Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 27, 2006 13:15:37 GMT 1
Whoehoe, ben weer terug! Kan jullie dus weer uitgebreid lastig vallen! Afgelopen tijd heb ik echt veel gedaan, heb het collegejaar afgerond en nog maar een tentamen te gaan, verder ben ik bij veel verschillende bedrijven geweest voor sponsoring, daarnaast ben ik bezig met werk en ben nog een tijd ziek geweest. Verder ben ik bezig met het zoeken van een huisje voor mezelf dus werk me een slag in de rondte om ook daadwerkelijk wat te vinden al denk ik dat ik wat minder hoge eisen moet stellen. En dan heb ik natuurlijk nog vrienden, familie en rijlessen. Maar heb het nu weer wat rustiger en ben daar wel blij mee. Hier gaat alles nog goed met iedereen?
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 27, 2006 16:11:07 GMT 1
Welcome back Nicole ! Je hebt het duidelijk wel druk gehad seg.. Alvast veel succes met je rijexamen, doe het beter dan mij (heb mn praktijk drie keer moeten doen).. En hoop dat je een leuk huisje vind. Mss wat foto's online zetten als je wat gevonden hebt ? Ik ben nu zelf ook bezig met het collegejaar af te ronden. Nog één examen vrijdag en nog eentje dinsdag. Ben nu volop aan het leren en ik heb er géééééén zin meer in.. Verder is het hier ook best wel druk druk... Afspraak gemaakt voor de kapper, feestjes gepland, eindelijk vakantiewerk gevonden, tripje naar Walibi plannen... Maar het is dus wel leuk druk .
|
|
|
Post by Boot on Jun 27, 2006 21:47:42 GMT 1
JONGENS ZIJN WALGELIJK... Bah, waarom zeggen jongens niet gewoon wat ze bedoelen, direct zodat iedereen het begrijpt.. Wat is het toch met die vage hints en dingen zeggen die je helemaal niet meent. Ik word verdomme gek hiero, HIJ zegt dat ie me lief vind... jeej denk ik, tijdje later zegt ie dat ie verliefd is en dan houd ie van me... nou dat is allemaal welkom... en dan is hij ineens weer boos, dan ben ik zijn 'brother' Wat wil die verdomme... Hij maakt me lesbisch met dat debiele gedoe... sorry jongens, maar ik stel voor om alle jongens te lokaliseren, ze gevangen te nemen en ze als seksslaven te verkopen!!
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jun 27, 2006 22:01:16 GMT 1
Ik vind meisjes/vrouwen irritant. Altijd arrogant, het is nooit genoeg, willen overal bij zijn, amper vrijheid. en ... Dag spaargeld. Nooit dpuntje bij paaltje. Je moet altijd "moeite" doen... Zucht. Ik vind dat ze alle vrouwen moeten lokaliseren, in een kamp pleuren, sorteren en vervolgens doorverkopen of storten die handel ... (Behalve ....... die is/zijn wel lief)
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 28, 2006 19:24:46 GMT 1
heej Yoeri... vertel is... wie is/zijn........??
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 29, 2006 0:10:55 GMT 1
Weet jij wel Zamber Maar vervelend als je je niet lekker voelt, en je kunt niet slapen!! Wat ben ik blij als ik vanaf maandag weer kan tennissen...ff die frustraties van me af meppen!! Jammer dat Krajicek had verloren vandaag op Wimbledon...Maja, ze het nog tiet zat, ze is pas 17 Maja, zal het maar weer is proberen...Hoop dat ik heerlijk naar dromenland ga vanacht
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 30, 2006 0:49:06 GMT 1
heej Yoeri... vertel is... wie is/zijn........?? Me, Bo en Denise Ik heb geen zin meer in deze stomme opdracht. Tis inmiddels 2 uur en het einde is nog niet in zicht....wanneer is het nou eens vakantie...Hebben jullie geen ernstige medelijden met mij
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 30, 2006 9:39:02 GMT 1
Ik heb vandaag op school boekenbeurs gehad. Was alles binnen 2 á 3 minuten kwijt en nog winst ook!!
|
|
|
Post by Boot on Jun 30, 2006 10:13:39 GMT 1
vakantie wat heerlijk arme Jessica nog ff bikkele
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 1, 2006 0:40:30 GMT 1
Wat was het toch weer een lekker weer vandaag, en het wordt alleen maar warmer... Magoed...Was vanaaf ff naar een verjaardag geweest, en ik had me daar toch een interessant telefoongesprek...Namelijk met Sjors (Inge Schrama), uit GTST Der was namelijk zn gast die ik verder niet kende, maar je raakt er toch mee aan de praat...Toen zei hij: 'Kijk jij GTST ?' Ja wed maar zei ik zo...Ja Dat meisje wat Sjors speelt is mijn vriendin!! Ikke hem eerst niet geloven natuurlijk...Maar toen belde hij haar op, en kreeg ik haar aan de telefoon...Het was gewoon echt waar ;D Ik vond dat wel ff vet Magoed...Ga nu maar weer is mn nest opzoeken, kijken of ik een bietje kan slapen! Ciao...Fijn weekend allemaal verder
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 1, 2006 9:24:06 GMT 1
Zal wel lukken vandaag met 2 mooie wedstrijden op het programma
|
|
|
Post by Boot on Jul 1, 2006 21:52:47 GMT 1
IK heb de ganze dag in de zon gelegen op het strand... Was heerlijl, lag er met een groep van 15 meisjes.... allemaal zonnen, roddelen, eten, zwemmen, zandbeesten bouwen, surfen, voetballen, beach ballen en volleyballen... HET WAS WERKELIJK GEWELDIG
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 2, 2006 11:19:40 GMT 1
Zandbeesten?? wat dan bijvoorbeeld??
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jul 3, 2006 21:18:26 GMT 1
Ik heb geen zin meer oftewel geen zin meer om te werken.. naja nooit gehad.. maar ik wil vakntie, ik wil genieten van het mooie weer.. is het eens 30 graden moet ik werken in een ruimte waar het 7 graden is..waaah.. beleef ik nog een winter in plaats van een zomer ofzo
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 4, 2006 19:51:59 GMT 1
ik val wel in hoor!! Ik wordt gek van die hitte
|
|