|
Post by michelle1988 on Feb 19, 2006 16:47:13 GMT 1
Wie kent deze serie? Het komt op zaterdag op net 5 om 19.30 uur. Wie vinden jullie dat er moet winnen? Zora of Sarah? Ik vind het wel stom dat ze het nu vet vaak uitstellen voor de finale. Wat vinden jullie ervan?
|
|
|
Post by sunflower on Feb 23, 2006 16:10:55 GMT 1
Ja, deze serie kijk ik ook! Ik vind het ook vervelend dat ze de finale steeds maar uitstellen, maar aan de andere kant is het ook wel silm, zou houden ze meer kijkers vast!
Ik ben benieuwd hoe die meiden reageren als ze horen dat hij geen miljonair is, maar een bouwvakker! Als ik het zou horen, zou ik in eerste instantie wel teleurgesteld zou zij omdat hij je heeft 'bedrogen'/tegen je gelogen. Maar als je echt van m houdt, maakt het denk ik niets uit, toch?
|
|
|
Post by michelle1988 on Feb 23, 2006 22:08:41 GMT 1
Ja dat is wel weer zo. Ik hoop wel dat zaterdag de finale komt!!
Ik denk dat ik ook wel teleurgesteld zou zijn maar ja ik vind ook als je van hem houdt dan is geld niet belangrijk, natuurlijk is het wel jammer dat hij helemaal geen millionair is maar ik heb liever iemand dan alleen maar geld! En ze zeiden iets dat er een opmerkelijke einde is, dus het wordt denk ik wel spannend!!
|
|
|
Post by sandrawegman on Feb 23, 2006 23:45:15 GMT 1
Ik denk dat Joe voor Zora kiest!
Volgens mij vindt hij Sarah veel lekkerder dan Zora, maar hij weet ook wel dat Sarah hem niet meer zo leuk zal vinden zonder al die miljoenen en Zora zal dat veel minder erg vinden. Zora heeft, denk ik, zelfs liever dat hij minder geld heeft!
Ik denk ook dat in het echte leven, zonder al dat geld, Joe en Zora ook veel beter bij elkaar passen dan Joe en Sarah.
|
|
|
Post by michelle1988 on Feb 24, 2006 15:36:23 GMT 1
ja dat denk ik ook!!, die Sarah doet het alleen maar voor het geld, Zora geeft minder om die kettingen en geld dan Sarah. En Sarah had ook meer verstand van kettingen en Zora zij dat ze niet echt om die kettingen gaf en wou er misschien 1tje verkopen om iemand te helpen! dus ik denk ook dat Zora liever Joe heeft dan geld.
Het wordt denk ik wel spannend!!!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 24, 2006 22:59:55 GMT 1
Ik denk, dat als de afleveringen af zijn gelopen, ze na een aantal weken uit elkaar zijn...
Je kunt zo'n relatie toch neit opdringen, dat is al vaker gebleken. En het is wel cliche...Je had ook al wie trouwt een Miljonair of iets dergelijks en die was ook al geen miljonair. Ik had de serie nog nooit gezien en wist al dat hij geen miljonair was...Zijn die meiden echt zo dom en naief??
Maar dit soort programma's bewijst keer op keer dat liefde niet op te dringen is. Kijk naar the Bachelor (zowel amerikaanse versie als nederlandse...) Beide uit elkaar..en hier speelde geld niet eens een rol. Het is gewoon een spel.
|
|
|
Post by michelle1988 on Feb 25, 2006 14:39:06 GMT 1
ja dat is ook weer zo, maar het blijf wel leuk om te kijken ik denk wel evengoed dat hij liever Zora kan kiezen dan Sarah!!
|
|
|
Post by Rianne on Feb 26, 2006 18:33:36 GMT 1
Wie kan mij de uitslag vertellen? Ik heb het gemist. Hoe reageerden al die vrouwen eigenlijk toen ze hoorden dat hij maar gewoon een bouwvakker was??
|
|
|
Post by michelle1988 on Feb 26, 2006 19:21:07 GMT 1
op zondag komt er ook meestal een herhaling.. Maar ik zal het wel ff vertellen. Joe had eerst tegen Zora vertelt dat hij geen millionair was maar een bouwvakker, je zag wel dat ze verbaasd was maar k vond dat je niet zo veel zag over hoe ze het echt vond, je zag het niet echt aan haar gezegd.
Daarna vertelde hij aan Zora dat hij haar had gekozen!! En als ze nog evengoed bij hem wou blijven zou ze later in die avond naar de zaal komen Toen vertelde ie het tegen Sarah en zij schrok ook wel, maar ze moest meteen vertrekken.
In de avond stond Joe al een tijdje te wachten maar Zora kwam telkens niet. Na een tijdje kwam ze eindelijk naar de zaal en kreeg ze een ring. Daarna kwam de butler want die wou hun nog iets geven (Joe wist daar nix van) en ze kregen als cadeau 1 miljoen dollar!!
Volgende week op net 5 zie je hoe het verder met hun is gegaan en of ze nog bij elkaar zijn..... Dus ik ga zeker kijken, ben wel benieuwd!!
Weten jullie misschien of ze nog steeds bij elkaar zijn?
|
|