|
Post by lorenienna on Sept 16, 2006 16:22:36 GMT 1
Ik zou wel willen hoor (grapje, duh ), maar heb helaas geen tijd. Daarnet ff lekker last minute besloten om straks naar optreden van Janez Detd en Zornik te gaan kijken. Ik heb er alvast zin in. Verder maandag terug naart unief, daar heb ik iets minder zin in, het gaat super wennen zijn, aangezien van mn vaste kliek van 9 er nu nog maar 4 overblijven.. Maar ach, we zullen het wel overleven zeker.. |Update| Optredens waren ondanks het late uur (lang pas half vier in bedje ) zalig geslaagd. Echt een fantastische avond/nacht gehad. Buiten die voet in mn rug dan tijdens optreden van JD, maar ach, dat nemen we er maar bij.. Verder ook nog laatste halfuurtje van Stahlzeit meegepikt, een covergroep van Rammstein. Prachtig showtje gegeven daar ! Ik ben volgend jaar alvast weer aanwezig op het bergfestival..
|
|
|
Post by Boot on Oct 4, 2006 21:12:24 GMT 1
jeetjuh hebben jullie het ook zo koud :S ik ben helemaal nat van de regen en ik ga echt ziek worden...
|
|
|
Post by Crazybloempje on Oct 8, 2006 21:30:20 GMT 1
Ik heb me toch iets shockings bedacht...Ik heb besloten om in mijn laatste jaar van mijn HEAO opleiding te stoppen en een andere opleiding te gaan volgen aan de Universiteit van Tilburg Cool he
|
|
|
Post by Boot on Oct 9, 2006 10:20:46 GMT 1
heel erg cool Jes... goede beslissing denk ik. Heel veel succes
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Oct 9, 2006 19:18:42 GMT 1
Ik ben zenuwachtig voor morgeh elk jaar 9 oktober en vaak op de dag zelf ook nog Ben ik zenuwachtig Niet normaal Maar jaah! This toch normaal om een dag voor je verjaardag zenuwachtig te zijn
|
|
|
Post by lorenienna on Oct 9, 2006 20:03:42 GMT 1
Ik ben zenuwachtig voor morgeh elk jaar 9 oktober en vaak op de dag zelf ook nog Ben ik zenuwachtig Niet normaal Maar jaah! This toch normaal om een dag voor je verjaardag zenuwachtig te zijn Is dat een hint ? Iig al een dikke proficiat van mijn kant.. Hoop dat je een leuke dag zult hebben met veel leuke kadootjes enzo.. *geeft drie dikke zoenen* En troost je, je bent niet de enige die zenuwachtig is. Zit zelf al het hele weekend met de kriebels. Niet om dat ik jarig ben (zou wel leuk zijn , maar omdat ik besloten heb om Hem te vertellen wat ik voor em voel.. Ik heb em dit weekend een bericht gestuurd dat ik deze week met em wil praten en ik heb er ondertss alweer spijt van dat ik het gedaan heb. Heb namelijk het enorm slechte gevoel dat wat ik voor em voel niet wederzijds is en dat ik onze hele vriendschap hiermee ga vergooien. Maar we staan ervoor en we moeten erdoor zeker ?
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Oct 9, 2006 20:42:58 GMT 1
Ooo ik hoopp zo voor je dat hij een leuk bericht terug geeft en dat hij hetzelfde soort gevoel heeft als jou Succes dit weekend !
Jessca.. ik vind het wel stoer dat je van opleiding gaat verdanderen.. hoop dat het je allemaal gaat lukken ! ;D
ik heb wel zin in morgen..even gluren in het nieuwe huisje van m'n vriendin en eindelijk weer eens gezellig bijkletsen.. we hadden het beide zo druk dat we niet echt tijd hadden om eklaar te zien.. maar iig.. morgen it is ;D
|
|
|
Post by Boot on Oct 9, 2006 21:20:10 GMT 1
IK BEN BLIJ DAT IK KLEREN AAN HEB ( INSIDE JOKE )
|
|
|
Post by Crazybloempje on Oct 9, 2006 21:25:28 GMT 1
IK BEN BLIJ DAT IK KLEREN AAN HEB ( INSIDE JOKE ) HAHAHAHAHA (GET´S THE INSIDE JOKE) wel dankzij mij he
|
|
|
Post by lauraatje on Oct 18, 2006 14:36:30 GMT 1
Heb vanmiddag m'n rijbewijs gehaald! Woehoe! Ben kei blij!
|
|
|
Post by Peter on Oct 19, 2006 9:33:11 GMT 1
wow ;D Hartelijk gefeliciteerd ;D en nog veel plezier met dat kaartje
|
|
|
Post by Crazybloempje on Oct 19, 2006 12:58:37 GMT 1
Heb vanmiddag m'n rijbewijs gehaald! Woehoe! Ben kei blij! Van Harte Gefeliciteerd. Hey Loor, ben wel benieuwd hoe het is afgelopen....krijgen we de uitslag ook hier?
|
|
|
Post by LionHeart on Oct 22, 2006 20:29:13 GMT 1
Feyenoord-Ajax 0-4 ;D Ghihihi...
|
|
|
Post by lauraatje on Oct 23, 2006 11:23:11 GMT 1
AZ - PSV 1 -3 ;D ;D ;D ;D Hihi
|
|