Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Feb 7, 2006 10:36:42 GMT 1
Volgende week lijkt mij ook supergaaf, dan zien we Joe en Lauren weer terug! Dat waren mijn favorieten =P. Wel leuk dat Chuck en Caitilin gewonnen hebben, maar ik had het ook wel leuk voor Richard gevonden als hij én Chuck zou verslaan, én geld zou winnen én Mindi voor een nacht zou hebben.
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 7, 2006 13:20:24 GMT 1
Jij hoefde het ook niet met mij eens te zijn Boot ;D...Ik kon het gewoon aan hun gezichtsuitdrukkingen zien en voelde het gewoon aankomen dat Chuck en Caitilin zouden gaan winnen Wel jammer, ik vond die Ricard en Mindi leuker Die Mindi mag er wel zijn vind ik Ja volgende week lijkt me ook wel leuk , heb namelijk niet de hele serie gevolgd...
|
|
|
Post by Boot on Feb 14, 2006 8:16:07 GMT 1
zooo, dat was het dan the beauty and the nerd... ik vond de meiden die er het eerst uit waren, heel stom... ik vond het leuk om lauren weer te zien, ik moet altijd zo om haar lachen! en mindi en richard, haha ze gingen zoenen.... vet geinig dat ze dacht dat Richard de tweede naam niet zou weten... nicole.... en chuk heeft een baard.... t staat hem best
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 24, 2006 23:04:08 GMT 1
en chuk heeft een baard.... t staat hem best Ja echt he...hij was niet echt meer een Nerd... Wel stoer van Mindi om Richard toch sportief te zoenen...
|
|
|
Post by Boot on Mar 6, 2006 10:46:21 GMT 1
haha, sportief...ze kon het moeilijk weigeren ! haha, sja... niet echt slim van haar om het te beloven als ze het toch niet zou doen he
|
|
|
Post by Annika on Mar 28, 2006 14:20:36 GMT 1
Yeah het komt weer terug!! ;D maandag 03-04, 21:30 uur dinsdag 04-04, 21:30 uur Op dinsdag is dan herhaling ofzo zeker? Maar leuk dat de vorige terug komen om nieuwe beauties en nerds te zoeken.. In het voorstukje was al weer iets grappigs: Lauren vroeg zo aan zo'n vrouwke: "Wat is je IQ?" Dat andere vrouwke zo: "Euh, 3000?" Leuk dat LAuren terug komt trouwens, die vond ik wel grappig ;D Mijn ma was er trouwens niet blij mee, die was net blij dat ANTM eindelijk klaar was
|
|
|
Post by Boot on Mar 30, 2006 9:17:19 GMT 1
gaan richard en Lauren dan 1 aflevering zoeken of meeredre, en gaan er ook andere b en n zoeken? wie gaat het presenteren? weer dezelfde man, die was leuk
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 8, 2006 10:20:42 GMT 1
Ik vond het ook cool dat Lauren terugkwam...zij was echt mijn favoriete...hopelijk komen ze vaker terug
|
|
|
Post by Boot on Apr 8, 2006 10:36:49 GMT 1
ja zeker vet leuk, zij was oom mijn favo samen met Mindi... maar ik vraag me dus af of ze nog meer gaat doen in deze cycle... weet iemand dat?
|
|
|
Post by Darth Yotho on Apr 13, 2006 10:01:54 GMT 1
Ikzelf vind Sarah H.O.T .... ;D ;D Verder zijn de Beauty's allemaal hot maar zij is **** Verder was die ene nerd die had gewonnen een eikel ... damn had echt zin om hem een klap te verkopen (als ik daar had gezeten als nerd )
|
|
|
Post by Boot on Apr 13, 2006 10:07:29 GMT 1
ja dat hoor ik vaker... haha alle jongens in mijn omgeving vinden sarah hot... ze is zeker wel mooi, maar ik vind er niet zo aardig... miss komt dat nog
|
|
|
Post by Peter on Apr 17, 2006 12:06:35 GMT 1
"t is een kei leuk programma XD
ik lig kei vaak in een deuk om die opmerkingen van die babes XD en ik snap die nurds bijna nooit XD
|
|
|
Post by cowgirl85 on Apr 24, 2006 18:12:09 GMT 1
ik heb van het 2e seizoen alleen de eerste aflevering gezien... De rest is me een beetje ontschoten. Ik vond trouwens Richard echt onwijs irritant. Het eerste seizoen irriteerde ik me al kapot aan hem. En toen ik de 1e aflevering van het 2e seizoen ging kijken en hem daar weer zag staan waren mijn gevoelens weer in 1 klap terug.... Ik vond trouwens dat stelletje wat er in het begin is ontstaan in seizoen 1 echt super cute!!! Wat vonden jullie??
|
|
|
Post by LionHeart on May 14, 2006 17:43:10 GMT 1
Volgt iemand dit eigenlijk nog ? Ik wel in ieder geval Alleen jammer dat mn favo's er al uit zijn, dat waren namelijk Thais en Tyson, en dan vooral Tyson ;D Sta nu maar voor Cher en Josh, iedereen is namelijk tegen Cher dusja...En zal er iets moois bloeien tussen haar en Wes
|
|
|
Post by Boot on May 17, 2006 17:16:48 GMT 1
ja ik kijk het elke week! ik vind het wel geinig... ik ben voor jenipher en ankur... eigenlijk meer voor jenipher en ik vond tristin ook een leuke meid
|
|