|
Post by Crazybloempje on Jan 6, 2007 0:19:39 GMT 1
Natuurlijk zijn er hier fans van Disney films, kan er zowiezo al een paar noemen. Maar wat is jou alltime favoriete disney film of welke vind je nou echt zo saai dat je hem ons afraad om te gaan kijken?
Je kunt heir alles kwijt over je disneyvriendjes die tijdloos zijn voor jong en oud
|
|
|
Post by romyp3 on Jan 7, 2007 16:59:10 GMT 1
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 8, 2007 1:52:00 GMT 1
ja die is ook van Disney idd Mijn dvd-collectie begint nu aardig te worden
Aladdin Aladdin en de Dievenkoning Bambi Brother Bear Hercules Knorretjes Grote Film Lady en de Vagebond Lilo en Stitch Lilo en Stitch 2 Mulan Tarzan Teigetjes Film
|
|
|
Post by lorenienna on Jan 11, 2007 21:32:09 GMT 1
Mijn all time favorite : The Lion King ! Prachtige film met super muziek erbij en heb er superherinneringen aan.
Heb zelf geen dvds van disney, maar heb hier een groot aantal videos liggen : 101 Dalmatiërs Alladin Alladin : De wraak van Jafar Bambi Belle en het Beest Doornroosje De Aristokatten De Reddertjes De Reddertjes In Kangeroeland Finding Nemo Frank en Frey Ice Age Ice Age : The Meltdown Jungle Book Lady en de Vagebond Lion King Merlijn de Tovenaar Peter Pan Pinnokio Pochahontas Sneeuwwitje
|
|
|
Post by Annika on Jan 11, 2007 23:20:09 GMT 1
Lion King inderdaad, voor mij ook denk ik.. We hebben een paar niet zo geweldige Disney-films, ook meer afleveringen zeg maar. Allemaal oude videobanden. Winnie de Pooh (viert het kerstfeest) Goofy (de olympische atleet) Ducktales (aardbeving) Sing Along Songs 5 Sing Along Songs 12 De Kleine Zeemermin - De ondeugende tweeling Het dappere broodroostertje gaat naar Mars (kom er net achter dat dat ook van Disney is) En dan hebben we nog.. Lion King Lion King 2 : Simba's Trots 101 Dalmatiërs Belle en het Beest Hercules Mulan Tarzan Aladdin Aladdin : de Wraak van Jafar Jungle Book Aristokatten Lady en de Vagebond Lady en de Vagebond 2 : Rakkers Avontuur Brother Bear (DVD) Finding Nemo (DVD) Assepoester (DVD) Dat was het. Ik vond altijd dat wij de leukste films niet hadden (op de Lion King na dan) maar dat was waarschijnlijk de reden dat ik ze het leukst vond, die hadden we natuurlijk niet tot in den treure gekeken Ik vond bijvoorbeeld Merlijn de Tovenaar, Sneeuwwitje & De Kleine Zeemeermin erg leuk om te kijken. Vooral die Merlijn-film vond ik altijd wat hebben, het zal de magie wel zijn dan (..Charmed..)
|
|
|
Post by lorenienna on Jan 12, 2007 14:02:41 GMT 1
.Het dappere broodroostertje gaat naar Mars (kom er net achter dat dat ook van Disney is) Echt ? Die heb ik hier ook nog ergens liggen (gewoon Het Dappere Broodroostertje dan), maar wist helemaal niet dat hij van Disney was. Ik leer bij
|
|
|
Post by Annika on Jan 12, 2007 14:38:43 GMT 1
Ja het schijnt Had ook geen idee.. Wel grappige films op zich. De gewone hebben wij ook al een paar keer gehad, ik denk geleend van de bieb ofzo. Er wordt wel heel veel in gezongen, dacht ik. De gewone is trouwens wel leuker dan de Mars-versie, als ik het me goed herinner. Ik vind het echt blije filma, met die stofzuiger en dat doekje en natuurlijk het broodrooster zelf.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 16, 2007 19:55:53 GMT 1
Lion King inderdaad, voor mij ook denk ik.. Ik vond bijvoorbeeld Merlijn de Tovenaar, Sneeuwwitje & De Kleine Zeemeermin erg leuk om te kijken. Vooral die Merlijn-film vond ik altijd wat hebben, het zal de magie wel zijn dan (..Charmed..) Sneeuwwitje vind ik zo bagger...kan er niks aan doen maar die staat laatste op mijn lijstjevan must have disney dvd's. Alleen dat opera achtige begin liedje al Geef mij haar Hercules, Alladin en the Lion King of Mulan of na ja zo kan ik nog ff doorgaan maar aub geen sneeuwwitje
|
|
|
Post by Annika on Jan 16, 2007 21:03:10 GMT 1
Hahahaha! Ik weet niet eens hoe het beginliedje gaat geloof ik... *-) Nouja, heb 'm dus ook niet zo vaak gezien, zal dan vast ook niet erg zijn
|
|
|
Post by Boot on Jan 31, 2007 15:10:09 GMT 1
eens komt mijn prins terug, eens zal hij voor me staan en dan neemt hij mijn hand en zegt zaaaaaach dat hij altijd op mij heeft gewaaaaacht... Hij is op zoek naar mij, heel ver van hier misschien... maar ik wacht op de daaaaag, hoe lang het ook duren maaaag, die dag dat de prins van mijn dromen... weeeeer zaaaal zieeeeeeen
|
|
|
Post by nyx on Feb 27, 2007 18:27:07 GMT 1
HERCULES!!!! de muziek is erg leuk. and that's the gospel truth.
|
|
Aleris
Reclame Acteur
|
Post by Aleris on Mar 16, 2008 16:59:46 GMT 1
DE LEEUWENKONING! Duidelijk. Andere toppers zijn De Kleine Zeemeermin, Aladdin, Jungle Boek, Belle en het Beest en De Klokkenluider van de Notre Dame.
|
|
|
Post by Abyssal One on Mar 25, 2008 17:08:20 GMT 1
Sneeuwwitje vind ik zo bagger...kan er niks aan doen maar die staat laatste op mijn lijstjevan must have disney dvd's. Alleen dat opera achtige begin liedje al Yes, ik ben niet de enige met een haat voor Sneeuwwitje =D Nja, ik ben ook niet echt fan van de films van Aladdin, ik vond de serie veel leuker XD Mijn favoriete Disney film is duidelijk Lion King <333333
|
|
Aleris
Reclame Acteur
|
Post by Aleris on Mar 25, 2008 17:27:46 GMT 1
Sneeuwwitje is COOL! Die heb ik al jaren niet meer gezien though...
|
|
|
Post by Abyssal One on Mar 25, 2008 17:32:08 GMT 1
Sneeuwwitje is niet cool T_T
en ze is zelfs lelijk.. XD
|
|