Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 23, 2006 18:39:42 GMT 1
Hahaha... en hoe laat begon jouw dag dan? Nouja... voor mij in ieder geval bijna weekend! Heerlijk gewoon! Heb met een vriendin afgesproken, en dan gaan we de laatste dingen regelen voor een weekend Antwerpen. Heb er zo'n zin in! ;D
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 24, 2006 9:24:10 GMT 1
vandaag vrij na ben zonet nog even naar leeuwarden geweest, want mijn fiets moest daar nog wegkomen.. leuk, kom allemaal mensjes tegen die naar school moesten en ik fietste heerlijk met harde windmee naar huis..
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 24, 2006 19:16:33 GMT 1
kep nieuwe schoenen!! eigenlijk vond ons mam ze niet mooi maar toch heb ik ze!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 24, 2006 19:25:44 GMT 1
kep nieuwe schoenen!! eigenlijk vond ons mam ze niet mooi maar toch heb ik ze!! Jij bent uiteindelijk degene die ermee moet lopen dus als jij ze maar mooi vind, denk ik dan maar... Maar wat voor schoenen zijn het?
|
|
|
Post by Boot on Mar 25, 2006 10:01:27 GMT 1
ik ben de 22e naar belle en het beest geweest in de rai. Het was super geweldig! Die musical is echt de moeite waard, ik zat op de voorste rij en het as gewoon prachtig... heel emotioneel ik heb de hele tijd zitten huilen..
Beetje jammer: * Belle is een blondine namelijk chantal janssen * Gaston is groter en breder dan het beest * Alle liedjes zijn verandert
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 25, 2006 16:18:18 GMT 1
Wat is het vandaag weer een lekker weer Alleen een bietje te weinig zon... Vanochtend weer getennist en ben net wiste bowlen met mn zusje...Altijd leuk bowlen ;D Maandag komen mn ouders weer thuis, dus vanaaf nog ff knallen Als ik het op kan brengen trouwens want ben best wel moe!! Maja, we zullen zien
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 25, 2006 18:46:32 GMT 1
Maar wat voor schoenen zijn het? Nike-ies zwart met wit/zilvere strepen en blauw Nike teken
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 26, 2006 15:08:21 GMT 1
LionHeart aka Mark is ziek...
Vanochtend nog wel getennist...en dan moet ik ook nog heel het huis poetsen bijna, morgen komen namelijk mn ouders weer thuis!
Waar is nou onze werkster, nu je haar het hardste nodig hebt...
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 26, 2006 15:38:54 GMT 1
Ik leef met je mee! Ik heb namelijk hetzelfde probleem op het moment Maar heb al iets gevonden... geef je broertje ( als je die hebt of zusje ofzo) 5 euro als ie ff het huis schoonmaakt... die van mij is al bezig ;D Nog meer mensen met zo´n pech - iets?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 26, 2006 17:31:45 GMT 1
nee, ikke niet. Ik verveel me de Ter***
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 26, 2006 17:45:13 GMT 1
Nou... ben niet echt ziek maar meer uitgeput. Vorige week de hele week gewerkt... en vrijdag avond moest ik oppassen met mijn zus. Daar ben ik dus al in slaap gevallen maar gelukkig was zij er dus bij. Verder zaterdag was gewinkeld en 's avonds was er bezoek... dus het is ook wel laat geworden. En dan dat uur dat de klok vooruit is gegaan... Ik ben niet meer vooruit te branden. Maarja.. nog twee weken werken en dan twee weken vrij. Tijd zat om dan even bij te komen. En beterschap he! En succes met het poetsen van de huizen enzo...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 26, 2006 18:03:40 GMT 1
nou ik had vandaag weer eens een leerdag.. 20 pagina's engelse woordjes in mijn hoofd stampen.. wat is dat ongelofelijk saaaai.. maar heb mijn dag weer goedgemaakt.. heb net een filmpje zitten te kijken van Ian en Dom <33333 jemig.. wat zijn die gasten om te zoenen <3
|
|
|
Post by Boot on Mar 26, 2006 20:38:10 GMT 1
werken is het naarste wat er is, ik ben kapot... ik moest om 8 uur al beginnen, en met de zomertijd is dat niet echt vet. Ik had zoon griezel op mijn werk hij zar de hele tijd te staren enzo... toen ging ie allemaal vieze opmerkingen maken ::)ecgt om te kotsen..
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 27, 2006 9:25:20 GMT 1
En toen heb je hem met een judo worp op de grond gelegd ;D Maja, werken is helemaal niet naar...Als je namelijk niet werkt dan zul je niet ver komen in het leven! Werken is misschien wel het belangrijkste wat er is, zonder werk heb je namelijk geen geld, en zonder geld kun je geen leven opbouwen...Huisje, boompje, beestje, etc... En werken is belangrijk voor je algemene ontwikkeling! Ziek zijn is niet leuk...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 27, 2006 16:43:07 GMT 1
Hmm... werk is inderdaad wel belangrijk, maar niets het belangrijkste. Want wat heb je aan je berg geld als je helemaal alleen bent? Het is niet alsof dat je 's nachts warm kan houden...
|
|