Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Jan 3, 2006 12:49:57 GMT 1
Ook dit kwam gisteren voor het eerst, op RTL 5. Heeft iemand dit gezien? Het gaat over 5 domme meisjes en 5 slimme nerds en die vormen koppels. De nerd moet het meisje dingen leren, en de meisjes moeten de nerds 'cool' maken voor zover dat kan. ^^ Ik vond het heel grappig!
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jan 3, 2006 14:08:43 GMT 1
Dit keek ik ook, wat een hotties zeg en wat is die ene een NERD die kleine Oh my god ! Is het nou een act of echt Dit programma komt volgens mij ook op The WB (Amerikaanse Kanaal die ook Charmed, Gilmore Girls en One Three Hill uitzend) alleen heet het daar Beauty and the Geek
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Jan 3, 2006 21:16:23 GMT 1
Ja, klopt. Bedoel jij die Richard met die bril? Die allebei de wedstrijden won zegmaar? Die vond ik echt zo DOM ;D. Die meisjes waren ook niet al te snugger. Maar volgens mij is het wel echt.
|
|
|
Post by jonamano on Jan 9, 2006 14:13:48 GMT 1
Ik heb het ook gezien. Van die ene nerd (volgens mij die waar jullie het over hebben) dacht ik dat zulke personen alleen maar gecreeerd werden om nerds te spelen maar ze schijn echt te bestaan Vond het wel grappig om te zien dus ga zeker weer kijken.
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Jan 9, 2006 17:38:58 GMT 1
Vanavond komt het weer. ^^ Het is alleen zo laat -_-.
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 2, 2006 14:43:00 GMT 1
Had afgelopen maandag voor het eerst gekeken, en jammer dat de volgende aflevering de laatste is...vond het namelijk wel lachuh en leuk om te zien Vooral die ene 'Nerd' met die bril die dan nu in de finale zit, wat heb ik daar om gelachen zeg ;D
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Feb 2, 2006 20:41:47 GMT 1
Ik heb het ook wel eens gezien. Is wel grappig. ;D Nerds en die meisjes hhhmmm ik denk dat dat niet echt samen gaat.
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Feb 2, 2006 20:52:55 GMT 1
Het gaat bij sommige wel erg goed samen, er zijn zelfs 1 of 2 tijdelijke relaties ontstaan. Die zijn er al wel uit. Maar die nerds zien er van de buitenkant misschien wel nerd-achtig uit, maar van binnen zijn ze best leuk en die meisjes kwamen daar achter en zo ging het. =P Volgende week finale ja, wel jammer vind ik dat het dan afgelopen is.
|
|
|
Post by Boot on Feb 2, 2006 21:18:17 GMT 1
ik vind die blonde die er al uit is het leukste meisje.... en de nu de partner van Richard.... die vervelende en wie vinden jullie t leukst?
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 3, 2006 10:28:39 GMT 1
Ja ik vind die ene 'Nerd' met die bril dan wel grappig om naar te kijken ;D Weet niet hoe hij heet... Btw, heeft hij ADHD ofzo Die andere 'Nerd' is echt zo rustige vent... Heeft hij een vriendinntje gehad ofzo tijdens het programma? Ik dacht namelijk dat ik zoiets had opgemerkt! Maandag zeker kijken, de Finale
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Feb 3, 2006 14:00:20 GMT 1
Die met ADHD is Richard, en die andere weet ik niet wie je bedoelt. Ik vond Lauren ook het leukst, dat is die blonde die er pas geleden uit is. En van de nerds Joe, die was klein en schattig, dat vond ik helemaal geen nerd maarja.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 5, 2006 2:02:43 GMT 1
Eerlijk waar, vinden jullie Richard grappig??
Ik vind het zo'n verschrikkelijk irritant mannetje. Vooral toen ie die sigaret in zijn mond stak en die blinddoek omdeed alsof hij werd geexecuteerd...zo triest
Ik vond Lauren lief....vind het nu niet meer zo leuk nu ze weg is. Ik hoop dat Scarlett en (ben zijn naam kwijt) winnen
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 7, 2006 0:12:42 GMT 1
Ik vond de laatste aflevering een beetje tegenvallen!
En die stukjes waar ze dan geintervieuwd werden, die je tijdens het programma zag, daar kon je al aan raden wie er zouden gaan winnen...
|
|
|
Post by Boot on Feb 7, 2006 7:24:00 GMT 1
daar ben ik het niet mee eens, ik dacht aan de hand van de intervieuws dat Richard en Mindi zouden winnen, dat hoopte ik ook! Ik vond het wel een leuke aflevering, maar wel een beetje stom van Richard dat hij niet gewoon Spanje zei... wat een drolletje...
maar goed, jammer voor hem dat ie nu niet met Mindi mag rollebollen...
Mindi en Lauren waren de leukste meisjes vind ik....
maar goed volgende week nog een soort hoogte punten
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 7, 2006 8:11:10 GMT 1
Klopt volgende week komt de Reunie .... lijkt me echt onwijs leuk ... want in Amerika is dat zegmaar weer 1 maand later of wel langer ... en voor ons komt hij metteen na de Season Finale ... Vondt het aan de ene kant wel terecht dat Chuck en Caitilin hebben gewonnen ... hun wisten gewoon het meeste van elkaar ... Maar eigenlijk waren bijde stellen winnaars .... ;D Kan niet w8ten tot volgende week maandag
|
|