Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 8, 2006 11:53:25 GMT 1
Aah, eindelijk vakantie! Wel heerlijk... alleen jammer dat het dan nu regent. Maar er komen betere tijden aan. Donderdag echt een hele tijd in het park gelegen en mijn rug is verbrand joh! Doet echt pijn. En aftersun vind ik altijd een vies plakkerig spulletke dus dat is ook niet echt lekker. Voortaan toch maar weer insmeren. Maar Mariss... wat doe jij dan voor werk dat het daar 7 graden is?? Dat is wel erg koud hoor... zeker als je dan naar buiten de hitte in loopt. Ik zelf werk in een ijssalon, lijkt er lekker maar de machines die het ijs koud moeten houden geven heel veel warmte af waardoor ik nog steeds het idee heb dat ik buiten in de zon zit, zo warm. Maarja... gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 8, 2006 17:19:59 GMT 1
Maandag 28 graden!!!
|
|
|
Post by lauraatje on Jul 8, 2006 18:57:20 GMT 1
Vanmiddag lekker op het terras gezeten en net ff thuis gegeten, en nu weer terug naar het terras (en zo hoort het, niet dan?)
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 9, 2006 18:02:50 GMT 1
" Pijn in m'n pootje " Zucht.... Eerst 2 weken ziek, dan 2 nachten werken en erachter komen dat de 2e nacht de laatste werkdag is en nu.... Ik ging vrijdagnacht uit ik wilde even relaxen en niet aan alles denken wat ik de afgelopen tijd allemaal heb meegemaakt. Zucht... Ik heb 1 cola gedronken ik ging de trap op naar het balkon zodat ik vanaf daar de zaal ik kon kijken naar alle dansende mensen beneden. Ik wilde weer naar beneden naar de andere zaal.... Ik zag het afstapje niet en daar lag ik. Beveiliging erbij, ijs op m'n enkel, verband eromheen en ik werdt daarna naar beneden gedragen, heb ik even op de bank gezeten en daarna hebben ze me de taxi in gedragen. Wat ik kwijt was : 60 Euro 15 Euro om binnen te komen voor het feest. 2 Euro voor Cola En de rest aan taxi kosten Ik heb 3 uur in het ziekenhuis gezeten heb verrekte enkelbanden/Zwaar gekneusd zit nu bij m'n ouders kan er al weer beetje op lopen maar heb verder overal wel ergens pijn. En daarnaast zit ik nu ook nog eens in een dip
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 9, 2006 18:21:04 GMT 1
Jij hebt gewoon last van een pechdag!!
|
|
|
Post by Lau on Jul 10, 2006 9:06:10 GMT 1
Jij hebt gewoon last van een pechdag!! Klopt... Ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je enkels!!!
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 10, 2006 11:31:17 GMT 1
Ja ik weet hoe dat voelt ja...Alleen ik had ze helemaal afgescheurd en zat bijna 6 weken in het gips Sterkte in ieder geval !! Wat is het toch weer heerlijk weer ;D Straks weer lekker tennissen, verder gewoon bietje lekker chillen bij het zwembad Alleen mn Moeder moet wel naar het ziekenhuis, das weer wat minder!! Magoed...Gaat iemand anders deze week nog leuke dingen doen? Ciao
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 10, 2006 16:07:22 GMT 1
Ik ga tentamens maken en mijn huisjes schilderen...niet echt leuk maar wel noodzakelijk...
Vanmiddag heerlijk genoten van de zon in de achtertuin...Ipod op, zonnebril op en verstand op nul....lekker genoten
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 10, 2006 16:14:35 GMT 1
Heerlijk Jessica, helaas is mijn Ipod toen ik em net nieuw had uit m'n handen gevallen en stuk op straat. Ik ben nu een script aan het lezen die ik van een ander forum heb daar hebben we ook een charmed rpg gehouden en er zijn plannen om een soort van Charmed achtige film te maken. Het wordt natuurlijk niet hetzelfde, maar een beetje in de trend van. En ik zit effe bij te komen van gisteren, gaat gelukkig al wat beter soms heb je van die dagen dat het er even uit moet en ik had gisteren zo een dag,ik zit nog steeds met m'n pootje omhoog en ga straks ook effe lekker in de achtertuin zitten,lekker met m'n scriptje en een glas ijskoude cola. Dan komt het weer helemaal goed met me
|
|
|
Post by Lau on Jul 10, 2006 17:37:24 GMT 1
Nou, ik ga vannacht op vakantie, dsu dan zeg ik jullie nu alvast maar tot over drie weken!!! Nog veel plezier hier he!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 10, 2006 18:26:21 GMT 1
Als je dit nog leest... hele fijne vakantie!! Waar ga je trouwens heen?
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jul 10, 2006 19:17:49 GMT 1
Aah, eindelijk vakantie! Maar Mariss... wat doe jij dan voor werk dat het daar 7 graden is?? Dat is wel erg koud hoor... zeker als je dan naar buiten de hitte in loopt. Ik zelf werk in een ijssalon, lijkt er lekker maar de machines die het ijs koud moeten houden geven heel veel warmte af waardoor ik nog steeds het idee heb dat ik buiten in de zon zit, zo warm. werk bij maaltijdserice en daaar moet ik eten opscheppen. En dat moet in een ruimte waar het 7 graden is aah.. het zoo druk de laaste tijd bijna elke dag werken en dan ook nog een heel weekend vol met feestjes.. wel leuk, daar niet van, maar ben nu wel aardig moe
|
|
|
Post by lorenienna on Jul 10, 2006 19:19:23 GMT 1
Als je dit nog leest... hele fijne vakantie!! Waar ga je trouwens heen? Ze ga naar Spanje. Ook van mij nog veel plezier he Laura.. Ga je missen.. Hope to speak ya soon ! Verder is het hier wel leuk.. Ik weet sinds een paar dagen dat ik geslaagd ben in mn eerste jaar universiteit, dus blij natuurlijk. Heel het weekend bijna wezen vieren. Vrijdag eerst iets gaan drinken met een deel van school en savonds met een vriendin een stapje in de wereld gezet.. En dan gisteren heerlijk dagje doorgebracht in Walibi. Was echt zalig, fijn weer, supermensen en fantastische sfeer.. Verder nog niet veel plannen. Vandaag naar de tennis van mn zusje gaan kijken, morgen vakantiewerk beginnen.. Ik heb er zin in ;D En hoe is jullie weekend/vakantie geweest ?
|
|
|
Post by Lau on Jul 10, 2006 20:33:33 GMT 1
Als je dit nog leest... hele fijne vakantie!! Waar ga je trouwens heen? Ze ga naar Spanje. Ook van mij nog veel plezier he Laura.. Ga je missen.. Hope to speak ya soon ! Nog net ff online... ;D Ik ga jou ook missen!!!! <33333 Jullie allemaal!! Doeidoei!!!!! HVJ!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 11, 2006 8:19:22 GMT 1
Gefeliciteerd Lore, dat je geslaagd bent En wat voor vakantiewerk ga je doen ?
|
|