|
Post by Rianne on Jun 24, 2007 6:36:16 GMT 1
Hij is tegenwoordig vaak nep, inderdaad. Bruce Almighty kon dan nog net.
Vroeger in de tijd van Ace Ventura vond ik hem wel grappig, maar goed, ik ga binnenkort 23 zien en dan merk ik wel, hoe hij hierin is
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 25, 2007 18:59:27 GMT 1
Ik snap wat jullie bedoelen. Ik vind Jim best wel grappig, maar trop is te veel. Bruce almighty vond ik goed, ace ventura was leuk en met Me, myself and Irene heb ik ook erg gelachen. Maar alles daar tussenin was er een beetje teveel aan. Geef mij hem maar in een serieuze rol, vind ik em veel beter in. Heb hier Eternal Sunshine of the Spotless Mind liggen en daar is hij echt goed in (persoonlijke mening natuurlijk.). Dus ik ben blij dat hij es opnieuw een niet komische film doet. 23 lijkt niet meteen iets wat ik wil zien, maar toch blij dat hij iets anders doet nu..
|
|
|
Post by lauraatje on Aug 13, 2007 17:49:36 GMT 1
|
|
|
Post by Annika on Aug 13, 2007 18:02:35 GMT 1
Pff ik dacht eerst echt *gaap* wat is dit nu weer, toen ik die trailer in de bios zag. Maar later leek 't wel wat beter. Ik zal 'm alleen niet in de bios gaan kijken, denk ik.. Misschien dat ik 'm ooit nog eens zal gaan huren..
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 25, 2007 13:58:04 GMT 1
Na...ik vind het een beetje jammer dat hij de laatste man op aarde is en dan gaat vechten tegen wat de wereld heeft "overgenomen" want als ik de laatste was, ging ik liever gewoon van een brug springen. Denk niet dat ik hem ga kijken dus
|
|
|
Post by Boot on Sept 5, 2007 12:31:32 GMT 1
nou jess, k hoop dat jij nooit het leger in gaat ( ik denk het trouwens ook niet ) want met zo een instelling voel ik me niet gerust als er oorlog uit breekt
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 14, 2007 20:05:44 GMT 1
Nee, maar serieus? Waar strijd je nog voor als je de allerlaatste bent??? Voor jezelf?
Leuk! Ik heb de wereld gered...dat ga ik vieren! in mijn eentje
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 14, 2007 20:07:02 GMT 1
Hij is tegenwoordig vaak nep, inderdaad. Bruce Almighty kon dan nog net. Vroeger in de tijd van Ace Ventura vond ik hem wel grappig, maar goed, ik ga binnenkort 23 zien en dan merk ik wel, hoe hij hierin is Sorry voor mijn dubbelpost, maar als je Jim Carrey echt goed wilt zien acteren, moet je eens Eternal Sunshine of the Spotless mind kijken...zie mijn recensie bij "Welke film heb jij het laatst gezien?"
|
|