|
Post by Boot on Jun 30, 2006 10:36:25 GMT 1
Ja jongens de tour gaat bijna beginnen... en ik kan jullie mededelen dat het niet goed begint... Er staan 50 mensen op de doping lijst, zij worder verdacht van drugs gebruik, de favoriet Ulrich en Basso kunnen dus misshcien niet meedoen... ook onze nederlandse favoriet erik dekker doet niet mee.. .dus..
|
|
|
Post by Annika on Jun 30, 2006 12:34:34 GMT 1
Er waren er best een paar die niet mee gingen doen hoorde ik vandaag (mijn ma was het aan het voorlezen van teletekst), vanwege doping dan ja..
Maar ik volg het niet zo eigenlijk, alleen misschien de laatste 5 minuten. Met Armstrong was het veel leuker, had ik tenminste iemand om voor te zijn die een hele grote kans had om te winnen ;D
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 1, 2006 0:28:22 GMT 1
Sjonge jonge zeg, wat een toestand weer met die Tour de France...Leren die wielrenners het nou nooit!! Magoed, normaal kijk ik bijna nooit wielrennen, maar de Tour de France vind ik toch wel vet om te kijken ;D Ja ik zou zo nu niet weten wie hem zou kunnen winnen...Menchov misschien wel van Rabobank Enja...ook dit jaar doe ik weer mee met Rondemaster via de site van het AD!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 1, 2006 9:30:53 GMT 1
ik heb nog nooit gekeken en zal er ook geen moeite vor doen ook niet. Ik hou daar niet van. een aantal mensen op fietsen, ber op, berg af. erg slaapverwekkend!!!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 1, 2006 9:40:53 GMT 1
ik heb nog nooit gekeken en zal er ook geen moeite vor doen ook niet. Ik hou daar niet van. een aantal mensen op fietsen, ber op, berg af. erg slaapverwekkend!!! Nou als je het zo gaat bekijken dan is elke sport saai....voetballen: wat mannen die met een bal van de ene kant naar de andere kant vna het veld rennen. Tennis: 2 of 4 mensjes die de hele tijd de bal over en weer slaan. Autosport: stel mensen die achterlijke snelheden halen en de hele tijd hetzelfde rondje rijden. Dus tja.....
|
|
|
Post by Annika on Jul 2, 2006 0:54:59 GMT 1
Ik vind wielrennen saai omdat het te lang duurt, maar het laatste, nou vooruit, half uur is dan nog wel leuk. Alleen weet ik nu niet voor wie ik moet zijn Die Ulrich is wel dom, heeftie voor het eerst in zoveel jaar eens een goede kans, gebruiktie wat Maja, Tour De France is dan nog het enige wielrennen dat ik een beetje volg, de rest totaal niet..
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 2, 2006 9:15:41 GMT 1
Ja dat moet eerst nog bewezen worden dat Ullrich en al die anderen iets hebben genomen !! Alleen die spaanse krant die beweerd dat, maar misschien is het wel helemaal niet waar!! Maar uit voorzorg hebben de teams die wielrenners niet laten starten... Moet je zien dat ze dit dalek express doen, goeie manier om wat concurrenten kwijt te raken...Zal toch niet
|
|
|
Post by Marissa on Jul 27, 2006 15:59:55 GMT 1
AMSTERDAM - Tourwinnaar Floyd Landis is tijdens de Ronde van Frankrijk positief bevonden. Volgens zijn team Phonak is bij de Amerikaanse wielrenner een te hoge concentratie van het mannelijke geslachtshormoon testosteron/epitestosteron aangetroffen. Als de contra-expertise dit bevestigt, wordt Landis (30) ontslagen.
De vondst werd gedaan na de zeventiende etappe, die Landis won. Het was de historische etappe de dag na de grote ineenstorting van de Amerikaan. Landis had in de zestiende rit veel tijd verloren en maakte dat een dag later goed met een indrukwekkende solorit in de bergen.
Zoals De Telegraaf in de donderdageditie al meldde vertrok Landis woensdagmiddag op stel en sprong uit Brabant, waar hij later die avond aan de start van het criterium Acht van Chaam zou verschijnen. Dat wekte toen al alom verbazing. Landis liet via zijn Zuid-Afrikaanse ploeggenoot Robert Hunter weten naar de ploegarts in Duitsland te zijn afgereisd. Volgens Hunter zou Landis plotseling last hebben gekregen van zijn versleten heup. Aan het einde van dit jaar wordt de coureur uit Utah geopereerd aan dat gewricht.
Het plotselinge vertrek van Landis en ploegleider John Lelangue viel gelijk met de mededeling van de Internationale Wielren Unie (UCI) dat tijdens de laatste Ronde van Frankrijk een renner postitief zou zijn bevonden. De naam van de betreffende coureur werd toen niet bekend gemaakt, omdat de uitslag van de contra-expertise nog niet bekend was.
Wat een winkie/loser. Hoe kan je dat nou doen..
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 27, 2006 16:47:39 GMT 1
Ja echt dramatisch als het waar is...Slecht voor de wielersport zeg!!
|
|
|
Post by Annika on Jul 27, 2006 19:03:59 GMT 1
Ik las het ook, het was ook wel opvallend dat hij de ene dag prut was en de volgende dag weer super goed. Ik vind het echt weer zoiets doms, net als dat omkoopschandaal gebeuren. Sport is helemaal niet meer leuk door zulke dingen..
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jul 28, 2006 17:04:27 GMT 1
Ik las het ook, het was ook wel opvallend dat hij de ene dag prut was en de volgende dag weer super goed. quote] Zo snel werkt die doping niet hoor! Als hij het gebruikt heeft dan gebruikte hij het al veel eerder. Ach en misschien spreekt ie wel de waarheid en zijn het idd gewoon pijnstillers (ahum yeah right!)
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 28, 2006 18:30:48 GMT 1
Vind het wel erg raar dat ze hier zo lang achteraf mee komen. En Landis gaat meewerken aan alle testen om te bewijzen dat hij geen doping heeft gebruikt en dat het ging om testosteron die op een natuurlijk manier door zijn lichaam werd aangemaakt. Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar ik heb zoiets van geef hem de voordeel van de twijfel. Er is nog niets bewezen.
|
|
|
Post by Annika on Jul 29, 2006 0:29:35 GMT 1
Sorry laura, ik heb geen verstand van doping of wat dan ook Maarja, ik ben benieuwd. Vind het allemaal zo'n gezeur, schaf heel die Tour lekker af, hebben we daar ook geen last meer van En trouwens, hij kan moeilijk die tests niet doen, dat is wel erg verdacht Hij kwam redelijk overtuigend over, zou 'm haast gaan geloven. Maar ik wacht wel op die resultaten dan.
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 29, 2006 8:59:57 GMT 1
Inderdaad, dat spul werkt niet zo snel...En hij zal daarvoor ook wel weet ik hoeveel keer gecontroleerd zijn, dan moest dat toen ook aan het licht zijn gekomen lijkt mij!! Want omdat dat spul niet zo snel werkt, dan zal hij dat niet na die 16de etappe nemen...Als ie iets genomen zou hebben, dan doe je dat eerder. Ik vind het ook wel erg toevallig dat alleen maar grote namen worden genoemd...Voor de Tour Basso en Ullrich, ik vertrouw het niet helemaal
|
|