|
Post by michelle1988 on Jun 21, 2007 14:41:57 GMT 1
Ik dacht dit is misschien wel een leuk onderwerp omdat het bijna vakantie is!!!!!!!!!!! Wie gaat er dit jaar op vakantie? Naar welke land ga je op vakantie? Hou je meer van het strand of ga je meer op avontuur?
|
|
|
Post by Boot on Jun 22, 2007 11:13:04 GMT 1
ik vind het onwijs jammer maar ik ga helemaal nergens heen mijn pa gaat naar Noorwegen en ik ga de hele vakantie werken :S maar wel af en toe lekker genieten van de zon ( als die in nederland er is natuurlijk )
|
|
|
Post by Peter on Jun 22, 2007 20:37:07 GMT 1
haha xD wel jammer hoor bo Achja mooi dag je strand is ook niet verkeerd ik had vandaag al een beetje extreem vakantie vond ik,.. ik het superzonnige Tilburg.. of het dorp ernaast.. waar de efteling ligt. Maar ik ga over een aantal weken (3,5) naar Blanes, spanje (das vlak naast Lloret) voor 13 dagen (A) word helemaal fantastisch.. hoop ik xD Owja, ik ga trouwens met een van m'n beste vriendinnen xD Thyrsa Ik denk dat we overdag in de zon liggen, en een paar dagen iets cultureels gaan doen... owja ik herinner me nu dat we al 5 dingen gaan doen.. vooral om daar foto's te maken van onszelf (bijvoorbeeld in de super mooie tuinen.. waar toevallig wij twee dan precies in het midden staan van de foto..) (Nee geen subtiele hint jessica) haha nee we gaan ook van dingen foto's maken behalve onszelf maar het gaat hardstikke leuk worden
|
|
|
Post by michelle1988 on Jun 22, 2007 22:05:21 GMT 1
Ik ben naar Blanes geweest (zo,n 3 jaar geleden) Dat was echt leuk!! ;D Ik ga deze vakantie helaas niet weg, omdat ik ga verhuizen. Dus mijn vakantie wordt dozen inpakken en ik wil nog gaan werken bij me stagebedrijf. Dus het wordt een saaie vakantie voor mij
|
|
|
Post by Jonna on Jun 22, 2007 22:08:47 GMT 1
Mijn vakanties worden echt gaaf!! Met mijn moeder en haar vriend (en mn zus uiteraard) ga ik naar Kreta! En met mijn vader en zijn vriendin (en mn stiefzusje en zus) naar Spanje! Costa Brava!
Ik heb er zo'n zin in!! Lekker 2 keer op vakantie.. Toch een voordeel van gescheiden ouders:P
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 23, 2007 13:09:29 GMT 1
Mijn vakantie is op het moment zo'n beetje half gevuld : * Eerste twee weken van juli zit ik nog op school . * Laatste drie weken van augustus ga ik vakantiewerk doen, waar ik het nu al twee jaar doe, valt best goed mee. * Eind juli ergens een dagje naar Bobbejaanland, definitieve datum ligt nog niet vast. * Begin augustus naar Marktrock * Eind augustus wss herexamens maken, maar dat is gelukkig nog niet zeker Verder nog geen speciale plannen, geen vakantie voor mij dit jaar (hoewel ik doodgraag met mn vrienden was meegegaan naar Mallorca, maar de datum kwam slecht uit) Het wordt dus vooral een vakantie ala casa, regelmatig wat terrasjes doen en hopen dat het goed weer wordt, zodat ik veel in het zwembad kan.
|
|
|
Post by Annika on Jun 23, 2007 14:24:49 GMT 1
Ik ben al weg geweest, een midweekje met wat vriendinnen naar Center Parcs Maar voor de rest ga ik nog nergens meer heen verder. Hoef niet meer met mijn ouders mee en als het geen goed weer is, is het daar toch niet boeiend (Zeeland). Misschien dat we nog een keer met een groepje een dagje ergens heen gaan ofzo, maar ik weet het echt niet. Oh trouwens, Peter.. volgens mij ligt de Efteling in Kaatsheuvel
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 23, 2007 15:11:49 GMT 1
In de zomer van 2004, toen ook het EK was in Portugal zat ik in Blanes! Peter, check de Las Vegas en de Arena als die nog bestaan
|
|
|
Post by Rianne on Jun 24, 2007 7:07:06 GMT 1
Ik ga net als Bo een werkende zomer tegemoet. Hopen dat het af en toe nog mooi weer is, want dan ben ik denk ik op het strand te vinden, wat gelukkig maar 10 minuten fietsen is ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 24, 2007 21:51:17 GMT 1
ook voor mij is het vrijwel een werk vakantie.... met af en toe een vrije week.... niet zo heel veel lol dus voor mij....
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 25, 2007 18:48:17 GMT 1
Ik heb er ook al een dagje kaatsheuvel op zitten met Peter, en dat was fantastisch, briljant en geniaal. (Inside joke...just ignore it) En Peter...bedankt hoor...ik denk toch dat onze foto's briljant zijn geworden hoor...we zullen het niet...oh wacht...ik zal het zien XD Donderdag zijn ze klaar Oh en voor de rest...nee jullie krijgen ze niet te zien Nog 1 weekje en dan vertrekt deze dame naar Bulgarije naar Sunnybeach. Met zo'n naam kan dat haast niet anders als zon, zee en strand worden. Ik ga echter wel een internetcafe opzoeken om jullie af en toe eens te updaten...want anders mis ik jullie zo. (Degene die ik bedoel weten dat wel;))
|
|
|
Post by romyp3 on Jun 30, 2007 21:07:39 GMT 1
NAAR ITALIE(L) voor 6 weken! ik weet het erg lang, maar me moeder en ik gaan 2 weken eerder want de caravan staat al op de camping komt omdat we er elk jaar komen want me vader wou heel laat en dan was iedereen die we kennen al bijna weg dus nu komt me vader later HEB ER ZOON ONTZETTEND VEEL ZIN IN!
|
|
|
Post by lauraatje on Jul 1, 2007 12:33:01 GMT 1
Ga 3 weken naar Amerika ;D (alleen duurt het nog eventjes) Las Vegas, NY, LA etc. Heb er vet veel zin in!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 2, 2007 0:25:16 GMT 1
Ik vlieg over een paar uur naar de bulgaarse zon, maar ben ervan overtuigd dat mijn moderators en mede admins het best zonder me kunnen stellen
|
|
|
Post by Rianne on Jul 2, 2007 1:03:04 GMT 1
Denk het wel, kan je niet langer wegblijven
|
|