|
Post by Spike Gammo on May 16, 2007 9:47:48 GMT 1
Voor alle mensen die dit jaar de gevreesde (geld niet voor mij*) eindexamens heeft is dit topic.... Voor hulp, vragen en mss antwoorden * = niet dat ik geen examens heb maar ik vrees ze niet...
|
|
|
Post by Annika on May 16, 2007 18:25:41 GMT 1
Heb vandaag 2/6e erop zitten, joepie Heb ernaar gekeken op internet, mijn tekst (Ne) ging niet zo goed, zoals ik het half had beoordeeld heb ik tussen de 3,5 en 5,5. Hopelijk kan ik nog wat punten erbij krijgen voor de open vragen en samenvatting. Ik stond een 7.1 {zoek ik net ff op, weet het niet eens uit mijn hoofd} dus ik hoop dat het nog (net) voldoende uitkomt. Wiskunde ging voor mijn gevoel erg slecht, maar als ik er zo naar keek, kan het nog wel eens meevallen, met een cijfer tussen de 5 en 7 (ik sta voor Wi ook een 7.1 toevallig) Ik vrees ze ook niet echt trouwens Maar het is eigenlijk echt saai om te doen zeg En ik kreeg er koppijn van. Eerst zo'n saaie tekst van 3 uur (was om 11 uur al klaar, dus 2 uur) dan 2,5 uur pauze en dan nog eens 3 uur wiskunde. Bluh Gelukkig voor de rest alleen nog maar één vak per dag
|
|
|
Post by Peter on May 16, 2007 18:42:24 GMT 1
aah ge doet vwo dus ik had nederlands examen vandaag.. fiets ik aan, mooi weer enzo, opeens begint het te omweren en te stormen en te regenen >.< Kom ik helemaal doorweekt op school aan >.< zo irritant maar het ging wel sushi, ik heb maar 27/49 dus ergens tussen een 5 en een 6 ik heb nu umhz *denkt even* 1/7de gehad
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on May 17, 2007 20:27:54 GMT 1
ik heb 10 mei me examen verzorging gehad 21 mei heb ik me examen nederlands en engels 23 mei biologie 24 mei wiskunde ( bio en wis kan ook andersom )
Biologie gaat ik volgens mij een heel slecht cijfer voor halen
|
|
|
Post by Boot on May 17, 2007 21:01:25 GMT 1
als ik jou was zou ik dat niet doen biologie is echt een leer vak... je hoeft er niets aan te snappen!! Pomp het erin, stomp het erin ! HET KINDERHOOFD IS HOL dat zei mijn griezelige aardrijkskunde leraar uit de eerste altijd... maar met Biologie is het misschien wel van toepassing
|
|
|
Post by Annika on May 18, 2007 2:30:37 GMT 1
@ Peter: Helaas wel ja Zucht, die vent van bio bij ons zegt altijd dat je het moet kunnen, maar ik vind dat niet, je moet het inderdaad gewoon leren. Het is niet voor niets: Schei kunde, wis kunde, natuur kunde en biologie... Oh dit is trouwens mijn rooster.. Wo 16 mei: Nederlands (3 uur) - Wiskunde (3 uur)Di 22 mei: ... - Engels (2,5 uur) Di 29 mei: ... - Scheikunde 1,2 (3 uur) Wo 30 mei: ... - Biologie 1,2 (3 uur) Do 31 mei: ... - Natuurkunde 1 (3 uur)
|
|
|
Post by Boot on May 18, 2007 8:50:42 GMT 1
6 vwo n&g... ik vind het zo baty dat ze de examen over 3 weken verspreiden, en het dan toch presteren om natuurkunde, scheikunde en biologie in dezelfde week te zetten
|
|
|
Post by Peter on May 18, 2007 12:18:23 GMT 1
ja, is idd een beetje een rare keuze =X
|
|
|
Post by Annika on May 18, 2007 15:10:58 GMT 1
Ja echt heel dom Gewoon een hele week niks te doen, alleen maar een tekst Engels en de week daarop Sk, Bio en Na achter elkaar. Als ze nou gewoon één van die drie dingen om hadden gedraaid met Engels, had het al een stuk beter geweest als je het mij vraagt.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on May 20, 2007 14:37:10 GMT 1
morgen heb ik nederlands en engels maar dat gaat wel lukken denk ik maar ik had een oefentest gedaan op internet van biologie en daar kwam 38% uit!! ah oh....... ik heb echt het gevoel dat ik het zoo ga verkloten dat examen
|
|
|
Post by Boot on May 20, 2007 15:07:30 GMT 1
gewoon goed de vragen lezen en eerst nadenken... het eerste wat je denkt... opschrijven.... niet last minute nog alles gaan veranderen... goed ademhalen alles komt goed
|
|
|
Post by Peter on May 20, 2007 20:30:48 GMT 1
grappige bo x'] ik heb morgen eerst Duits en daarna 2 uur niets en dan Economie.. en ik ben nu bezig met een oefenexamen.. ik maak echt domme fouten zie ik nu (heb de helft af en nu de helft al nagekeken.. naja om het uur neem ik een pauze (A) ter concentratie) echt zo'n dingen waar ik niet goed heb gelezen Naja en 1 ding wist ik echt niet meer.. zo'n vaag loontabel ding van vorig jaar =/ naja opzich nog best redelijk met m'n 13/20 mare duits gaat wel lukken... oefentoets niet serieus gedaan en had al een 7.5 .. komt wel goed
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 21, 2007 10:46:05 GMT 1
Vandaag examen nederlands pokke vak
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on May 21, 2007 12:36:39 GMT 1
yes ik ben ten eerste geslaagd voor me verzorging examen ( praktijk) verder Nederlands en engels van daag gedaan Vet makkelijk Vooral engels ga zometeen na kijken ;D ;D ;D ;D Engels heb ik na gekeken heb waarschijnlijk 36 punten gehaald van de 39 die je kon halen maar 3 fout!!!!!!!!!!! BEN nu echt SUPER HAPPY ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 22, 2007 12:25:19 GMT 1
wtf?? nakijken??
|
|