|
Post by Spike Gammo on Jul 8, 2006 17:18:22 GMT 1
GO FRANCE ZIZOU GO FRANCE ZIZOU
|
|
|
Post by Lau on Jul 8, 2006 21:57:54 GMT 1
YEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!! DUITSLAND HEEFT GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!! ;D
Wel zielige Ballack, dat hij nou net geblesseerd raakt... MAAR GOED VOOR SCHWEINSTEIGER!!!!!!!!! ;D
|
|
|
Post by Annika on Jul 9, 2006 14:31:29 GMT 1
Ballack is niet zielig En als ze de finale hadden gespeeld was hij er gewoon bij geweest... Vanavond, ik heb echt geen idee wie er gaat winnen, maar gelukkig kan het geen Duitsland worden en geen Portugal ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 9, 2006 14:46:34 GMT 1
GO FRANCE ZIZOU GO FRANCE ZIZOU
|
|
|
Post by Lau on Jul 9, 2006 17:38:56 GMT 1
Ballack is niet zielig En als ze de finale hadden gespeeld was hij er gewoon bij geweest... Ballack is echt wel zielig!!! Mja, meningen verschillen wel vaker, dus laten we hier niet op doorgaan...
|
|
|
Post by Annika on Jul 10, 2006 0:24:49 GMT 1
Nee doe maar niet hè Naja ik vind het gewoon een beetje een kwalletje, al komt dat misschien alleen door zijn uitstraling.. Maareh: Italië met penalty's, het moesten wel penalty's worden, alleen verbaasd het me dat ze nog zo snel belist waren, had verwacht dat ze nog wel ff door zouden gaan Maar ik dacht al dat Italië zou winnen met penalty's aangezien Zidane en Henry er uit waren.. Toch namen ze de penalty's zeker niet minder! Maar al met al verdiend hoor, voor Italië! Maar foeifoei Zidane Of juist Materazzi...
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 10, 2006 7:54:12 GMT 1
Ik vind foei foei zidane...had dan de eer aan jezelf gehouden
Goed we weten niet wat Materazzi heeft gezegd, maar vond het zowiezo niet kunnen...vind het overtuigen van weinig wilskracht...beetje een portugezen actie...
ITALIE IS THE WINNER.....JEEH ;D
|
|
|
Post by Lau on Jul 10, 2006 9:04:18 GMT 1
Ik vind foei foei zidane...had dan de eer aan jezelf gehouden Goed we weten niet wat Materazzi heeft gezegd, maar vond het zowiezo niet kunnen...vind het overtuigen van weinig wilskracht...beetje een portugezen actie... Ja.. Portugezen... Dat was nou niet bepaald slim van Zidane... En Klinsi blijft waarschijnlijk!!! Daar ben ik nog veel blijer mee!!! ;D
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 10, 2006 11:22:38 GMT 1
Ja ik vind het terecht dat Italië wereldkampioen is geworden Ten eerste: Die penalty was weer onterecht! Ten tweede: Wat een domme actie zeg van Zidane! Ten derde: En dana die Italianen de hele tijd uitfluiten zeker, daar heb ik dus echt zn hekel aan...Iedereen in het stadion kon toch zien dat Zidane die kopstoot gaf, gadverdamme!! Ten vierde: Italië was gewoon veel beter vond ik En ten vijfde: Ze namen de penalty's gewoon beter... Enja...ze mogen ook wel wat positieve afleiding hebben...kijken wat er dalek allemaal gaat gebeuren met dat omkoopschandaal...
|
|
|
Post by joan on Jul 10, 2006 13:36:15 GMT 1
Ik ben helemaal blij was ook voor Italie deze wedstrijd!
Frankrijk had weer die punt door een penalty zo weten we ook weer hoe frankrijk aan zijn punten komt. En wat Zidane had geflikt kan echt niet belachelijk zeg! Leuk eind van je carierre heb je dan!
|
|