|
Post by Crazybloempje on Apr 5, 2007 14:24:57 GMT 1
Voor onze admin natuurlijk haar eigen topic BO! VAN HARTE GEFELICITEERD! 18 jaren oud al weer, volwassenheid slaat eindelijk toe. En ik geloof dat je op je partyboot een groot feest gaat vieren, en ik en de andere forumleden zullen er zaterdag eentje op jou drinken (Verplicht Peter, Jonna, Mike en Rianne, alhoewel het voor laatsgenoemde geen probleem zal zijn )
|
|
|
Post by Peter on Apr 5, 2007 14:37:28 GMT 1
happy birthday happy birthday *heeft zo'n liedje in z'n kop* mare gefeliciteerd chick
|
|
|
Post by michelle1988 on Apr 5, 2007 15:09:46 GMT 1
gefeliciteerd!!!! ;D ;D Maak er een leuke dag van!! Maar dat zal vast wel lukken ;D
|
|
|
Post by Rianne on Apr 5, 2007 20:42:22 GMT 1
Gefeliciteerd meid en maak er een groot feest van zaterdag
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 6, 2007 12:54:16 GMT 1
heej gefeli he Bo... had ik gisteren op MSN al gezegt maar goed...
|
|
|
Post by Annika on Apr 6, 2007 13:00:06 GMT 1
Gefeliciteerd En nog een hele fijne dag toegewenst
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 6, 2007 13:02:30 GMT 1
En morgen is het de beurt aan onze HOOFDADMINISTRATOR!!!!! p.s. ze heeft bestolen terug te gaan in de tijd dus kom niet aanzetten van ; gefeliciteerd met je 23ste verjaardag!! ze gaat achteruit dus op haar 23ste verjaardag wordt ze 21!!
|
|
|
Post by Boot on Apr 6, 2007 14:39:28 GMT 1
nog even een berichtje voor dat ik aan boord ga van de party boot Bedankt allemaal... Gister heb ik mijn eerste auto les gehad... in een gruwelijk mooie lamborgini ( kado van me opa en oma... de eerste rijles in een f*cking lamborgini ) Verder heb ik taart gegeten en ben ik naar de speeltuin geweest met me vriendinnen... Vandaag zal ik aan boord gaan van mijn party boot... waar ik tot morgen middag aan een stuk door zal dansen en swingen... Er doen geruchten de rondte over mannelijke strippers uit taarten.. en god ik hoop dat deze geruchten waar zijn Verder kan ik jullie mededelen dat de alcohol rijkelijk zal vloeien en ik graag verslag uitbreng morgen over de wilde avonturen... en wellicht wat licht erotische feest foto's kan posten.. dank je wel xxx Bo ( inmiddels 18 jr en een dag )
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 6, 2007 17:15:47 GMT 1
Te laat maar toch : Gelukkige verjaardag Bo ! Maak er iig nog een fijne avond/nacht van !
En alvast : Happy B-day Jessica ! Geniet ervan !
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Apr 6, 2007 21:59:50 GMT 1
Bo Ik had het op ( dingetje) gezegt maar nog gefeliciteerd meid ;D Jessica: Alvast gefeliciteerd ;D
|
|