|
Post by Spike Gammo on Apr 30, 2006 21:15:17 GMT 1
Ik stem voor PSV natuurlijk!! Fan 4-ever!! Kom uit Eindhoven dus....... Eindhoven wa zijn wij!! Kampioenen!!!
|
|
|
Post by LionHeart on May 1, 2006 10:29:35 GMT 1
Ja Zamber, nu moet ik je toch echt teleurstellen...Denk namelijk dat Ajax gaat winnen...De laatste weken spelen ze namelijk wel goed moet ik zeggen PSV heeft de laatste weken namelijk ook niet echt een serieuze wedstrijd gespeeld, en Ajax wel, dus... En Ajax heeft Klaas-Jan Huntelaarrrr ;D
|
|
|
Post by lauraatje on May 1, 2006 10:31:47 GMT 1
PSV gaat winnen!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 1, 2006 19:49:52 GMT 1
En Ajax heeft Klaas-Jan Huntelaarrrr ;D Wij hebben Jefferson Farfán, Phillip Cocu en André Ooijer!!!
|
|
|
Post by Lau on May 2, 2006 8:50:20 GMT 1
Ik ben neutraal... Hier gaat het wel om wie de beste is, maar ik kan op dit moment echt niet kiezen... Ik ben namelijk voor AZ, vooral omdat ik uit Alkmaar kom... Dus ik blijf neutraal...
|
|
|
Post by lauraatje on May 2, 2006 19:56:07 GMT 1
Wij hebben Jefferson Farfán, Phillip Cocu en André Ooijer!!! En niet te vergeten Gomez in het doel!! (die zorgt er wel voor dat Klaas Jan Stuntelaar geen kans maakt ;D)
|
|
|
Post by LionHeart on May 2, 2006 21:28:45 GMT 1
Ja zo kunnen we wel door blijven gaan...Maar was GomeS niet diegene die blunderde bij die vrije trap van Juninho tegen Olympique Lyon Ajax heeft ook Huntelaar dan, Rosenberg die steeds beter doet, Rosales is goed op dreef, Sneijder...Ik vind dat altijd zo mooi, zeggen wie wie heeft...En ik spreek ook nooit van wij, vind ik zo stom !! Het zal gewoon een spannende wedstrijd worden omdat het ook de laatste wedstrijd is van Danny Blind en Guus Hiddink... Just wait till sunday, and we will see who's the strongest, ok
|
|
|
Post by kiwi on May 3, 2006 9:40:28 GMT 1
uitteraart PSV ;D ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 5, 2006 17:59:23 GMT 1
Ja zo kunnen we wel door blijven gaan...Maar was GomeS niet diegene die blunderde bij die vrije trap van Juninho tegen Olympique Lyon Ik wil niet veel zeggen maar die bal werdt met effect geraakt en veranderde van richting toen het de grond raakte!! dus een blunder is het niet!! Trouwens... Ajax kan niet eens winnen van FC Internationale Milano aka Inter!!
|
|
|
Post by LionHeart on May 5, 2006 19:14:07 GMT 1
Die bal kwam van 35/40 meter ofzo, geen muurtje...Een bietje goeie keeper kan daar op anticiperen...En als keeper weet je dat die vrije trappen van Juninho gevaarlijk zijn, en zwabberen, dus een beetje goeie keeper stelt zich daar op in !! Ik had hem zelfs nog tegen kunnen houden ;D Nee Ajax, kon inderdaad niet winnen van Inter nee...Dat heb je goed gezien ! Inter was gewoon beter, maar eerste helft van de thuiswedstrijd speelde Ajax wel goed...Maar PSV had er misschien ook wel niet van kunnen winnen Ben verder echt benieuwd naar zondag
|
|
|
Post by lauraatje on May 7, 2006 11:52:42 GMT 1
Over een paar uur zullen we het weten!!
|
|
|
Post by lauraatje on May 7, 2006 18:15:36 GMT 1
Lamey maakt net de gelijkmaker!!! Hopelijk gaan ze winnen!!
|
|
|
Post by LionHeart on May 7, 2006 19:24:26 GMT 1
Jaja...Ajax gewonnen ;D Wie hadden jullie ook al weer ? Ajax heeft Huntelaar, dat hebben ze wel gemerkt vandaag Die boeren zullen stil zijn morgen ;D En vergeet niet, LionHeart heeft altijd gelijk
|
|
|
Post by kiwi on May 7, 2006 20:08:29 GMT 1
Jah in de reserve tijd op het laatste nippertje......... Dus je kan niet seggen dat Psv dik is ingemaakt
|
|
|
Post by Annika on May 7, 2006 20:30:23 GMT 1
Maakt niet uit, ze zijn wel ingemaakt, dik of niet Geinig, dat Huntelaar 2x scoorde ;D En in blesure-tijd, net goed De rode kaarten waren trouwens allebei wel erg overdreven, de scheidsrechter wist op een gegeven moment echt niet meer wat hij moest doen! Ooijer was trouwens lekker bezig zeg
|
|