|
Post by Spike Gammo on Feb 23, 2006 11:40:48 GMT 1
Ikke in iedergeval niet. Alleen toen ik nog klein was. (ben inmiddels 15)
|
|
|
Post by Marissa on Feb 23, 2006 13:53:53 GMT 1
Hier doen we er helemaal niks aan, in de buurt word het ook nooit echt gevierd, daarom eiglk. Best jammer, want volgens mij is het wel leuk als het gevierd word.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 23, 2006 17:16:40 GMT 1
Ik heb vroeger wel eens carnaval gevierd (en dan denk ik aan heel vroeger op de creche en kleuterschool enzo...) maar zelf vier ik het eigenlijk nooit. In Utrecht wordt het eigenlijk niet gevierd, en ik vind het feest eigenlijk niet echt heel super.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 23, 2006 18:10:38 GMT 1
we vieren eigenlijk geen carnaval,nooit gedaan eigenlijk.. al doet onze voetbalvereniging er wel aan mee.. en ons dorp wordt tijdelijk omgedoopt tot Okse doarp..vreselijke naam !
maar ikzelf doe er eignlijk niet aan..
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 23, 2006 18:35:57 GMT 1
een voetbal-vrouw toemaar
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 23, 2006 19:16:49 GMT 1
ik voetbal zelf niet hoor, maar ik ken wel mensen die erbij zitten..
|
|
|
Post by Boot on Feb 24, 2006 9:17:55 GMT 1
ik vier het niet, nooit gedaan ook... ik woon niet in de buurt van Brabant dus... maar carnaval is oorspronkelijk toch een feest voor de vaste van de katholieken!
dat is een beetje vergeten denk ik want nu word er altijd alleen maar bier gedronken
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Feb 24, 2006 12:26:37 GMT 1
Ik doe er niet aan. Ben niet zo'n feest beest.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 24, 2006 22:45:09 GMT 1
Allereerst mijn lieve broertje
Carneval??? Het is CarnAval...
Ik vier het ook niet meer. Paar jaar terug nog wel...maar nu niet meer
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 25, 2006 14:11:39 GMT 1
Ik ben niet zo goed in Nederlands als dat jij dat altijd was hoor
|
|
|
Post by kiwi on Feb 27, 2006 21:19:32 GMT 1
Naja ik woon dan wel in Brabant... En Carnaval is het enige want niet leuk is hier Maja weten jullie ook waarom , omdat er dan allemaal van die dronken OUDERS (verkleed) rondlopen en dat is egt eng En ik zit net op de leeftijd waar je nog niet mag drinken dus eigelijk is er gewoon aan/niks te doen behalve kindersoosen en daar is ook niks aan.... ps: Carneval moet zijn Carnaval
|
|
|
Post by lostdreamer on Mar 2, 2006 0:37:37 GMT 1
ik vind er niks aan op de basischool wel toen deden we altijd dat elke groep een optreden deed en dan prijzen voor de winaars [3 gropen..beker in de klas ]maar was wel altijd leuk........ maarja ben wel vrijdag tot en met maandag carnaval wezen vieren bij mijn zus omdat ik weer eens naar mijn zus wou verder vier ik het niet alleen soms een optocht kijken ofsow.Maarja was niet echt iets aan...alleen toen we naar mijn broer gingen om met hem iets te gaan doen toen was het wel leuk maarja........ik drink dan zeg maar ook geen alcohol en volgens iedereen is dat hard nodig met carnaval dus... vandaar denk niet z'n carnaval vier persoon.
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 2, 2006 0:38:50 GMT 1
Bijna vergeten om te zeggen...Yeaaaahhhh, carnaval is vandaag afgelopen ;D
|
|
|
Post by lostdreamer on Mar 2, 2006 0:40:34 GMT 1
[wat reageer ik toch snel ]
|
|