|
Post by Crazybloempje on Jul 4, 2006 22:38:59 GMT 1
HOERA HOERA ONZE METHODE HEEFT GEWERKT ANNIKA NU DUS HUP PORTUGAL
|
|
|
Post by Annika on Jul 4, 2006 22:51:01 GMT 1
Ja precies Mooi zo! Vond het echt wel terecht, maar dat was het ook al geweest als Argentinië had gewonnen. Het was trouwens wel geinig dat ze scoorden toen m'n zus 'm net op de Duitse TV-zender had gezet Maar ik ben blij, geen Duitsland-Portugal als finale, hopelijk wel als troostfinale Oh moet ik niet te hard zeggen natuurlijk...
|
|
|
Post by Lau on Jul 5, 2006 9:36:57 GMT 1
Volgens mij ben ik de enige hier die het NIET leuk vind dat Duitsland eruit ligt. Achja, nu Frankrijk maar...
|
|
|
Post by Boot on Jul 5, 2006 12:27:34 GMT 1
neej hoor ! ik was ook voor de duitsers
|
|
|
Post by Lau on Jul 5, 2006 15:31:03 GMT 1
Jeej!! Ik ben niet de enige!! *zingt en danst*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 5, 2006 22:07:17 GMT 1
wat zijn we happy he Annika We did it...we hebben Duitsland en Portugal gesteund om ervoor te zorgen dat ze eruit gingen We waren eerst voor Nederland, die gingen eruit...vervolgens argentinie...toen brazilie Begon een patroon te worden Dus toen dachten we: laten we het eens omdraaien...en met succes finale is dan toch volgens onze hoop Frankrijk- Italie Annika....WE DID IT
|
|
|
Post by Annika on Jul 5, 2006 22:09:38 GMT 1
finale is dan toch volgens onze hoop Frankrijk- Italie Annika....WE DID IT Precies Hebben we weer goed gedaan, Jess En nu? Frankrijk toch? Of toch maar Italië? Nou ik ben blij dat ik met een gerust hart de finale kan kijken, géén Portugal en géén Duitsland; heerlijk ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 6, 2006 11:13:26 GMT 1
Italié - Frankrijk Een europeese topper! Ik gun het Zidane wel als afsluiting.
|
|
|
Post by Marissa on Jul 6, 2006 11:38:51 GMT 1
Eindelijk die irritante Portugezen eruit. Leuke finale word dit denk ik.
Ik ben voor Frankrijk.
|
|
|
Post by Lau on Jul 6, 2006 12:20:58 GMT 1
Mij maakt het echt helemaal niks meer uit wie er nou wint.. Als Duitsland maar 3e wordt!!! ;D
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 7, 2006 9:28:43 GMT 1
Ik ben voor Italië...Die penalty van Frankrijk was zwaar onterecht!! Maja, der waren wel vaker onterechte uitslagen dit WK...En ik gun het Italië wel, die hebben het al zwaar zat met dat omkoopschandaal in hun land! Forza Italia
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 7, 2006 9:53:58 GMT 1
die strafschop van italië tegen australië was ook onterecht.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 7, 2006 16:15:19 GMT 1
tja als we zo gaan praten, die rode kaart van Bouhlarouz was ook onterecht, had rood voor Figo moeten zijn...
|
|
|
Post by Annika on Jul 8, 2006 0:07:38 GMT 1
Nouja, de Italiaanse strafschop tegen Australië was minder terecht dan de Franse strafschop. En ik vond het gewoon dom van die Portugese speler, als 'ie gewoon z'n voet niet had uitgestoken en Henry onderuit had gehaald, was er niks aan de hand geweest Maar ik werd er wel ziek van dat die Protugezen daarna steeds met allemaal schwalbes probeerden om ook een penalty te krijgen. Ik ben allang blij dat Portugal-Duitsland de troostfinale is Maar ik denk dat ik maar Frankrijk supporter, zo goed zijn die nou ook weer niet en Italië was wel goed tegen Duitsland
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 8, 2006 9:06:27 GMT 1
Maar ik denk dat ik maar Frankrijk supporter, zo goed zijn die nou ook weer niet en Italië was wel goed tegen Duitsland Haha voor mensen die onze methode niet kennen moet dit een hele rare zin zijn
|
|