|
Post by michelle1988 on Jan 24, 2006 13:02:43 GMT 1
kent iemand deze serie, het is erg leuk alleen jammer dat het niet meer op tv komt weet iemand misschien wanneer ze weer van plan zijn om het uit te gaan zenden? Wie vonden jullie de leukste personage? Ik vond bray en amber wil leuk/grappig
|
|
|
Post by maris on Jan 24, 2006 16:09:51 GMT 1
Hey, Ik ken de serie ook, echt super! Helaas is het op tv idd gestopt en ook in Nieuw-Zeeland gestopt er komt nu een nieuwe serie een soort spin-off. The New Tomorrow, maar niemand van de oude cast. Seizoen 6 is het laatste geloof ik, echt jammer. Ik vond Amber ook absoluut de beste!
|
|
|
Post by Boot on Jan 24, 2006 16:41:13 GMT 1
ja ik keek dit best vaak... maar ik heb het laatste seizoen nooit gezien...
Ongeveer tot die cyber dudes de baas waren in de stad heb ik het gevolgt... ik vond jay leuk... knap en zijn broertje was ook leuk... haha een beetje een baty boy
|
|
|
Post by maris on Jan 24, 2006 16:54:15 GMT 1
Er gebeurd nog behoorlijk veel daarna, maar volgens mij is niet alles uitgezonden in Nederland ik weet het niet zeker meer. Ze hebben ook hun eigen site mocht je er meer over willen lezen www.tribeworld.com
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 24, 2006 17:09:39 GMT 1
volgens mij is ook niet alles uitgezonden, want we hebben nog niet seizoen 6 gezien geloof ik, ja zeker jay was ook vet leuk!! Maar waar gaat The New Tomorrow dan over? zou dat ook in nederland komen?
|
|
|
Post by maris on Jan 24, 2006 17:25:15 GMT 1
www.thenewtomorrow.net daar kun je er meer over vinden. Hetzelfde concept alleen wat jongere kinderen, tis wat uhm.. kinderachtiger geworden. Ik weet niet of het uitgezonden wordt, maar ik heb wel goede hoop aangezien the tribe ook wel goed liep. The tribe wordt nu ook in Amerika uitgezonden dus ik heb goede hoop dat het ook nog in ned. weer komt.
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 24, 2006 18:03:46 GMT 1
dat lijkt me ook wel een leuke serie alleen jammer dat ze wat jonger zijn. ik hoop zeker dat the tribe terug komt!! zou wel leuk zijn
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 24, 2006 18:12:20 GMT 1
zijn er eigenlijk al dvds van hun te koop in nederland?
|
|
|
Post by angelina on Jan 28, 2006 11:05:28 GMT 1
Eeey ...
the tribe ... was idd stoer... seizoen 4 was wel een beetje mij favo... vond jay en ebony samen echt gaaf.... en dat broertje van Jay was echt een sgatje... Lex was ook wel 1 van mij favo karakters...
en LET OP !!!!!!! Alle Afleveringen van SEIZOEN 1 zijn hier in nederland te koop..... alleen ff nog 1 ding.... per dvd staan maar een paar afleveringen .. in totaal zijn ut ongeveer 4 dvds... en dan heb je heel seizoen 1..... de dvd per stuk is 9,99
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 28, 2006 14:12:54 GMT 1
ok dat is mooi, gelukkig valt de prijs wel mee alleen jammer dat er maar een paar afleveringen op staan per dvd maar het is beter dan nix ik ga wel ff op zoek waar k de dvds kan kopen
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 28, 2006 14:24:08 GMT 1
waar heb jij ze gezien voor 9,99? ik heb ze bij bol.com voor 10,99 gezien. Zitten amber en bray ook in de eerste aflevering en seizoen 1? k denk het wel maar k wil het wel zeker weten
|
|
|
Post by Boot on Jan 28, 2006 15:25:16 GMT 1
bij veel verschillende plaatsen, verschillen de prijzen lichtelijk... zoals hier 1 euro bijvoorbeeld...
bij ons zijn ze nu in aanbieding in de diskoland... 5 euro
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 28, 2006 16:07:48 GMT 1
ok thnx, k zal ook wel ff kijken of bij onze diskoland die aanbieding erook is
|
|
Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Jan 29, 2006 11:06:00 GMT 1
Ik heb alledrie de dvd's van seizoen 1, gekocht bij de Free Record Shop. Er gaan geruchten dat seizoen 2 ook in Nederland op dvd komt. Verder heb ik alle afleveringen gezien, van elk seizoen. Seizoen 1 vond ik echt het beste, 2 en 3 waren ook nog leuk maar vanaf 4 vond ik het minder worden. Er is ook een forum over The Tribe in het Nederlands; www.tthf.tk. Ik vond het einde van seizoen 5 wel slecht hoor, nou weet je helemaal niet hoe het af loopt.
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 29, 2006 12:57:06 GMT 1
ok thnx, k zal wel ff kijken bij die winkel. Ja dat vind ik ook ik hoop dat ze andere keer weer verder gaan met seizoen 5!! maar ik zou eigenlijk helemaal niet weten of ze nog the tribe gaan uitzenden maar ik hoop het wel
|
|