|
Post by Rianne on Jan 19, 2006 17:13:05 GMT 1
Ik weet dat dit een wat oudere serie is, maar hij is en blijft geweldig!!! Als het goed is gaat net 5 eindelijk het laatste seizoen uitzenden. (Ik heb hem al op dvd, maar daar gaat het niet om ) Zijn er hier nog meer fans van deze serie?
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 19, 2006 17:19:15 GMT 1
ik vond het wel een leuke serie opzich..maar wanneer komt het weer terug dan?
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 19, 2006 17:28:45 GMT 1
Ik heb het vroeger wel gekeken, en toen vond ik het wel leuk. Maar ik vraag me af of ik het nu nog wel zo leuk zal vinden. Het ligt er ook een beetje aan wanneer het komt.
|
|
|
Post by Rianne on Jan 19, 2006 17:36:53 GMT 1
Wanneer komen de laatste afleveringen van 'Dawson's Creek' op tv? Naar verwachting zal het zesde seizoen van deze serie volgend jaar weer te zien zijn op NET 5. Het is helaas nog niet bekend wanneer dit precies zal zijn. Dit bericht staat op Net 5. nl bij publieksinfo. Het staat er wel al sinds afgelopen november, maar het is te hopen dat ze woord houden.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 19, 2006 17:38:14 GMT 1
Wanneer komen de laatste afleveringen van 'Dawson's Creek' op tv? Naar verwachting zal het zesde seizoen van deze serie volgend jaar weer te zien zijn op NET 5. Het is helaas nog niet bekend wanneer dit precies zal zijn. Dit bericht staat op Net 5. nl bij publieksinfo. Het staat er wel al sinds afgelopen november, maar het is te hopen dat ze woord houden. Volgend jaar? Hmm... dat dus vanaf november bekeken morgen betekenen maar ook in december ergens. Beetje vaag. Misschien is het slim anders een mailtje naar Net5 te sturen als je het wilt weten.
|
|
|
Post by Boot on Jan 20, 2006 11:54:06 GMT 1
deze serie is toch al vet oud... tis toch al heel erg lang geleden dat hij op tv was.
over die tieners?
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 20, 2006 13:31:37 GMT 1
ja maar het laatste seizoen van de serie is nooit in nederland uitgezonden, dus dat zullen ze nu misschien dan wel doen..
|
|
|
Post by Rianne on Jan 20, 2006 13:52:21 GMT 1
deze serie is toch al vet oud... tis toch al heel erg lang geleden dat hij op tv was. over die tieners? Vet oud? Het was nog maar een paar jaar geleden dat hij op tv was ik denk dat het nu 2 of 3 jaar geleden is dat hij voor het laatst op de NEDERLANDSE tv was. Dat scheelt bijna niets met de verschijning van de laatste afleveringen van friends of Sex and the City
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 20, 2006 21:48:50 GMT 1
Ik was wel nieuwsgierig hoe oud het was, maar het is niet eens super oud. Dit stond op IMDB:
"Dawson's Creek" (1998) [TV-Series 1998-2003]
Dus dat is inderdaad maar een paar jaar geleden. Ik had echt verwacht dat het al veel langer geleden was.
|
|
|
Post by Rianne on Jan 22, 2006 21:41:02 GMT 1
Ik heb ergens gehoord dat er nog 2 afleveringen komen van the oc , nog 2 specials en dat dan eindelijk het zesde seizoen wordt uitgezonden ;D Update: het staat op www.tipnl.nl ;D
|
|
Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Jan 23, 2006 10:42:09 GMT 1
Waar staat dat precies op die site?
|
|
|
Post by Rianne on Jan 23, 2006 16:37:02 GMT 1
|
|
|
Post by Rianne on Jan 25, 2006 6:47:45 GMT 1
Het staat nu trouwens ook al bij de publieksinfo van net 5. Komt 'Dawson's Creek' binnenkort weer op tv? Ja! Het vierde seizoen van Dawson's Creek zal vanaf 26 februari van start gaan op NET 5. De serie is vanaf deze datum iedere zondag om 17.00 uur te zien. beetje jammer dat ze weer bij seizoen 4 gaan beginnen, maar daar kan ik nog wel mee leven
|
|
|
Post by Boot on Jan 25, 2006 9:58:59 GMT 1
haha, maar het is wel handig voor de leken zoals ik... dan snappen wij er nog wat van...
maar t komt op net 5... hoelaat en welke dag.... die kerel van dawsons creek, lijkt op wyatt
|
|
|
Post by Rianne on Jan 25, 2006 15:47:25 GMT 1
haha, maar het is wel handig voor de leken zoals ik... dan snappen wij er nog wat van... maar t komt op net 5... hoelaat en welke dag.... die kerel van dawsons creek, lijkt op wyatt Zolas je kon zien stond dat in mijn voorgaande bericht al(Dat bericht is gekopieerd van de publieksinfo van net 5)
|
|