|
Post by marsjuh on Dec 9, 2005 20:16:01 GMT 1
Wat vinden jullie er van, wie is jullie favoriete character, wat is er zo leuk aan de show... enzovoorts, enzovoorts...
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 9, 2005 23:13:48 GMT 1
Mijn favoerite karakter was Buffy zelf. Gelukkig maar, want ze de serie ging vooral om haar.
Wat ik het leukst vond aan de serie, vooral in het begin, was dat ze drama en humor tegelijk konden gebruiken. Er zijn zoveel grappige quotes uit de serie. Viond de vriendschap tussen Buffy/Willow en Xander in het begin het beste. Dat is wat ik miste aan het einde van de serie. De humor en vriendschap was niet meer zo aanwezig.
|
|
|
Post by Boot on Dec 10, 2005 23:09:39 GMT 1
mijne was die rode... iethingy dommige ;D zij was grappig... en die Angel die vond ik wel mooi
|
|
|
Post by marsjuh on Dec 11, 2005 21:15:29 GMT 1
Mijn favos waren dus geen hoofdpersonen, namelijk Faith en Tara vooral, daarna Willow en Buffy, Xander was ook cool Ik miste die vriendschap ook een beetje, en vond Buffy op het laatst een beetje koeltjes/bot... Degene die ik het minst leuk vond was Kennedy denk ik, dat kind is echt verschrikkelijk!
|
|
|
Post by Wesley on Dec 12, 2005 21:00:44 GMT 1
mijne was die rode... iethingy dommige ;D zij was grappig... en die Angel die vond ik wel mooi Dat is Willow. Mijn favorieten waren denk ik toch wel Buffy, Willow en Faith. Angel vond ik ook erg gaaf. Vooral in de eerste seizoenen was de humor erg goed daarna werd dat wat minder, helaas. Het was altijd mijn favoriete serie en dat zal het ook nog wel altijd blijven.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 12, 2005 21:03:12 GMT 1
Er is nu een apart Board voor Buffy en haar vrienden dus deze topic kan worden gesloten... Kunnen jullie daar lekker verder kletsen
|
|