk was echt super..
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 17, 2007 20:09:24 GMT 1
Mijn vakantiefilm...en het was de beste film die ik ooit heb gezien. Tja, niet echt een aanrader aangezien ik alleen in het bezit ben...Peter vond hem ook wel boeiend. Ik denk dat de vakantiefilm van volgend jaar hem trouwens gaat overtreffen
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 18, 2007 12:11:47 GMT 1
Harry Potter, en ik vond er geen zak aan
|
|
|
Post by Peter on Jul 19, 2007 10:28:37 GMT 1
Mijn vakantiefilm...en het was de beste film die ik ooit heb gezien. Tja, niet echt een aanrader aangezien ik alleen in het bezit ben...Peter vond hem ook wel boeiend. Ik denk dat de vakantiefilm van volgend jaar hem trouwens gaat overtreffen idd xD the lakehouse, ook een mooie film s to tha oiler: deze film gelukkig wel een happy ending =D nietzoals die stomme tristan + isolde
|
|
|
Post by Rianne on Jul 20, 2007 18:31:06 GMT 1
Harry Potter, en ik vond er geen zak aan Je snapte het gewoon niet, moet je de boeken maar lezen Peter, het draait niet altijd om het happy ending, just daarom is het wel een goede film
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 21, 2007 15:06:51 GMT 1
Shrek 3...en ik was compleet in shock Ik zit rustig in de bioscoop met Huub en Frits (bijnamen ) en te genieten van mijn bakje popcorn...ineens komt Prince Charming...hakt met zijn zwaard...en toen...en toen... *slash* zo het hoofd van een kartonnen BAMBI! eraf Ik slaak een kreet van angst: "Neeeeeee! Niet Bambi! Iedereen behalve Bambi!" Door deze film ben ik nu voorgoed getraumatiseerd, moest meteen denken aan de jongen die Peter en ik in de bus zagen met de tekst op zijn shirt: "Who Killed Bambi?" Nou...Prince Charming dus. Verder wel een leuke film hoor Vooral de kleine half ezeltjes/draakjes zijn zooooo schattig...nog schattiger dan de kleine shrekjes Overigens...Rianne...hoe mooi ik Tristan en Isolde ook vond...ik ben ook niet zo'n fan van tragische liefde. Geef mij maar een happy ending. Romeo & Julia, Tristan & Isolde ... de films en verhalen zijn super...maar ik heb liever een "En ze leefden nog lang en gelukkig" Daarom kijk ik denk ik ook zoveel Disney
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Aug 1, 2007 19:04:48 GMT 1
Harry Potter 5, en ik ben niet de enige Ik vond het wel een goede film, het boek was natuulijk vet veel beter!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 2, 2007 13:18:15 GMT 1
Ok...aangezien ik dagen achter elkar bijna non-stop film 1 heb ziten kijken hier weer een rijtje. NovemberVreselijk ingewikkelde film, maar dat mag ik wel. Maar de scene dat Courtney Cox met een wattenstaafje tot bloedens toe doorgaat omdat ze van haar hoofdpijn af wil, geeft me nog de kriebels...ik liep echt kokhalsend weg van het beeldscherm...terwijl ik net aan het genieten was van een boterham met Milky Way pasta. Maar de film gaat om een vrouw wiens vriend neergeschoten wordt bij ene overval en dan de grip op de realiteit langzaam verliest. Alleen voor de liefhebbers...hij is echt ingewikkeld. The WeathermanGeweldige film, voor mensen die van wat diepere films houden. De manier hoe de film is opgebouwd...en vooral de acteerprestaties van Nicholas Cage...ik was ervan onder de indruk. The Oh in OhioAparte maar boeiende film...een mislukt huwelijk en hij krijgt een relatie met een jonger meisje en zij met een veel oudere man. Het is op zich niet een bijzondere film, maar hij bleef me wel boeien en ik zou hem ook best aan kunnen raden aan iemand. Paul Rudd, Danny DeVito en Mischa Barton spelen erin mee, en allen leveren ze een goede prestatie vind ik. Dr. Dolittle IIIGrappig...leuk om een keer gezien te hebben. Niet bewust opzetten, want het is echt meer een tienerfilm. Zoop in IndiaHey..don't judge...ik heb Film 1...dus ik keek hem omdat ie opstond...en ik vond Zoop eigenlijk altijd wel leuk (A) Maar was wel een grappige film om een keer te zien En ja...last but not least (heb er meer gezien maar weet ze niet allemaal meer) Harry Potter, de eerste drie En ja mensen....ik ben ook wel onder de indruk van de Harry Potter films ... ondanks dat ik het principieel nog steeds niet leuk vind als mensen het vragen
|
|
|
Post by Peter on Aug 6, 2007 12:27:49 GMT 1
komt de lijst: american pie 5 american pie 4 het schnitzelparadijs vage lesbienne bbc flim hooligans step up the butterfly effect the transporter the transporter 2 G.I. Jane tijgertjes grote film (ofzo) rumor has it
|
|
|
Post by lauraatje on Aug 13, 2007 17:43:36 GMT 1
Harry Potter (vond het wel leuk alleen miste ook wel erg veel!)
en Transformers, echt mega super vet!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 25, 2007 13:52:56 GMT 1
Simone samen met Petertje Was een film met Al Pacino waarin hij een virtuele actrice had gecreeerd die hij ook echt kon laten acteren enzo, maar hij deed tegenover de wereld alsof de actrice echt bestond. Peter en ik vonden hem briljant, maar Al Pacino is dan ook een geweldig acteur. En dan heb ik nog de Barbershop gezien, virtueel samen met Peter XD aangezien we op msn waren en samen de film af ent oe besproken. Film kwam een beetje moeilijk op gang en de verhaallijn was niet erg dynamisch. Maar al dan niet was het de moeite waard, vond het wel vermakelijk. Daarna Love Stinks gekeken en een aantal keer flink gelachen. Een man en vrouw ontmoeten elkaar en de vrouw manipuleert de relatie in een dergelijke mate dat ze binnen enkele weken al bij elkaar intrekken. De dingen waar mannen toch intrappen he Dan verwacht zij dat hij haar ten huwelijk gaat vragen en dat maakt ze hem ook duidelijk. Wanneer dit op de deadline niet gebeurd maken ze elkaar het leven zuur met advocaten en dergelijke. Echt een komische film =D
|
|
|
Post by Peter on Aug 26, 2007 10:02:28 GMT 1
hetzelfde als jessica, maar ik heb love stinks niet afgekeken
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 26, 2007 17:13:13 GMT 1
Material Girls.. Beetje vage film maar wel leuk FMA the Movie Don't ask This een Anime film van een serie die ik volg
|
|