|
Post by LionHeart on Mar 19, 2006 11:48:32 GMT 1
Kom net terug van het tennissen Heb verder vandaag geen plannen en die ga ik ook niet maken... Ik ga lekker de hele dag in het zwembad liggen en naar tv series kijken die ik heb opgenomen, dat is namelijk mijn huiswerk wat ik altijd heb ;D
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 19, 2006 14:22:38 GMT 1
Mijn ouders zitten me de hele tijd aan te sporen om te gaan leren, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten.. heb zonet even een wallpaper gemaakt van Ian Somerhalder... ja ik zal die heir niet plaatsen want dan schrikken jullie je echt rot (ok, ok valt wel mee.. ;D) en zo moet ik dan echt maar even gaan leren..trouwens ik heb net bedacht dat ik nog maar een maand en een week ongeveer naar school moet, klinkt leuk ! ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 19, 2006 15:54:16 GMT 1
En dan is het meivakantie ofzo? Ik moet nog drie weken stage lopen en dan heb ik twee weken vrij. En ik ga daar ook heerlijk van genieten...
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 19, 2006 17:18:27 GMT 1
Vrienden zijn weg... en nu ga ik heerlijk op me gemak greys anatomy nog eens over kijken ;D zo´n super serie hea!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 19, 2006 18:22:48 GMT 1
En dan is het meivakantie ofzo? Ik moet nog drie weken stage lopen en dan heb ik twee weken vrij. En ik ga daar ook heerlijk van genieten... nee dn moet ik helaas leren voor examens.. maar dan heb ik geen les meer iig
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 19, 2006 18:25:23 GMT 1
Ooh, examens! Nou veel succes in ieder geval... en ik merkte toen eigenlijk al snel dat je veel al kent. Dus als dat bij jou ook zo gaat het wel goed komen!
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 20, 2006 18:08:10 GMT 1
Wat een saaie dag zeg!! Eerst de hele dag school waar je alleen maar van die theorielessen hebt waar je de hele tijd aantekeningen ligt te maken, en daarna nog therapie wat niet zo goed ging, en dus niet zo leuk was Maja, vanaaf maar lekker rustig aan doen... Iemand wel een leuke dag gehad vandaag ?
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 20, 2006 18:11:03 GMT 1
nou ik iig niet.. mijn dag begon vanochtend al rot krijg een sms van een vriendin dat haar vader was overleden.. ech erg is dat daar wordt je dag niet echt beter van.. dus heb de hele dag een beetje een rot gevoel..
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 20, 2006 18:52:22 GMT 1
Oow jeetje... wat erg zeg! Dat kan inderdaad een flinke domber op je dag drukken, en zoiets blijf je dan inderdaad de hele dag wel merken. Gewoon een rot gevoel dat je met je mee draagt zeg maar. In ieder geval veel sterkte ermee!
|
|
|
Post by sunflower on Mar 20, 2006 18:56:06 GMT 1
Ja inderder, veel sterkte ermee. Ik heb ook ervaring in zo'n soort situatie. Alleen was de moeder van m'n vriendin overleden en zij was degene die haar had gevonden :S..
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 20, 2006 19:27:53 GMT 1
dankjewel.. ik zat er best wel mee eigenlijk van te voren kon ik niet bedenken dat het zo'n impact op me zou hebben..
|
|
|
Post by The Protector on Mar 21, 2006 4:51:15 GMT 1
Hallo allemaal daar ben ik dan eindelijk weer Ik kan niet slapen, er spoken te veel vragen door m'n hoofd op dit moment
|
|
|
Post by Boot on Mar 21, 2006 15:17:23 GMT 1
k wil graag weer eens verliefd zijn pot jan dozie en dan is het helemaal leuk als de persoon op wie ik verliefd word ook verliefd is... op mij dan he ik dacht ik deel het ff met jullie
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 22, 2006 18:31:41 GMT 1
Haha... iedereen zou wel willen dat het zo zou gaan, dat je verliefd bent op iemand en dat hij dan ook verliefd is op jou. Maar dat gaat jammer genoeg niet zo makkelijk.
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 23, 2006 17:06:22 GMT 1
Wat een lekkere chillie dag was het vandaag zeg Was daardoor vanochtend ook te laat...Stond namelijk op de bus te wachten met een vriend van mij, en aan de overkant heb je dan van die terrasjes en die waren al open en toen zei ik, **** wat is het een lekker weer, heb wel zin in een pilske En toen waren we daar gaan zitten, en dan zie je iedere keer zn bus voorbij rijden... ;D Maar schade viel mee want had eerste 2 uur studie uren dus...
|
|