Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Dec 16, 2005 16:54:38 GMT 1
Kent iemand deze serie toevallig? Het is in Amerika een grote hit, maar in Nederland is het nog niet op tv. De hoofdrol wordt gespeeld door Kristen Bell, en er zijn gastrollen van onder andere Paris Hilton. Kijk ook eens hier: veronica-mars.org/In Amerika zijn ze bezig met seizoen 2, ik ben ook bij seizoen 2 met kijken. Als de serie je leuk lijkt zal ik aanraden om de Pilot eens te downloaden. ^^ Ik vind het echt superleuk, en ik hoop dat het snel in Nederland wordt uitgezonden.!
|
|
|
Post by Wesley on Dec 16, 2005 17:03:15 GMT 1
Ik vind het ook erg leuk!! Ik vond seizoen 1 echt helemaal geweldig seizoen 2 ietsje minder. Veronica is een heel leuk personage. Ik hoop dat het ook snel in Nederland word uitgezonden.
Voor de Buffy fans: Allyson Hannigan en Charisma Carpenter spelen ook mee in de serie. Het zijn wel gastrolletjes.
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Dec 16, 2005 17:04:32 GMT 1
Ja ik vond seizoen 1 ook leuker. Maar dat vind ik eigenlijk bij alle series. Maar het is wel nog steeds heel gaaf.
|
|
|
Post by NB on Dec 16, 2005 17:10:40 GMT 1
Fee, je mag niet hotlinken van die site, dus de plaatjes doen het niet . Ik zal even in het kort vertellen waar het over gaat: Veronica Mars woont samen met haar vader. Haar moeder is bij hun weggegaan, maar ze weten de reden niet. Op een feestje is ze ontmaagd maar ze weet niet door wie. Haar beste vriendin Lilly Kane is een jaar geleden vermoord en de dader is opgepakt, maar of diegene het wel echt gedaan heeft? Er zijn dus een heleboel mysteries die Veronica probeert op te lossen. Ik vind het een superleuke serie, net een detective. Ik heb het eerste seizoen helemaal gezien en ik ben nu met seizoen 2 bezig. I raad wel je aan dat als je van plan bent om te te gaan kijken, je geen spoilers moet gaan lezen. Ik heb dat wel gedaan en toen was het een stuk minder leuk, omdat je weet hoe het afloopt.
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Dec 16, 2005 17:22:36 GMT 1
Ja ik heb ze al weg gehaald. Want ook via Imageshack doen ze het niet.
|
|
|
Post by Wesley on Dec 16, 2005 17:39:02 GMT 1
Nou dan probeer ik ze ff te posten:
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Feb 8, 2006 18:11:46 GMT 1
Dit topic valt me nu pas op. Ik ben echt verslaafd aan deze serie. Kan niet wachten tot de nieuwe afl te downloaden is!!!
|
|