|
Post by Spike Gammo on Jun 27, 2007 15:27:28 GMT 1
Wii verkoopt vijf keer meer
We wisten dat de Nintendo Wii het goed deed in Japan, maar het lijkt de Playstation 3 helemaal weg te concurreren. Ook goed nieuws voor de Nintendo DS! Afgelopen maand maakte Bloomberg de cijfers op. Zo bleek dat in de mei-maand er vijf keer meer Wii's over de toonbank gingen dan Playstation 3's. In totaal kochten de Japanners 251.794 Wii-consoles. Ook op handheldgebied wint Nintendo dik van Sony. Waar de Nintendo DS vorige maand 620.670 keer werd gekocht, werd de PSP 'maar' 123.673 keer uit de winkels meegenomen. Wedden dat we dit in Nederland ook zouden kunnen bereiken? Maar dan moeten er wel weer eens Wii's te koop zijn...
|
|
|
Post by Annika on Jun 27, 2007 21:29:58 GMT 1
Zal er vast ook wel mee te maken hebben dat die PS3 ook bijna 5x duurder is En de PS3 is meer een uitbreiding op de PS2, de Wii is toch weer iets nieuws/anders.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 12, 2007 16:55:04 GMT 1
Eigenlijk ben ik het daar niet mee eens... dat de PS3 een verleng stukje is... Dat is bij de 360 meer het geval. De PS3 is zo duur omdat er een blue-ray dvd speler in zit... als je die los koopt in de winkel ben je al snel €1200,- kwijt... met de PS3 betaal je de helft en dan heb je er ook nog een game-console bij.. Maar daar is dit topic niet voor dus ik zal on topic blijven media.wii.ign.com/media/827/827187/vid_2050679.htmldit filmpje demontreerd de Zapper... Een verleng stukje van de Wii-mote voor first person shooters. hij wordt in dit geval gebruikt voor Resident Evil : Umbrella Chronicles
|
|
|
Post by Spike Gammo on Dec 24, 2007 7:06:45 GMT 1
Het is weer een tijdje geleden en ik weet dat het forum in een hevige coma ligt, maar dit is schokkend nieuws voor alle Nintendo fans.
Kirby Adventure is niet meer Ken je Kirby Adventure nog, de GameCube-titel waar we al een tijdje niets meer van hoorden? Helaas was deze stilte niet voor niets...
Game naam: Kirby Adventure / Release datum: Onbekend / Ontwikkelaar: HAL Laboratory / Uitgever: Nintendo / Distributeur: Nintendo Nederland
Aan het van de GameCube kwamen nog diverse titels om de hoek kijken. Super Paper Mario en DK Jet Race werden beiden omgezet en verplaatst naar de Wii. Rondom de game Kirby Adventure werd het echter angstvallig stil. Nu blijkt waarom we niets meer over deze game hoorden. Kirby Adventure is namelijk niet meer. De game is geannuleerd en zal niet meer ontwikkeld worden, aldus Nintendo. Lees maar wat ze over deze game te zeggen hadden, naar aanleiding van een e-mail van een verontruste gamer.
Unfortunately, I’m sorry to report that Nintendo no longer plans to release that unfinished Kirby title for any system. While I don’t have a specific reason that the game was canceled, I can tell you that it can happen for a variety of reasons. Nintendo is able to produce only a limited number of titles each year; when it comes time to pick those titles, we choose those that will provide the best entertainment value to the most people.
Helaas, Nintendo moest kiezen en de keuze is niet op Kirby gevallen. Rust zacht, lieve roze blob.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 18, 2008 21:46:06 GMT 1
Releasedatum Mario Kart Wii!!
Terwijl ik nog steeds wacht op een releasedatum voor SSBB, heb ik wat betreft Mario Kart Wii hulp uit onverwachte hoek gekregen. Vandaag kreeg ik de Europese Release datum voor Mario Kart Wii!
Game naam: Mario Kart Wii / Release datum: 2008 / Ontwikkelaar: Nintendo / Uitgever: Nintendo / Distributeur: Nintendo Nederland
Ik wacht nog steeds in spanning af, tot ik eindelijk weet wanneer ik SSBB kan spelen in Europa. Een andere topper die ook nog uit moet komen is natuurlijk Mario Kart Wii. Veel is er nog niet bekend, maar ik weet ondertussen dat de game met een speciaal stuurtje gelevert zal worden. Verder kun je in Mario Kart Wii met 12 mensen online spelen, maar daar gaat dit bericht natuurlijk niet over. Vandaag heb ik de releasedatum voor je!! 11 April 2008 wordt de datum waarop je het rubber weer van je banden af mag rijden, want dan ligt Mario Kart Wii in Nederland in de winkels. Nadat mijn bron gisteren toevallig een pre-order tegenkwamen, heeft hij gelijk de journalistieke molen in werking gezet, en kreeg ik (via mijn bron) van retailers deze schriftelijke verklaring:
De releasedatum hebben wij van Nintendo zelf ontvangen. Deze hebben wij onlangs gekregen toen ze bij ons langskwamen voor een gesprek. Als Nintendo deze datum niet aanpast en deze datum ook haalt, zal Mario Kart Wii (plus stuur) op 11 april geleverd worden.
Meer nieuws volgt over Mario Kart Wii!!
|
|