|
Post by Boot on Mar 21, 2007 11:52:27 GMT 1
www.worstpreviews.com/trailer.php?id=196&item=3 Omdat we aan het praten waren over de nieuwe POTC film dacht ik dat we der beter een topic over kunnen openen Deze plaats is geschikter om er over te praten. Wat ik kwijt wil... Ik vind POTC zoo gaaf, ik kan beide films echt wel 100 x kijken en ze vervelen me nooit. Johnny is echt te lekker in deze film, en ik ben wel blij met de glimp van Orlando zijn rug in deel 2! De trailer is echt vet goed, en beloofd wat ik heb echt onwijs zin om daar heen te gaan
|
|
|
Post by Boot on Mar 21, 2007 12:22:42 GMT 1
Ik heb ook nog wel wat Pirates nieuws voor de liefhebbers Dit zijn een paar officielle foto's van de film Pirates At Worlds End24 mei 2007 in de bioscoop www.youtube.com/watch?v=C1F5cl0g5WkDit is nog een kort filmpje van de set. (filmfocus.nl) - Zal het derde deel ook de koning van de box-office zijn? De concurrentie is moordend met nog twee megasuccesvolle vervolgen Spider-Man 3 en Harry Potter and the Order of the Phoenix die hetzelfde jeugdige publiek aan spreken. Een groot voordeel voor Pirates 3 is dat deel twee een open einde had en iedereen natuurlijk wil weten of Jack Sparrow nog leeft en zo ja, hoe dat in vredesnaam kan. Nieuwkomer in de saga Chow Yun-Fat als Captain Sao Feng probeert samen met Barbossa Jack Sparrow het leven zuur te maken. In Jacks strijd tegen Davy Jones kan hij alle hulp gebruiken, zelfs wanneer dat zou betekenen dat hij een monsterverbond moet sluiten met aartsvijand Barbossa. Aan de kledij van Elizabeth te zien, speelt de film zich voor een deel af in Azië. Zullen we er nu eindelijk achter komen wat er zo speciaal is aan Sjanghai?
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 24, 2007 14:02:12 GMT 1
De trailer is zeker super vet! Heb er ook veel zin in om er naartoe te gaan!
|
|
|
Post by Boot on Mar 24, 2007 21:41:36 GMT 1
o mijn god, vandaag is mij weer wat beeld materiaal onder ogen gekomen en ik had echt rillingen... Johnny.... christus... Ik wil met hem trouwen ( wat is nou 25 jaar leeftijdsverschil ) het is niet eens uit te leggen zo lekker is hij... En die stem... rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 4, 2007 10:06:32 GMT 1
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 13, 2007 12:45:26 GMT 1
Ik ga naar de marathon...Ik ga naar de marathon....Ik ga naar de marathon Oh en Mike gaat mee
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 13, 2007 14:12:53 GMT 1
En bedankt!!!
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 23, 2007 15:08:08 GMT 1
Pirates 3 is echt gewoon veel te vet!!!
|
|
|
Post by lorenienna on May 23, 2007 18:15:56 GMT 1
o mijn god, vandaag is mij weer wat beeld materiaal onder ogen gekomen en ik had echt rillingen... Johnny.... christus... Ik wil met hem trouwen ( wat is nou 25 jaar leeftijdsverschil ) Lol, ik snap wat je bedoelt . Vind em persoonlijk niet superknap, maar toch, die vent heeft Het gewoon en dat maakt hem superaantrekkelijk ! PotC is trouwens vandaag om kwart voor twee eindelijk in première gegaan in de kinepolis, Hiephoi. Al moet ik helaas bekennen dat ik DMC nog steeds niet gezien heb en eiglijk helemaal geen tijd heb om deze te gaan kijken Weet iemand toevallig trouwens wanneer de première in US is/was ? Want ik had in de krant iets gelezen over extra beveiliging voor transport in België, omdat de première eerder was dan in US, maar dat vond ik nogal vreemd..
|
|
|
Post by Boot on Jun 2, 2007 17:28:59 GMT 1
aaaah vanavond om half 9 ga ik hem dan eindelijk ook zien !! IK HEB ER ZIN IN
|
|
|
Post by Boot on Jun 3, 2007 11:07:11 GMT 1
Ondertussen heb ik hem gezien en ik vond hem geweldig... De recensies voor POTC 3 waren niet zo goed maar toch ben ik als fan niet teleurgesteld... Er waren wel stukjes die er van mij niet in hadden gehoeven... Zoals bijvoorbeeld die trouwerij op de boot, midden in dat gevecht... Dat vond ik een beetje to much... Maar al met al was de film geweldig !! Ik kan niet wachten tot hij op dvd te verkrijgen is
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 5, 2007 9:39:52 GMT 1
Ik vond dat stukje met die johnny depp die uit de muur van de vliegende hollander kwam ook wel een beetje over de top,...met die hersens...
En waarom moest die slet nou ook nog met Norrington zoenen :S Dat vond ik wel echt heel dom...
Maar verder topfilm hoor, Johnny weer op zijn best...don't we just Love Jack Sparrow?
|
|
|
Post by Boot on Jun 5, 2007 14:50:27 GMT 1
ik wil heeeeeel graag op die boot zitten dat weet ik wel... Ik vond het juist leuk dat ze Norrington kuste... In de eerste film vond ik hem heel erg stom maar in de 2e vond ik hem juist zo leuk Ik vind het wel jammer dat Orlando dood is... Ik ben geen fan van hem en ook als Will vond ik hem een beetje duf maar dood... dat vind ik dus een beetje to much... Sneu voor Elisabeth
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 10, 2007 8:54:21 GMT 1
En ook het zoontje Spoilers voor de mensen die niet na de aftiteling bleven zitten
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 12, 2007 17:21:45 GMT 1
Ben er afgelopen zaterdag heengeweest en vond het geweldig! Echt een super film! (trouwens herkende jullie Mr Kim uit Prison Break nog?? ) Ben ook blijven zitten tot de aftiteling afgelopen was, en was leuk!
|
|