|
Post by lorenienna on Oct 23, 2006 20:04:56 GMT 1
RC Genk - Geel 3-2 (oef..), maar dat geheel terzijde Hey Loor, ben wel benieuwd hoe het is afgelopen....krijgen we de uitslag ook hier? .. My best wasn't good enough, but I'll do it all again.. (om het met de prachtige woorden van Anouk te zeggen..) De 'uitslag' was dus niet zo leuk.. Ons gesprek ging helemaal slecht, ik wist totaal niet wat ik moest zeggen, vooral niet meer na zijn openingszin 'Jah, ge wilde praten, ik luister' (hallo, aarde aan Jo, waarover zo ik willen praten, duh..) Maar hij was wel superlief.. Ik had em in het weekend gezegd dat ik wilde praten en we hebben pas de donderdag gepraat.. En hij had er heel lang over nagedacht, over ons.. Maar hij voelde dus niet hetzelfde als ik.. Hebben we dus maar besloten om gewoon vrienden te blijven.. En daar kan ik me wel bij neerleggen, aangezien ik het ergens wel had zien aankomen (dankjewel aan Christophe voor de realitycheck) + het feit dat ik wist dat hij helemaal niet met relaties bezig is.. Tot zover dus mijn niet zo leuke verhaal. Het was een beetje late reactie, maar ben maar weinig meer op internet geweest de laatste dagen. Ben aan het studeren voor mn eerste examen van mn tweede jaar universiteit, nu vrijdag. Zit al over de helft van de stof, zie het wel zitten. Ik denk woensdag klaar te zijn met alles te leren en dan kan ik donderdag nog eens rustig nakijken..
|
|
|
Post by lauraatje on Oct 26, 2006 14:33:03 GMT 1
PSV - Sparta 7 -0 (oke en nu zal ik ophouden ;D)
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Oct 26, 2006 15:44:18 GMT 1
Heb vandaag een 1 gehaald voor Duits.
|
|
|
Post by Peter on Oct 27, 2006 15:58:30 GMT 1
he bah ik heb een 7.8 voor m'n eeste SE gehaald (h)
|
|
|
Post by wollieszz on Oct 27, 2006 17:41:41 GMT 1
yeah! Vakantie !! ( ik heb men derde buis op rij gehaald voor engels , pff )
|
|
|
Post by Peter on Oct 27, 2006 20:15:11 GMT 1
das niet al te best =S
|
|
|
Post by wollieszz on Oct 27, 2006 22:34:34 GMT 1
ja ik weet het! Maar die leerkracht is nogal redelijk streng. Je moet nog maar 1 ding zegge en je kan je schoolagenda al afgeven voor een nota en vanaf dat je drie nota's heb krijg je strafstudie! Ik denk da die leerkracht nog uit de jaren' 50 komt!! En die zijn vragn zijn zo altij raar gemoleerd en dan wil je iets vragen en zegt die; "Geen vragen over de vragen!!" en dan vul je het verkeerde in en zo buis je .... Maar ik ga de volgende keer egt zorgen da ik der ies door ben want zo kan het niet verder e !
|
|
|
Post by Peter on Oct 28, 2006 10:19:07 GMT 1
succes ermee dan
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Nov 3, 2006 9:39:43 GMT 1
Stond op het rooster dat ik 1e uur vrij ben... Natuurlijk ben ik kei blij... Kom ik op school aan... staat er ook nog 2e uur vrij .... nuts
|
|
|
Post by lauraatje on Nov 4, 2006 15:22:38 GMT 1
Stond op het rooster dat ik 1e uur vrij ben... Natuurlijk ben ik kei blij... Kom ik op school aan... staat er ook nog 2e uur vrij .... nuts Das balen! Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend??
|
|
|
Post by lauraatje on Nov 7, 2006 22:07:26 GMT 1
Heeft er helemaal niemand wat leuks gedaan afgelopen weekend?? Nou ikke ook niet. Vrijdagavond NEC - Willem II gekeken! Jaja eindelijk weer punten gepakt. Zaterdag film gekeken De Davinci Code. en Zondag stukkie weeste rijden. Dus niet veel bijzonders dus! Komend weekend gaan we naar Armin Only in Ahoy dus das wel errug leuk! (en dan lig de hele zondag in bed denk ik )
|
|
|
Post by lorenienna on Nov 8, 2006 17:53:55 GMT 1
Heeft er helemaal niemand wat leuks gedaan afgelopen weekend?? Ik eiglijk welv . Ben de vrijdag gezellig naar een vriendin geweest met de hele bende van vrienden. Niet veel speciaal gedaan eiglijk, gewoon wat rond gehangen, lekker wijntje gedronken... Maar was wel enorm leuk. Veel gelachen ;D. Voor de rest heb ik eiglijk vrij weinig gedaan, poging tot beetje huiswerk maken en verder thuis wat rondhangen. En deze week natuurlijk weer terug naar school .. Viel op zich wel mee, alleen gisteren was net iets minder, ben namelijk flauwgevallen .. We hadden een labo en moesten bij ons zelf bloedprikken. We hadden maar heel weinig nodig (2ml ofzo..), maar bij mij wou er maar niet genoeg uitkomen en terwijl ik daar op mn stoeltje zat en op mn vinger zat te duwen om er bloed uit te krijgen, voelde ik me slecht worden. Dus ik recht (dom natuurlijk) en een vriend van me mee naar het lokaal ernaast om me op bed te leggen wat daar stond. Nou, ik heb het bed dus niet gehaald.. Vond het heel jammer omdat ik het op zich een leuk labo vond, maarjah.. Volgende keer beter dan maar . En alvast veel plezier in de Ahoy !
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Nov 8, 2006 21:11:31 GMT 1
aah minder dat je bent flauwgevallen na ik heb niet zo veel beleefd.. moest even hard leren voor de toetsen dze week
vanochtend autorijles gehad.. super weer ! ik vind het echt leuk om te doen ;D
|
|
|
Post by wollieszz on Nov 12, 2006 19:54:02 GMT 1
de vrijdag wast bij ons op school Sint-Maarten leerfeest! Onze patroonheilige is Sint-Maarten en daarom moeten we da vieren We moesten naar school komen in kleur. Ieder jaar had een kleur derde-> rood vierde->geel vijfde->groen zesde+zevende->blauw
we kregen dan smorgens een spuculaasje en een kopje rozebottelthee! Het eerste hadden we geen las want dan wast nog wa eten en thee drinken . En dan hadden we plezante lessen Zo een quiske enzo. Twas wel tof ze!! nie veel moeten doen è!
daarna , na de middagpauze, gingen we te voet naar de sporthal die in een andere deelgemeente ligt!, en daar hadden we een soort toneelke van de improvisatieliga.Twas soms wel grappig maar het was ook op sommige grof ze !
en dan te voet terug en naar huis ...
|
|
|
Post by lauraatje on Nov 23, 2006 11:34:13 GMT 1
Ben afgelopen dinsdag naar Racoon geweest. Ze kwamen in het stadstheater hier. Was echt super! Wel raar dat je ging zitten en luisteren. Maar het was dus echt super, het klonk echt helemaal te gek. Ze hebben ook nog 4 nummers gedaan die niet meer op Another day pasten! Verder nog naar Armin Only geweest in Ahoy (das wel weer een tijdje geleden) Maar dat was ook echt helemaal te gek! Lekker de hele nacht staan dansen! Rank 1 kwam nog even meedoen en Ilse delange! Volgend jaar weer!
|
|