|
Post by lorenienna on Apr 28, 2006 18:21:32 GMT 1
Kom idd uit België, dus vandaar.. Heb ondertss de reclame al gezien, het lijkt me op zich best leuk. Denk wel dat ik het een kans zal geven.. ;D
|
|
|
Post by kiwi on Apr 29, 2006 9:55:08 GMT 1
moet je doen ik egt leuk ;D
|
|
|
Post by lorenienna on May 7, 2006 19:13:17 GMT 1
Is donderdag dus begonnen. Heb eerste aflevering niet helemaal mee gekregen, tweede vrijdag wel volledig gekeken. Het is heel anders dan Charmed natuurlijk, wel ff wennen. Weet ook nog niet juist hoe het verhaal in mekaar zit en wie wie is, maar het begint te komen. Zal het nog wel meepikken als ik tijd heb.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jul 12, 2006 21:14:29 GMT 1
Geweldige serie, niet erg bekend in Nederland. Wel super leuk om te kijken. Ik wou dat deze serie in Nederland op normaal tijdstip werd uitgezonden, dan zou het zeker wel een succes zijn. Op 't moment word het geloof ik helemaal niet uitgezonden hier. Bij ons kwam het in de plaats van [glow=red,2,300]Charmed[/glow]
|
|
|
Post by michelle1988 on Aug 21, 2006 12:09:28 GMT 1
Weet iemand hoeveelste aflevering werd uitgezonden en hoe die heette?
Weet iemand ook toevallig hoe de aflevering heette waarbij Brooke en de ex van Jake op het feessie kwamen van Haley? en dat het uit liep op een gevecht met Peyton?
|
|
|
Post by Rianne on Jul 2, 2007 0:35:56 GMT 1
Ok, even lekker een oud topic naar boven halen Dit wordt sindskort weer uitgezonden op net 5. Ik kijk dan meestal de herhaling om 9 uur op zondagochtend en ik vind het nog interessant ook. Ok, ik heb vaak een zwak voor drama (Op tv dan, niet bij mezelf ) Keek het vroeger ook, totdat ze weer met die tijden gingen schuiven, dus heb besloten om het eerste seizoen te bestellen, om het zo nog een echte kans te geven. Ik hou jullie op de hoogte, van al het drama in tree hill
|
|
|
Post by lorenienna on Jul 4, 2007 21:05:25 GMT 1
Ik wist niet eens (meer) dat hier een topic over was. Maar ik ben sinds anderhalve maand ofzo (weer) helemaal hooked. Ik had het in tijden niet meer gekeken, had eiglijk alleen seizoen 1 gezien, maar nu ben ik ergens eind seizoen drie weer ingevallen (weet wel in grote lijnen wat er gebeurd is) en keek ik het echt elke dag. Ondertss helemaal seizoen vier gezien, zij het de laatste drie afleveringen via internet. Prachtige laatste aflevering trouwens. Beautiful end of an era. Het wordt nu niet meer uitgezonden op kanaalTwee, maar wel op VT4, maar aangezien ze daar maar 1 keer per week uitzenden, ben ik mijn schade via het internet aan het inhalen.
En ik begrijp je trouwens helemaal, ik heb ook een zwak voor TV-drama, en ergens kan ik me in one tree hill ook wel terug vinden. (buiten het hele leven zonder ouders gedoe dan.)
Echt een topserie !
|
|
|
Post by Rianne on Nov 27, 2007 22:11:25 GMT 1
Ok, ik ben echt helemaal verslaafd. Heb alle 4 de seizoenen in een ruk toen afgekeken. Hoop alleen echt, dat seizoen 5 niet in gevaar komt, door de staking.. (Weet dat ze een punt hebben, maar ik moet het laatste seizoen van One Tree Hill echt zien, the final season )
|
|
|
Post by lorenienna on Mar 8, 2008 23:43:37 GMT 1
Late reactie, was hier in tijden al niet meer. Maar seizoen 5 zal dus gewoon door blijven gaan. Denk dat er in totaal maar 19 afleveringen ofzo gaan komen, maar das nog altijd beter dan niets.. En tot nu toe is het echt een fantastisch seizoen ! Oh, en nog leuk nieuws : seizoen vijf zal niet the final season zijn, er is officeel bevestiging dat er een seizoen zes komt, hoera
|
|
|
Post by Rianne on Mar 9, 2008 3:51:42 GMT 1
Ja, ik heb het gehoord. Ben nog in twijfel of het goed nieuws is. Het leek mij vooraf wel een mooi afsluitend seizoen....
|
|