|
Post by Sam Halliwell on Sept 17, 2006 10:30:11 GMT 1
Na een knipperlichtje van 4 jaar zouden Orlando Bloom en Kate Bosworth nu defenitief met elkaar gebroken hebben. De geruchten doken op, nadatde 'Pirates Of The Carrebean'-acteur kussend op de dansvloer werd gesignaleerd met 'Romeo + Juliet'-actrice Claire Danes, en worden nu ook bevestigd door bronnen uit de omgeving van het koppel.
|
|
|
Post by LionHeart on Sept 17, 2006 11:59:52 GMT 1
Ja dit interesseert mij dus helemaal niks...Maar om voor iedere poes pas een nieuw topic aan te maken schiet ook niet echt op
|
|
|
Post by Boot on Sept 18, 2006 22:33:07 GMT 1
lieve Markus... dat het jou niet interreseert is logisch... wat kan jou orlando schelen maar ongeveer de helft van de wereldbevolking vind dit geweldig nieuws
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Sept 19, 2006 19:05:41 GMT 1
Voor mannen en jongens is dit heel wat anders, die begrijpen ons niet. De meeste vrouwen en meisjes die zijn dol op Orlando! Dit wou k gewoon melden zoals die andere nieuwtjes.
|
|
|
Post by LionHeart on Sept 20, 2006 18:53:59 GMT 1
Ja dat denk ik ook ja dat de helft van de wereldbevolking dit geweldig nieuws vindt Maar ik zal jullie ff uit jullie dromen halen, jullie zullen nooit, maar dan ook nooit iets met die Orlando krijgen...Dus ik begrijp jullie inderdaad niet, dat jullie dit dan geweldig nieuws vinden!!
|
|
ocf
Figurant
|
Post by ocf on Sept 21, 2006 15:04:34 GMT 1
Ja dat denk ik ook ja dat de helft van de wereldbevolking dit geweldig nieuws vindt Maar ik zal jullie ff uit jullie dromen halen, jullie zullen nooit, maar dan ook nooit iets met die Orlando krijgen...Dus ik begrijp jullie inderdaad niet, dat jullie dit dan geweldig nieuws vinden!! Nou, één iemand op de wereld is zo gelukkig(zoals Kate Bosworth bijvoorbeeld) Niet dat ik zo gek van hem ben hoor..
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 23, 2006 10:10:30 GMT 1
Ja dat denk ik ook ja dat de helft van de wereldbevolking dit geweldig nieuws vindt Maar ik zal jullie ff uit jullie dromen halen, jullie zullen nooit, maar dan ook nooit iets met die Orlando krijgen...Dus ik begrijp jullie inderdaad niet, dat jullie dit dan geweldig nieuws vinden!! Nou kijk...fantasie is een mooi goed...dromen geven ons hoop...en zonder hoop is je leven erg eenzaam en treurig Het begint al als klein meisje en je naar de film Aladdin kijkt voor de eerste keer en je zeker weet dat Aladdin de ideale man is en later wil jij net als Jasmine met hem trouwen...Vrouwen hebben nu eenmaal van nature een geromantiseerd beeld van de liefde waarvan we weten dat ie onmogelijk gerealiseerd kan worden. Maar daarom mogen we nog wel dromen over onmogelijke dingen...houdt het leven leuk
|
|
|
Post by Boot on Sept 23, 2006 16:25:47 GMT 1
here here
|
|
|
Post by LionHeart on Oct 12, 2006 10:21:13 GMT 1
Je moet niet teveel dromen en hopen, want dan valt het dalijk alleen maar tegen...Over and over again! Back to life, back to reality...Hahaha ;D En zonder hoop is je leven erg eenzaam en treurig...Wat is dat nou weer voor zin Jij moet je dan wel heel erg eenzaam voelen Leef jij dan in een fantasiewereld ofzo Jessica ? ;D Als ik eenzaam ben, dan ga ik naar buiten, waar dan ook, en dan maak ik vrienden, mensen ontmoeten! Ik ga dan niet zitten hopen dat ik ooit iets met Tiffani Thiessen krijg Hopen op iets wat NOOIT zal gebeuren! Ja daar ga ik me echt minder eenzaam door voelen
|
|
|
Post by Crazybloempje on Oct 14, 2006 14:46:19 GMT 1
Ik denk dat je mijn verklaring verkeert leest... ik zit niet te hopen dat net als in die martini reclame George Clooney aanbelt bij mijn voordeur.
Maar soms is het wel leuk om dingen te hopen die je weet dat toch nooit zullen gebeuren. Een van mijn lievelingsquote's is Wanneer je reikt naar het onmogelijke bereik je vaak dingen die je anders niet bereikt zou hebben.
En nee ik leef niet in een droom wereld, proef de harde realiteit van de wereld elke dag. Maar daarom is het fijn om 's avonds, als je je ogen sluit, ff die realiteit van je af te schudden
|
|
|
Post by Peter on Oct 15, 2006 12:11:12 GMT 1
En daar is toch niets mis mee xD
|
|
|
Post by Boot on Oct 15, 2006 21:40:21 GMT 1
omg, zou het niet heerlijk zijn als een kerel als george voor je deur staat met martini
|
|
|
Post by Peter on Oct 15, 2006 21:43:45 GMT 1
nee?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Oct 18, 2006 11:24:29 GMT 1
En daar is toch niets mis mee xD Dank u Peter... omg, zou het niet heerlijk zijn als een kerel als george voor je deur staat met martini Dat zou inderdaad heerlijk zijn
|
|