|
Post by Marissa on Jun 11, 2006 17:04:37 GMT 1
Waarom was deze er nog niet? Hij hoort er wel een beetje bij, natuurlijk.
Nederland vandaag gewonnen van Servie, 1-0! Arjen Robben scoorde.
Dus, volgen jullie het? Of intresseert het jou helemaal niks?
Ik kijk wel, tenminste, niet alles, maar ik volg wel veel.
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 11, 2006 18:01:45 GMT 1
Ja ik volg het uiteraard Ja mooi dat Nederland gewonnen heeft ;D Had 1-0 gezegd, en het was inderdaad 1-0 geworden... 2de helft was toch wel wat minder vond ik, maar dat zal wel door de hitte komen!! Servië was wel enigzins gevaarlijk, maar had niet echt het gevoel dat ze zouden gaan scoren tegen Nederland... Nou vrijdag tegen Ivoorkust...Zal best moeilijk worden denk ik! Die gasten zijn technisch, net zoals Nederland trouwens zeer goed, en Ivorianen zijn ook ontzettend sterk, die zet je niet zomaar aan de kant... Magoed...Nederland heeft hun eerste 3 punten binnen, en dat is natuurlijk het belangrijkste
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 11, 2006 19:21:26 GMT 1
Ik probeer zoveel mogelijk wedstrijden te kijken. Ik kan ze niet allemaal zien omdat ik ook naar school moet. Maar het was niet echt een goede wedstrijd van Oranje. Ze hadden met 2-0 kunnen winnen.
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 12, 2006 10:44:46 GMT 1
Nou ik vond wel dat Nederland goed speelde en ben natuurlijk kei blij ;D ;D ;D ;D dat ze gewonnen hebben! Heb nu alweer zin in vrijdag! Als we dan winnen en Servie verliest weer dan zijn we in ieder geval al door! Hoop het wel want de wedstrijd tegen Argentinie kan ik niet zien want dan ga ik naar Robbie Williams! Probeer in ieder geval wel van de meeste wedstrijden een stuk te kijken. Vond het geweldig dat Zweden maar niet scoorde tegen T&T! Echt leuk voor Beenhakker! Vandaag even stukkie Australie - Japan kijken en hopen dat Guus ook gaat winnen!
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 12, 2006 12:03:59 GMT 1
Mijn zus gaat ook naar Robbie Williams Magoed...Ja T&T was geweldig, en dan zeggen dat een 0-0 wedstrijd altijd saai is Ja Japan tegen Australië kan best een leuke wedstrijd worden denk ik...Zijn 2 totaal verschillende landen! Vind ook moeilijk om te voorspellen wie deze wedstrijd gaat winnen en wat de uitslag wordt...Maar sta stiekem toch wel voor Japan dan, want ik vind Japan geweldig, en een vriend van mij heeft een Japanse moeder...Dus weet er best veel vanaf ;D Sayanora
|
|
|
Post by Lau on Jun 12, 2006 19:21:08 GMT 1
Ik heb zo ongeveer de helft gezien... ik moest daarna trainen... Maar ik heb het doelpunt wel gezien; ik vond hem wel kei goed hoor... Ik heb dan wel niet zo veel verstand van voetbal, maar toch...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 12, 2006 21:03:38 GMT 1
Goed zo guusje!!!! 1-0 achter en in 3min omgezet naar 3-1 prachtig!!!
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 12, 2006 22:09:17 GMT 1
;D Hahha ik had in Random mededelingen gezegd dat ik Nederland niet kon zien en dat ik hoogstens in m'n 10 minuten koffiepauze effe naar buiten kon om op het grote scherm bij schiphol te kijken. hahaha kwam dat effe mooi uit laat ik nou net de 16e minuut buiten staan En ja hoor ik heb Arjen Robben mogen zien scoren!!! Hellemaal top!!!
|
|
|
Post by Marissa on Jun 13, 2006 12:46:50 GMT 1
Gaaf dat Australie gewonnen heeft. Ik vond het wel verdient.
|
|
|
Post by Boot on Jun 13, 2006 13:01:14 GMT 1
OMG ja zeker.. verdiend verdiend driewerf verdiend... heerlijke australiers
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 13, 2006 18:09:20 GMT 1
Ook erg leuk dat Zuid-Korea gewonnen heeft! Tot nu toe gaat het goed met de nederlanders
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 13, 2006 18:33:32 GMT 1
Ik vind het ook cool dat Zuid- Korea gewonnen heeft ik zit me nu aleen te irriteren aan de scheids van de wedstrijd tussen Frankrijk en Zwitserland dus ben maar wat anders gaan doen. (En trouwens m'n broertje word ook irri als het warm is, zit de hele tijd tegen me aan te plakken aarrrg )
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 13, 2006 23:51:35 GMT 1
Ja vind ook wel leuk dat Zuid-Korea heeft gewonnen Brazilië vond ik toch wel een beetje tegenvallen vanaaf, Kroatië had best kunnen winnen...
|
|
|
Post by Boot on Jun 14, 2006 9:55:54 GMT 1
ik ben ook blij da ze hebben gewonnen zijn toch me roots he... ( mijn moeder is koreaans half tenminste )
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 14, 2006 10:44:24 GMT 1
Ik vond Brazilie ook tegenvallen. had het wel erg leuk gevonden als Kroatie nog de gelijkmaker gemaakt had!
|
|