|
Post by Charmed_GirL on Aug 5, 2006 19:04:52 GMT 1
Hier mag je alle spoilers van As the World Turns plaatsen. - Rafaël word gebeten door een slang - Paul komt erachter dat Emily erachter zit en verteld dit aan Will Dit zijn er alvast 2, binnekort komen er meer.
|
|
|
Post by Boot on Aug 6, 2006 21:27:34 GMT 1
- Katie trouwt met Henry
- Holden gaat met Julia
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Aug 6, 2006 21:43:57 GMT 1
Eeecht met Henry?! Hahaha coool!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 9, 2006 1:00:40 GMT 1
Haha cool, ik zit net te vertellen dat Henry en Katie een grappig stel zijn in het andere topic
|
|
|
Post by shannon86 on Aug 9, 2006 7:54:17 GMT 1
- Carly gaat met Simon - Jennifer gaat dood en trouwt vlak voor haar dood nog met Dusty in het ziekenhuis....... (daarvoor is ze al een keer met mike getrouwd tegelijkertijd dat Katie en Henry getrouwd waren)
|
|
|
Post by Boot on Aug 9, 2006 9:59:13 GMT 1
simon en carly!!! oke jongens dat kan dus echt niet he.... Carly en Jack horen bij elkaar... Ik protesteer heftig !! Ben wel blij dat Simon weer terug komt dan... en ik ben ook wel erg blij dat die stomme jennifer dood gaat, alleen een beetje jammer dat ze eersts dusty inpikt...
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Aug 12, 2006 21:54:30 GMT 1
Simon en Carly?! Wtf.. Idd Jack en Carly horen gewoon bij elkaar. En ik wil ook dat Mike en Katie weer bij elkaar komen. Weet iemand of dat gaat gebeuren?
|
|
|
Post by shannon86 on Aug 13, 2006 8:43:13 GMT 1
Ja, ik vond het ook een rare combinatie tussen Simon en Carly, maar het blijkt dat ze samen gaan werken en daardoor op elkaar verliefd worden. En Jack gedroeg zich daar de laatste tijd hufterig dus vandaar dat Jack en Carly ruzie hadden. Jack gaat dan weer een beetje met Katie, maar nu gaat Katie volgens mij weer half met Mike. Dus het is in Amerika echt een zooitje. Ik hoop dat Jack en Carly gewoon weer bij elkaar komen! Maar aangezien het een soap is, zal dat vast wel weer goedkomen.
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Aug 13, 2006 13:34:14 GMT 1
Idd, Jack en Carly hopren gewoon bij elkaar. Ik wil echt dat Mike en Katie weer samen komen. En dat Simon en Carly krijgen vind ik echt totaal nergens opslaan. Lucy en Rafael hebben het met elkaar gedaan, ik hoop dat ze nu wat met elkaar krijgen, aangezien Lucy nog van Dusty houd..
|
|
|
Post by Boot on Aug 14, 2006 9:15:32 GMT 1
jack en carly simon en katie mike.... moet het maar uitzoeken hij is knap hij vind wel iemand... maar de bovenste twee horen bij elkaar !
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 14, 2006 15:58:14 GMT 1
jack en carly simon en katie mike.... moet het maar uitzoeken hij is knap hij vind wel iemand... maar de bovenste twee horen bij elkaar ! I agree
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Aug 17, 2006 20:13:32 GMT 1
- Holden en Julia doen het met elkaar
|
|
|
Post by Boot on Aug 18, 2006 13:03:00 GMT 1
dat zei ik al jack gaat ook nog een keer met julia doen
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Aug 19, 2006 8:47:55 GMT 1
Eeeeeecht Pff wat een raar mens die Julia
|
|
|
Post by Boot on Aug 19, 2006 14:05:38 GMT 1
ja echt he... eerst Carly zwart maken... met Mike en shi t... En dan zelf van de een naar de ander en weer terug...
vieze slu t !!
|
|