|
Post by Jonna on Jul 10, 2006 20:15:22 GMT 1
Middelbaar HAVO ga naar de 4e kies natuur/gezondheid als profiel ;D
|
|
|
Post by Boot on Jul 11, 2006 21:36:40 GMT 1
als goede inwoner van nederland wil ik het je sterk afraden
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 11, 2006 22:46:06 GMT 1
als goede inwoner van nederland wil ik het je sterk afraden En ik deel de mening van Bo
|
|
|
Post by Annika on Jul 11, 2006 23:29:50 GMT 1
Uhuh, Natuur en Gezondheid; niet cool! Het werd mij ook gezegd trouwens, maar ik luisterde natuurlijk niet Maarja, jij zit er gelukkig maar 2 jaar aan vast
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 11, 2006 23:31:45 GMT 1
Middelbaar HAVO ga naar de 4e kies natuur/gezondheid als profiel ;D Ik heb zojuist mijn VMBO -tl opleiding succesvol afgesloten. En ga nu HAVO doen. Een 2-jarige opleiding. Ik heb het profiel Cultuur & Maatschappij gekozen als een leerling die Wiskunde kantjeboord heeft gered en moeite heeft met sommige zaken van Economie. Wat zegt de goede inwonder van Nederland daarover, heb ik daar goed aan gedaan ?
|
|
|
Post by Annika on Jul 11, 2006 23:37:50 GMT 1
C&M, dat is de beste keus Soms heb ik het idee dat die mensen niks doen Nee dat is overdreven, maar het is wel slim als je niet zo goed bent in Wiskunde En natuurlijk geen Natuurkunde, Scheikunde en Bio
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 12, 2006 12:08:28 GMT 1
C&M, dat is de beste keus Soms heb ik het idee dat die mensen niks doen Nee dat is overdreven, maar het is wel slim als je niet zo goed bent in Wiskunde En natuurlijk geen Natuurkunde, Scheikunde en Bio hey hey oppassen he....ik heb C&M gedaan
|
|
|
Post by Annika on Jul 12, 2006 12:57:02 GMT 1
Haha sorry, maar zie het als een compliment Trouwens, dat profiel is niks voor mij hoor, want ik ben niet crea/muzikaal
|
|
|
Post by Boot on Jul 12, 2006 20:56:23 GMT 1
ik heb dus ook N&G op vwo nivo o mensjes spijt spijt apijt... luister nou gewon naar wijze raad.... c&m deze goede nederlandse burger zegt hoezee... ik heb ook wel het idee dat ze weinig doen hoor... ik heb 13 uur meer les dan hun.... en ik heb vele meer huiswerktijd... tenminste als k hget zou doen
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jul 12, 2006 22:09:15 GMT 1
Ik ben scholier...Bij ons zeggen we meer student. Dus ik zeg student.
Ik heb juist de lagere school uit, dus ik ben door het 6de leerjaar geraakt! (geslaagt dus) En nu ga ik naar het middelbaar, ik denk iets met dieren studeren....
(ik wil het ffe zeggen, ik ben creatief in tekenen en ik ben zeer musikaal!)
|
|
|
Post by Annika on Jul 12, 2006 23:10:56 GMT 1
ik heb dus ook N&G op vwo nivo o mensjes spijt spijt apijt... luister nou gewon naar wijze raad.... c&m deze goede nederlandse burger zegt hoezee... ik heb ook wel het idee dat ze weinig doen hoor... ik heb 13 uur meer les dan hun.... en ik heb vele meer huiswerktijd... tenminste als k hget zou doen En ik maar denken dat het aan mij lag 13 uur meer, het is gewoon echt niet eerlijk En ik dacht ook nog ooit eens ergens te hebben gelezen dat ze misschien Wiskunde weg wilden halen voor C&M, nóg minder Ik vind het ook zo dom, hun hoofdvakken hebben ze maximaal 3 uur in de week (althans, bij ons), terwijl wij 4 uur bio en wiskunde hadden en een half jaar 4 uur natuurkunde, de andere helft van het jaar 2 uur. Maar goed, ik hou op, ben zelf dom genoeg geweest om niet te luisteren, maar als je nog de kans hebt; géén N&G Altijd nog beter N&T, want iedereen haalt hogere cijfers voor Na2 en Wb2 En ik ben slecht in Bio Maar sorry, ik had gezegd op de houden.. Luister inderdaad naar Bo en de wijze raad! Trouwens, volgens mij zou ik ook veel en veel meer tijd kwijt zijn als ik (al) mijn huiswerk zou maken. *Bla,bla,bla* Kortom, kies géén N&G en het liefst C&M
|
|
|
Post by charminglin on Jul 14, 2006 10:15:52 GMT 1
k zit in t 2e van gymnasium, maar volgend jaar doe k 3e van havo!! jah k weet t,, nogal een achteruitgang opzich,, maja
|
|
Luna
Groentje
Live Life!
|
Post by Luna on Jul 15, 2006 12:46:58 GMT 1
Ga volgend jaar naar vier Gymnasium (was bijna niet over, moet nu Latijn doen in mijn vakantie, maar ong. de hele klas was verbaast hadden allemaal mensen gewed op wie wel en niet over ging, weet zeker dat veel jongens nu ong. balen ;D moeten ze maar niet zo winkielig doen ;D) Ga Natuur en Gezondheid doen
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 15, 2006 19:57:42 GMT 1
Weer een natuur en gezondheid kandidaat.....niet doen zeiden we toch
|
|
|
Post by Annika on Jul 15, 2006 23:56:05 GMT 1
Waarom luistert er nou niemand naar onze goede en zeer goed bedoelde raad. Nouja, zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben over een jaartje ofzo hè
|
|