|
Post by maria on Feb 1, 2006 19:13:47 GMT 1
Ook deze lijkt me logisch... en ik hou het hier maar even bij.
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 1, 2006 19:36:08 GMT 1
Ik kijk graag tv in mn vrije tijd, maar heb toch gekozen voor sporten.
Ik tennis nl al 14 jaar en als het kan sta ik op de tennisbaan ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 1, 2006 20:05:04 GMT 1
Ik heb maar gekozen voor iets anders... want één keuze maken is toch te moeilijk hoor. Ik doe bijna alles wat in het rijtje voorkomt, en bijna alles ook wel met plezier. De perfecte mix ervan dus.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 1, 2006 21:40:14 GMT 1
Jeej moeilijke keuze..ik vind het af en toe wel leuk om te msnen, en winkelen is altijd leuk, maar ik den kdat ik toch maar voor sporten kies, tennissen doe ik echt heel graag.. ook best vaak in de week ;D
|
|
|
Post by lostdreamer on Feb 1, 2006 22:46:55 GMT 1
moeilijke vraag..heb ook anders gekozen ik doe alles in het rijtje behalve zit ik zowat nooit op msn dan....maarja ik kijk dus wel graag tv series noemen lijkt me overbodig.Verders is winkelen ook wel leuk ja maar niet altijd even leuk maar leuk....ik doen nu denk ik uhm uhm uhm 4-5 jaar badminton [wow ik weet niet meer hoe lang ] eigenlijk vond ik ballet altijd leuk alleen dat stopte toen en dat heb ik maar een jaar gedaan.Verders staat er geen muziek tussen maarja speel nu denk ik een jaar gitaar er wil nog eens ooit piano leren [maar eerst dit even].Verder hou ik wel van lezen,gedichten [soms verhalen] schrijven,films [denk ik] mijn diertjes owja tekenen en foto's maken is ook te grote verslaving.Verder vind ik andere landen leuk en wil ook ooit eens veel gaan reizen......zow dat was het
|
|
|
Post by Boot on Feb 2, 2006 8:23:22 GMT 1
ik sport graag in mijn vrije tijd, verder kijk ik tv, computer, uitgaan, shoppen, vrienden en vriendinnen spelen...
|
|
Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Feb 2, 2006 20:48:40 GMT 1
Ik zit heel vaak achter de computer, heb ook een paar eigen sites en ik zit veel op forums en msn. Maar ik ga ook best vaak naar de bios en daarna naar de stad (Rotterdam) om te winkelen of gewoon met een vriendin mee. Ik zat op streetdance, maar dat was toch maar 1 keer in de week en vond ik niet meer leuk. En ik zwom ook altijd met een vriendin baantjes, maar dat zwembad wordt nu verbouwd dus kan dat ff niet.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 2, 2006 21:20:52 GMT 1
Wat voor sites heb je Fee?
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Feb 3, 2006 13:53:41 GMT 1
|
|
|
Post by Marissa on Feb 3, 2006 18:28:03 GMT 1
Ik hou ontzettend veel van muziek, dus mijn antwoord op deze vraag is duidelijk: muziek luisteren. Ook zit ik op gitaarles, dus daar hou ik ook heel erg veel van. Maar muziek luisteren doe ik bij alles wat ik doe eigenlijk, en gitaar spelen vind ik ook super.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 3, 2006 19:28:40 GMT 1
Mooie sites Fee.. en die avatars zijn echt mooi!
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Feb 3, 2006 22:30:17 GMT 1
Ik doe van alles in mijn vrije tijd sporten tv kijken gamen internetten en noem maar op dus heel wat.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 4, 2006 1:12:14 GMT 1
De hoeveelheid vrije tijd die ik doorgaans heb valt heel erg mee maar ik heb dol dol dol op mijn computer. Ze heet heel liefkozend Noortje en ligt altijd bij me in bed. Ik lig nu ook in bed te typen. ehm voor de duidelijkheid, Noortje is een laptop.
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Feb 4, 2006 11:50:57 GMT 1
Mooie sites Fee.. en die avatars zijn echt mooi! Bedankt!
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Feb 7, 2006 1:48:00 GMT 1
Hmmz eigenlijk bijna alles in dat rijtje maar ga toch voor iets anders namenlijk zingen. Ik hou enorm van zingen en ik zit ook in een popkoor. We zingen engelstalige nummers uit de jaren 60/70en 80 en hebben ook een paar nummers in een andere taal.
|
|