|
Post by sunflower on Feb 23, 2006 16:15:00 GMT 1
Ik heb liever dat het weer op de dinsdagavond wordt uitgezonden In het weekend werk ik vaak, en vergeet ik dat het op tv komt (net zoals met The OC) Verder vind ik Everwood een superserie, vooral die nieuwe doctor (de vriend, van de buurvrouw van Dr. Brow.. (ben de namen ffies kwijt)) Ik heb me wel een tijdje geergerd het verhaal tussen Ephram, Madison en Dr Brown. Dat met het verzwijgen van het kindje. En Amy vond ik ook wel irritant worden..
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 23, 2006 17:11:22 GMT 1
Ja die ene nieuwe dokter is inderdaad leuk! Hij bracht weer een frisse verhaallijn mee, en daardoor vond ik het ook wel weer leuk worden! Hij heeft trouwens ook eerder in Party of Five gespeeld, waar ik vroeger nog wel eens naar keek. (Volgens mij is dit trouwens allang gestopt.) En soms heb ik ook wel eens dat er een aflevering tussen zit waarin op zichzelf niet zo heel veel gebeurd, en dat ze alleen verder gaan op de grote verhaallijnen en dat vind ik ook niet altijd even leuk. Maar over het algemeen vind ik het nog steeds erg leuk! ;D
|
|
|
Post by sunflower on Mar 19, 2006 13:05:50 GMT 1
Gisteren was ik even aan het zappen en toen zag ik tot mijn grote verbazing dat Everwood weer was begonnen op net5 *wist ik niet*. Dus het is weer op tv, zaterdag, ik geloof rond half 8 (weet ik niet zeker).
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 19, 2006 15:51:49 GMT 1
Ja, klopt inderdaad. Gisteren was de eerste aflevering sinds lange tijd. Maar heb je de aflevering toevallig ook echt gekeken? Want ik was er niet en ben hem vergeten op te nemen...
|
|
|
Post by sunflower on Mar 19, 2006 17:47:51 GMT 1
Een klein stukje, de tv moest uit omdat er visite kwam. Wat ik heb gezien is dat Dr. Brown samen met Delia op vakantie ging. Nina, Sam en Jake gingen op vakantie naar Hawaii. Dat Nina toch voor Jake kiest en niet voor Dr. Brown. Rose werd door Amy gebracht naar het ziekenhuis voor haar laatste chemo. Bright is op zoek naar een kamergenoot, heeft er tot nu toe geen gevonden (wat ik dan heb gezien) en hij heeft Hannah van het vliegveld opgehaald, daar hebben ze gezoend. Meer heb ik helaas niet kunnen zien.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 19, 2006 18:23:49 GMT 1
Bedankt! En dat Nina toch voor Jake kiest... ze waren wel echt verliefd, maar ergens had ik toch wel verwacht dat ze voor Dr. Brown zou gaan. Volgende week ga ik het in ieder geval proberen te kijken...
|
|
|
Post by kiwi on Mar 20, 2006 15:56:31 GMT 1
Het was een leuke aflevering, ik vin het ook goed dat ze toch voor jake heeft gekoze....ALs was het tog wel leuk als ze voor Dr. Brow had gekoze.....Wel jmmer dat je die broer van delia niet lang heb kunnen zien
|
|
|
Post by cowgirl85 on Apr 24, 2006 18:14:40 GMT 1
het is echt een onwijs leuke serie. Ik zat er ook gelijk weer in. Ik vind die nieuwe liefde van amy eerlijk gezegt niet alles. Hij komt echt over als een player....
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 24, 2006 19:39:17 GMT 1
Ik heb toen echt een tijd zitten hopen dat het weer zou komen... maar doordat het nu op zaterdag komt mis ik het altijd. Schiet ik dus eigenlijk ook niet zoveel mee op. Vind het echt jammer, en hoop dat er ook snel weer herhalingen komen.
|
|