|
Post by romyp3 on Dec 11, 2006 19:02:15 GMT 1
om nou al mijn blunders op te schrijven is wel heel erg veel dus schrijf er een op: ik was een keer zo ziek en ik zat op school en toen had ik een toets gemaakt en toen was ik aan het praten en opeens moest ik overgeven en toen zat ik helemaal onder was echt vies midden in de klas of een keer met gym toen ging ik springen op de trampoline en moest je over de kast heen springen en ik ben niet zo lenig en toen sprong ik tegen de kast op en toen viel die kast bijna om en iedereen mij aankijken
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 12, 2006 15:22:08 GMT 1
ik vandaag ook hoor ik wou me broek gaan wassen want hij stonk dus ik een bak water pakken en me broek erin doen Loop ik naar boven met een handdoek om me heen ik zo van "he waar is de zeep nou weer?" Dus ik de zolder weer op en toen liep ik de zolder af. Ik ging iets te veel wiebelen en ja hoor alle zeep over me heel nu kon ik meteen alles wassen
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Dec 18, 2006 23:28:16 GMT 1
lol XD waarom sloeg je eigenlijk een handdoek om je heen? Had je geen andere broek meer om aan te trekken??
|
|
|
Post by Peter on Dec 21, 2006 17:18:45 GMT 1
misschien een beetje lui of gewoon geen zin om een broek te zoeken of ze wou gewoon geen broek viesmaken
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Dec 29, 2006 13:19:01 GMT 1
hihi oke grappig ;D
ik was zo aan het dansen hihi voor de cam en pleur ik zo onder uitXD zag er wel komisch uit die cam staat nooit bij die gast aan maar ent wanneer ik een blunder ga maken heeft die gene hem wel geaccepteerd dus natuurlijk rood hoofd hihi
|
|
|
Post by Peter on Dec 29, 2006 18:48:11 GMT 1
whahaha xD
ik heb ook veel blunders gemaakt de afgelopen 48 uur xD niet normaal, vooral verbale blunders: voorbeeld: Mijn getapte biertjes zijn de mooiste biertjes die ik kan tappen
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 29, 2006 20:01:15 GMT 1
nee ik heb eens geen blunder gemaakt Maar wel Pammie maar ik moest het effe plaatsen
Ik en Pammie lopen zo op het station in Eindhoven Pam dacht dat er 5/6 stond en toen liepen we naar boven en bleek het 3/4 te wezen ze zag dus blijkbaar het helemaal verkeerd
en toen we beneden de trap stonden werd er Pamela geroepen door de microfoon en toen zij ze van was ik dat nou? maar ze luisterd normaal dus nooit naar dat ding en het was dus echt zo Pam werd geroepen!! dus wij snel naar de informatie balie rennen Ze was haar ID en haar andere pasjes vergeteh ;D
Dat waren de 28-12-2006 Blunders van Pammie!
|
|
|
Post by Peter on Dec 29, 2006 20:23:04 GMT 1
whaha
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Dec 29, 2006 20:27:38 GMT 1
haha ach die pam Kan gebeuren al is eht mij nog nooit over komen
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 8, 2007 18:17:53 GMT 1
dit is egt een debiele actie... ik zat in groep 8 en er was een jongen bij mij in de klas, ik liet hem voor de grap bijna struikelen, toen zei hij half lachend B*tch tegen me. nu moet ik zeggen dat ik soms nogal traag van begrip kan zijn, ik dacht ff dat hij gebrekig engels sprak, dus ik denk slim te zijn met de vlugge opmerking: ik ben geen strand! het was echt om door de grond te zakken
|
|
|
Post by Peter on Jan 8, 2007 18:59:19 GMT 1
*enig mogelijke reactie:* xD
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 8, 2007 19:11:12 GMT 1
gelukkig heb k een btj aan mn reactie vermogen gewerkt en denk ik nu na voordat ik iets zeg (meestal)
|
|
|
Post by Peter on Jan 9, 2007 17:36:21 GMT 1
whaha dan kun je het beter dan ik xD *denkt totaal niet na over wat ie gaat zeggen*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 9, 2007 22:54:14 GMT 1
whaha dan kun je het beter dan ik xD *denkt totaal niet na over wat ie gaat zeggen* Peter heeft echt een kansloos gevoel voor tact...maar that's part of your charm
|
|